SANA İYİLİK YARAMIYO

129 11 0
                                    

                                                                        -HATIRLATMA-

Hoca derse girdi ve kapı çaldı müdur ve arkasında bi kız girdi ohaa o kız

                                                                               -HELİN-

Oha o kız bu okula gelmişti benim attığım dayaktan sonra bir hafta kendine gelememişti şimdi bu okula neden geldi tekrar dayakmı istiyo  bu bakalım ne olcak .Müdur konuşmaya başladı "arkadaşlar bu Aleyna özel kolejden geldi bu sınıfta okuyacak arkadaşınıza iyi davranın" dedi ve benim yanım boştu vee benim yanıma oturdu allah kahretsin ben bu kızı öldururum bu kız en yakın arkadaşım yani Gülceyi sevgilisi olacak olan piç yani Yusufla aldattı .O yüzdende ben bunu evire çevire dövdum ama hala akılanmamışki gelip benim yanıma oturdu nese bi ters hareketine bakar.Tenefus zili çaldı ve kendimi kızlarla kantine özel yerimize gittik tabiki tam karşımızda 5 taş bebe oturuyo tabiki .Geçip sandalyeye oturdum tam karşimda Samet oturuyodu ve tam ona donduğumde beni izlediğini gördum hemen kafamı çeirdim ne oluyo la bana ammann nese derken Aleynanın bizimkilerin yanına gittiğini gördum hemen Sametin yanına gittip sarıldım Ohaaa çok güzel kokuyo ben bu hareketi hangi cesaretle yaptım bilmiyorum ama bizim kızların  Aleynanın  ve 5 meteorun ağzı açık kaldı ama Aleyna şekilden şekle girmişti ohhh iyi oldu .Hemen Sametin kulağına inip "sevgili gibi davran" dedim.Hemen moda girdi ve benim ellimi tuttu ve "sevgilim gel bi biz bodruma inelim senle bişi konuşmam lazım " dedi .Uff bu mal neyin peşinde ya iyiki bi sarıldık nese elimden tuttu ve bodruma çeke çeke göturdu ve hemen elini bıraktım " napıyosun be iyiki bi sarıldık sevgilim felan "

Samet lafa girdi " ne diyosun kızım ya hem gel sarıl hem sevgili gibi davran diyosun hemde gelip bana cemkiriyosun neyin peşindesin sen yaa" 

"Neyin peşinde miyim mal mısın oğlum ya ben sana beni bozma anlamıda söyledim sen gittin elimi tuttun "

Tam Samet ağzını açtı Burçi'in hıçkırıklarını duyduk ağlıyordu ve bizim kata inmişti tami biz koşede olduğmuz için bizi görmdei yere çökup ağladı ve sinir krizi geçirdi hemen yanına gittim ve onu sakinleştirmeye çalıştım   hemen Samet Eymeni çağırdı Eymen ne alakaydı ki gine bişiler dönuyo ama nese sonra öğreniriz dedim ve hemen Eymen gelip Burçini kuçağına aldı oha la kim oluyoda kuçağına alıyo hostt ama sesimi çıkarmadın Burçin onun kuçağında biraz sakinleşmişti hemen revire çıkardık ve neden ağladığını öğrendim meğer babası korumaları gönderim Burçini aldırtmak istemiş ama Burçin gitmek istemiyodu .Hemen Fatih amcayı aradım ve ağzıma geleni saydım "Fatih amca bunu Burçine yapamassın böyle bişeye hakkın yok o kız senin yüzunden sinir kırızı geçirdi Burçini zorla hiçbi güç bizi ayıramaz ve Burçinin gitmesine asla izin vermicem bi daha böyle bişey denemeyin " diyip yüzune kapatmıştım o kadar sinirlendim ki bi gelip bişi söylese saçına yapışacak durumdayım.Ne olduğunu anlamadan havalandığımı  hissettim ne Samet beni kucağına aldı ve benide revirdeki diyer yatağa yatır dı bunu neden yaptı anlamadım ama indirdiğin ana 2.tokatıda elime hakim olamayıp attım oyy çok acıdı galiba çok sinirlendi ve elimi bileklerimden tutarak "napıyosun ya sen iyi alıştın bana tokat atmaya bi daha    böyle bişey yapmayı deneme elimden zor alırlar ben seni düşunuyorum kötusun diye yatağa yatırıyorum sen gelip tokat atıyosun bu ne ya gidiyorum ben bidaha da sana iyilik yapmıcam "dedi ve çekip giitti ..

Şimdi ne yapcaktım ben bi yandan Burçin bi yandan Samet uff niye herkes benim üstume geliyoo ya yeter ama .

Hemen Burçin'in yanına gittip ve yerinde  yoktu birden panik oldum ve hemen bahçeye indim indiğimde Eymene sarılmış geziyorlardı aslında şaşırmadım Eymen ondan hoşlanıysu ama Burçin Gökmenden hoşlanıyo diye biliyodum ama öyle değilmiş nese onları rahatsız etmek istemedim ve Sameti aramaya başladım iszi bir korudordan geçiyodumki Sametle Aleynanın     öpüşduğunu gördum birden kalbim durdu sandım ama ayaklarımı zorlayarak koşmaya başladım sanki en güvendiğim insan  bana ihanet etmiş gibi hisediyodum bu neydi şimdi o Aeyna sürtuğu bitti ölumu benim elimden olacak koşarken beni görduler ve Samet peşimden geldi heman okuldan çıkıp taksi çevirdim  ve sahile gittim bana en iyi geleçek yer orasıydı hemen telefomu alıp 20 mesaj geldiğini gördum ama hiç birine bakmadan telefonu kapatım ve çantanın en dibine attım kimseyle konuşmak kimseyi görmek istemiyordum .Sahilde biraz daha kalıp eve gittim anneme arkadaşlarım gelirse kimseyle konuşmak göruşmek istemediğimi söyle ve ararlarsa evde odada çıkmıyo de diyip hemen odama gittim ve ağlamaya başladım .Neden bilmiyorum ama ben Sametin böyle bişi yapcağını hiç düşunmemiştim tamam hiç bişim olmuyodu ama ben galiba onu seviyodum bana bunu nasıl yapardı okula gitmek, yemek yemek  , konuşmak hiç bişi yapmak istemiyodum anneme çikolata almasını söyledim ve çikolata kıtlığına girmiş gibi yemeye başladım ve kapı çalındı bu kim ya "girme" dedim çunku annem gelmezdi bunları düşunurken kapıyı pat diye biri açtı ve bu kişi Oylumdu nese onunla konuşup rahatlaya bilirdim .Konuşmaya başladım "Oylum biz şimdi bodruma indik biraz barışrık Burçin geldi kriz geçirdi Eymen onu revire göturdu Samette beni yatırdı revirde bende tokatı bastım baya bağırdı çekti gitti onun gonlunu almak için biz isziz koridora gittim Aleynayla öpuşurken gördum ve kalbim durdu sandım evet bişeyim olmuyo ama çok tuhaf hissetim galiba ben Sameti seviyorum ama bi yandan da gıcık oluyorum  ne yapacağımı bilmiyorum yya okula gitmek yemek yemek hiç bişi yapmak gelmiyo içimden ne yapcam ben ya *?" Oylum çok şaşırmıştı bi ara ağzına vurdum öyle kendine geldi ve konuşmaya başladı " canım bak sen öyle çok çabuk seven bi kız değilsin seni anlıyorum o Aleyna günunu görucek ama sen kendini yıpratma ne olur bırak o düşunsun seni bu hale getirdiği için" aslında Oylum doğru söyluyodu ama elimde değil di ama güçsuzluğumu belli etmemeliydim  bu yüzden hemen kalkıp makyaj yaptım ve kendime gelip hemen toparlandım bugun okula gidicektim ve onlara umrumda olupta olmadıklarını gostermem lazımdı hemen çok şık bişiler giyip evden Oylumla birlikte okulun yolunu tuttuk .Okula geldiğimizde Samet dağılmış yada dağılmamış tam anlamadığım bi yüz ifadesiyle yanıma doğru geldi onu görmemiş gibi yapı onu dinlemeden hemen sınıfa gittim .Kızlar bana tuhaf tuhaf bakıyodu ve Oylum kenara çekip hepsine olanları anlattı .Neyseki bügun Aleynayı  benim yanımdan almışlardı yoksa benim elimde kalırdı .Sınıftaki kızlardan biri geldi yanıma oturdu ve ders başladı .Ders sonunda kapıdan çıkarken kardeşim olarak görduğum Ali beni görunce hemen yanıma geldi ve "sarı ne oldu sana böyle ne bu hal tır çarpmışa dönmuşsun "dedi "cidden çok mu kötuyum ya sonra anlatırım uzun canım biraz hava alalım "ded.i Hemen koluma girip bahçeye indik gözlerim Sameti arıyodu ve arkamı dönduğumde bize kızgın boğa gibi bakan Sametle karşılaştım hemen arkamı dönup yoluma devam ettim Burçn gilin yanına gittik ve " Burçin senin yurdışı işin ne oldu "

"Bebeğim o işi Eymen halleti büyuk ortaklardanmış babası ikna etti benim yemime başka bi kız gönderdi"

"Sevindim canım nese ben sınıfa çıkıp ders notlarını alıyım" diyip yürumeye başladım sınıfın kapısına geldiğimde biri kolumdan tuttu .Ohaaa onun burda ne işi varrr   

arkadaşlar yorumlara ihtiyacımız var lutfen düşuncelerinizi yazın bu bölum güzel olmuşmu ??hepininzi öpuyorum 

ULAŞILMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin