-SAMET-
Helin beni affetmişti ama kız haklı ona hayatımın bi siyahdan ibaret olduğunu söylemeliydim ama olsun şimdi barışmıştık ve ben barışmak için çok uğraşmıştım ve başarmıştım ve onu şehrin dışında bi yazlığa göturmeyi planlamıştım ve bunu yapıuordum ilk nereye gittiğimizi sordu ama üstelememişti buda benim işime gelmişti .Kafamı çevirdiğimde Helinin bana baktığını gördum ve bende öna baktım ve elini tutum tebesüm etmişti işte şimdi çok güzeldi gülmek ona çok yakışıyo bnde ona piç smile atarak önume döndum.
2 saat sonra
Heline baktığımda uyuduğunu gördum eve onu doya doya izlemek istedim zaten gelmiştik ve şimdi Helini küçağımda taşımak zorundaydım ama nese onu uyurken izlemek müthiş bir şey o kadar beyaz o kadar güzelki o benim siyahımı ,karanlığımı hak etmiyo diye düşundum bi ara ama sonra onun elini benden başka kim tutarsa o eli kırar ........ sokarım .Helini izlemeyi bırakıp arabadan indim Helinin kapısını açtım ilk torpidodan anahtarı aldım ve sonrada Helini belinden tutarak yavaşça kaldırdım yavaş yavaş yürüyerek kapıya geldim ve kapıyı açtım Helini yatak odasına göturup yatırdım ,üstüne badaniyeyi örtup arnına bi öğuçuk bıraktım ve yanına oturdum uyurken çok güzeldi .
-HELİN-
Gözlemi açtığımda yanımda Samet vardı ve ben ona sarılmıştım bu fırsatı kaçırmayım dedim ve onu izlemeye başladım elimi yanağında gezdirdim kusursuzdu uyurken daha tatlı duruyordu bi an onun benim değilde başkasının olduğunu düşundum ve ne yapardım diye düşundum ve nefesim kesildi galiba ben Sametsiz yaşayamazdım ben bunları düşunurken Samet kıbırdanmaya başladı bende anlamasın diye uyuyomuş numarası yaptım gözlerini açtı ve bi baktı nerdeyiz der gibi ama sonra anladı bana baktı ve güldu ve " ben seni hak edecek ne yaptım meleğim" " sen meleğin temizliği ben şeytanın karanlığı" dediğini duydum ve yüzum istemsizce düştu ve anladı yaa uf "Helin sen uyanıkmısın? ne zamandan berii"
"tüm dediklerini duyabilecek kadar "
"sana melek diye bilirmiyim"
"tabiki ama sana bişey söylicem sen dedinya sen meleğin beyazı ben şeytanın siyahı diye ben siyah beyaz olmaya hazırım " dedim ve dudağına bi buse kondurdum ve güldu sonra bir birimize sarıldık..
Böyle 10 dakika felan sonra "ımmm bişi dicem " dedim çocuk gibi " söyle bakalım baş belası " "ne zaman baş belası oldum hıh bide ben çok açıktım"
" Tamam dolapta pizza vardı gitip ısıtalım "
"Tamam"dedim ve mutfağa gitdik dolabı açıp baktığımda bir litre kola ve kutu içinde pizza ilkisinide çıkarıp tezgaha koydum Samette arkada beni izliyodu ,pizzanın kutusunu açinca şok oldum pizza kalp şeklinde bölünmuştu arkama dönup Samet e baktım pis pis sırıttı ben de dayanamayıp sarıldım "Aşkımmm çok güzell" bana piç smile yaparak baktı ve hemen aklıma ilk gelen soruyu sordum
"annem gilin haberi varmı "
"Evet var Neval gilde kalaçağına dağır bi mesaj atmıştım "
"Tamam sen kolaları koy ben pizzaları ısıtıyım "
"Tamam "
Yemeğimizi yedikten sonra koltuğa yayılıp film izledik ve gene çocuğu soru yağmuruna tuttum
"Samet burası nerden aklına geldi ? ve buraya kaç kız getirdin söyle kızmıcam"
"Meleğim sen buranın ilkisin ve sonu olucaksın ve seni özledim baş başa kalalım dedim ama bi sorun var !"
" ne sorunu yaa"
"Bebeğim 2 gün kalcaktık ama Doruk aradı kızlar isyanlardaymış o kız partiye ne giycek diye"
"aa kalk kalk hemen geri donuyoruz kızlar haklı ben o işi halletmedim daha "diyip hemen ayağa fırladım "hala oturuyo ya kalk kalk" diye kolundan çekiştirdim ve birden beni hızla kendine çekti ve beni öpmeye başladı bende karşılık verdım ama sonra ayrıldık "çilekli güzelmiş"
"what?"
"Diyorumki rujunun tatı güzelmiş çilekli"
"Haaa ya ben ne diyom bu hala rul diyo kalk hadi kalk gitmemiz lazım "
"Ha benden bu kadar sıkıldın öyle olsun"
"Ya senden sılıkmadım canımda benim acilen hafta sonun daki pğarti için alışverişe çıkmam lazım"
"Ya bu kadar özenilecek ,alışverişe çıkılıcak ne var giy bi kot gel ne olcak "
" NEEEE ne kotu Samet kafayımı yedin benim dekolteli elbise almam lazım "
"Ne dekoltesi sen beni katilmi yapcan ?"
"Ya katillik ne var dekolte derken güzel bi elbise demek istemiştim"
"Sen her halinle güzelsin elbiseye gerek yok"
"Uzatma işte aşkım ben alışverişe çıkmadan o partiye gelmem"
"Tamam ama bi şartla alışverişe bende gelcem ve birlikte alcaz"
"Tamam ama her şeye yok o kısa yok o açık demek yok"
"Bakarız"
"Şimdi kalk gidelim yoksa alışverişe çok yorgun gitcez"
"Tamam ya " dedi ve kalk tı Sametle alışveriş düşunemiyorum ama hayırlısı .
Eve geldiğimde saat 1 di sesizce odama gitip üstumu değiştirip kendimi yatağa attım.
Uyandığımda saat 12'di ohaaa bügun alışverişe çıkacaktık diye bağırarak yataktan fırladım ve banyoya koştum işlerimi halledip bi yandan saçımı yaparken bi yandan Sameti arıyodum ,ikinci çalıştan sonra açtı " Canım uyuya kalmışım " " Ne Helin senmisin " "Evet benim başka kim olabilir şapşal" "Tamam ben kalkıp geliyorum 20 dakikaya kapıda ol " "Tamam" tamam dedim ama 20 dakikada ben nasıl hazırlancam hemen saçımı yapıp aşağa indim kahvaltımı yapıp odama çıktım üstumu giydim ve hemen kapının önune çıktım .Kapıdan çıkarken Sametin arabaya dayanmış sigara içtiğini gördum ve sinirlendim yanına gitip " içme şunu kaç kez söylicem "
"Daha bir oldu " dedi ve pic smile attı "kaç dakikadır burdasın" "10 dakika olmuştur" " Ha iyi çok beklememissin o zaman hadi bin " " 10 dakika az mı " " Kızlar için az canısı " dedim ve bindim bakalım ne olcak. 10 dakikada avm ye gelmiştik hadi kazamız mübarek olsun diyip girdim içeri .
-1 saar sonra -
1 saatir giy çıkar giy çıkar yoruldum onu giyiyom o kısa bunu giyiyom o açık Samet bey hiç birini kabul etmedi ve sonuncu giydiğim elbiseyi giyince hem sinirle hemde çok güzel olmuş dercesine bakıyordu bende hemen " kısa açık ama ben bunu beğendim bunu alıyoruz " dedim Samet ağzını bile açmamıştı kasaya gittik ve ödedik tabi ben değil tabisi Samet ödedi .Ve bügunde bitmişti bakalım yarın neler olacak partiyi sabırsızlıkla bekliyorum ......
Arkadaşlar uzun süre yazamadım küsura bakmayın sınavlar üst üste geldi umarım bölumu beğenirsiniz ve her zamanki gibi yorum yorum yorumm muck muck öpüldunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞILMAZ
ChickLitBu benim ilk kitabım okursanız çok sevinirim votelerinizi eksik etmeyim