" Sikerim Cenki bana söylese bende giderdim yanında yanında gitmeyi bırak haber bile vermedi mektup bırakıp gitti "
"Ya bizi üzmemek içindir içme bak o burda olsaydı çok üzulurdu seni bana emanet etti valla böyle içtiğini duyarsa benim ağzıma sıçar beni düşun lütfen hadi seni eve bırakalım biraz dinlen biraz düşun"
" Böyle daha çok üzüldüğüm kesin Helin bırak alışkınım ben siz hayatımıza girmeden önce de ben içiyodum merak atme bana bişey olmaz "
" Ama şu an hayatında biz varız en önemlisi Burçin var o geldiğnizde siz birlikte olursunuz mutlu olursunuz ama sen böyle yaparsanız çok üzülur yapma gel hadi" dedim ve kolundan çektim.
" Bırak beni " dedi ve beni itti beni itmesiyle ben yere düştum Samet hemen kolumdan tutu kaldırdı ve kuçağına aldı " Bırak biraz yanlız kalsın hem senin dinlenmen lazım bir yerine bişi oldumu "
" Hayır olmadı ama o biraz daha içerse bu sinirle kavga felan çıkarır sen beni indir de onun yanında dur ben kendim giderim"
" Dikkat et bana mesaj at bişey olursa istersen yanında birini gönderiyim "
" Uf saçmalama Samet ya evede mi yanlız gidemicem biraz yürur müzik dinlerim toparlanırım biraz "
" Burdan çıkana kadar taksiye bin güvenli değil bu kıyafetle kıyafet işinide sonra görüşcez "
" Tamam tamam hadi bay " dedim ve dudağına bi buse bıraktım . Bardan zar zor çıktım daha erekn olmasına rağmen çok kalabalıktı nasıl saatlerce o sesin içinde duruyolar anlamıyorum . Geldiğim yoldan geçerken gine bana bakanlar ordalardı onlardan uzak kaldırıma geçip orda yürumeye başladım sarhoştular belliydi bana doğru sırıtarak gelmeye başladılar ben hızla yürümeye devam ettim . Tam yanıma geldiler kolumdan tutular arkadan uzun bi ıslık çaldı arkaya dönup baktığımda yeşil barda bi kaç kez Sametin adamı olarak kulandığı adamı gördum .
" Noluyo burda bayanı niye rahatsız ediyosunuz"
" Sanane sahibimisiniz"
" Ben değilim ama Samet sahibi "
" Samet kim"
" Yeşil barın sahibi tanıdınmı "
" Oo Sametin sürtüklerindensin yani " dedi ve kulağıma eyilip " bi ara bize de uğra " dedi
" Ne diyosun be sapık " diye kasıklarına altıma dikkat ederek tekme attım Sametin adamı yanımıza geldi ve ikisine yumruk attı ağzımdan istemsizce bi çığlık çıktı Samet gilin olduğu bardan bi kaç kişi çıktı ve iki adamı alıp bir yere göturduler Sametin adamı yanıma gelip "
" İyi misin"
" Evet iyiyim teşekur ederim onlara ne yapıcaklar"
"Düşunme sen onları Samet seni eve bırakmamı söyledi seni taksiye bindiriyim"
" Olur teşekkur ederim"
Yolda bi taksiye bindirip para üzatı ve evin adresini verdi . Nerden biliyo diye düşunmicektim çünkü Sametin ne yaptığı belli olmuyo belki evi bile gözetleyen birileri olabilir. Aslında aklıma takılan bu değildi o iki adamın bana Sametin sürtüklerinden demesi tuhaftı tamam benden önceside vardı yaşil barın sahibiydi ama benden önce kilerin bi gecelik olduklarını düşunmüştum başkalarınıdamı koruyordu bunları benim birinden öğrenmem lazım dı ama kimden öğrene bilirdim ?? Eve geldiğimizi anlayınca indim ve kapıyı çaldım tabiki anahtarımı unutmuştum . Kapıyı annem açtı ve bişey söylemeden odama çıktım ben söylemiyince oda sormamıştı sultanım çok anlayışlıdır..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞILMAZ
ChickLitBu benim ilk kitabım okursanız çok sevinirim votelerinizi eksik etmeyim