-HELİN-
Uyandığımda kendiimi sıcacık ve çok güzel kokan bir yatkta buldum kendimi yani demekki Samet beni bayıldığımda evine detirmiş .Hemen yan tarafında okul formalarım katlı bir şekilde duruyordu. Kalkıp giyindim tabiki aniden biri girer diye kapıyı kitlemiştim.Aşağı indiğimde sadece yardımcı kadın vardı beni görunce sıcacık bir gülumseme ile "Samet beyin evindesiniz efendim " "kahvaltı yapmak istermisiniz?" dedi. "Hayır teşekkur ederim " dedim ve evden çıktım ..
Okula gittiğimde Burçin yoktu ama bizimkiler her zamanki yerlerinde oturuyorlardı istemsizce gözlerim Sameti arıyordu ama göremedim Eymen gil her zamanki yerde oturuyorlar .Galiba bi ben bi de Burçin geç kalkmıştı o da şimdi gelir.Kapıda çok şık giyimli bir çift bize doğru geliyordu ve anlamsızca onlara bakıyorduk yanımıza geldiklerinde ""Burçin diye bir kız bu okulda okuyormuş tanıyormusunuz?" diye sordu ne olmuştu Burçini neden soruyorlardı o sırada Samet geldi ve elini omzuma koydu korktuğumu anlamıştı ve ben cevap verememiştim donup kalmıştım çünku bayan Burçine çok benziyordu Samet hemen benim yerime cevap verdi "evet bu okulda ve bizim yakın arkadaşımız " dedi ve kapıyı gösterdi .İçeri daha yeni uyandığı belli olan bir adet Burçin girdi o kadar belliydiki yeni uyandığı saçlarını bile toplamamıştı ve böyle çok tatlı görunuyordu .Hemen yanımza geldi ve gözleri çifte baktı o sırada yanındaki eşine "ne kadar değişmiş değil mi " diye sordu.Burçine bakarak Burçin şaşırmıştı .Adamda Burçine bakarak olumlu anlamda kafa salladı..Ne demeye çalıştıklarını anlamadım ne demekti çok değişmiş bu adam ve bayan Burçini nerden tanıyordu ki değiştiğini söyluyordu. Düşundüğum şeymiydi acaba diye konuşurken biraz yanlız konuşmak istediklerini söylediler bizde Samet gilin yeri en yakın yerdi bizde oraya geçtik Sametin beni izlediğini gördum ama tepki vermedim .Burçingili izlemeye başlamıştım ki kadın bişey söyledi ve Burçinin gözleri doldu çok kötu görunuyodu ve kızlarla birlikte hemen yanına koştuk yanına gitiğimizde hemen bana ardından Nevale sarıldı ne olduğunu anlamamıştık deli gibi alıyodu onu hiç bu kadar ağlarken görmedim krizde bile bu kadar değildi Nevalden ayrılıp kadına sarıldı ve ağzından çıkan tek bir kelime vardı ...
"ANNEM"
Oha ben şok ben wefad ne oluyo ya ne annesi hemen Burçini kadundan ayırıp tuvalete göturdum kızlar onunla ilgilenip sakinleştirince hemen bahçeye indim hemen kadının yanına gitip ç
"ne oluyor Burçine ne dediniz de bu kadar ağladı ve size neden ANNEM " dedi
"kızım biraz skın ol bi Burçinin öz ailesiyiz o bebekken biz onu Fatih beylere vermiştik"
"inanmamız için kanıtlayabilirmisiniz"
"evet bak belgeler biz kan testi yaptırdık okulda bayıldğı gün"
"neden önceden gelmediniz üvey babasının yaptıklarını engellemedinizde şimdi geldiniz heh"
Okadar bağırmıştım ki Doruk yanıma gelip "sakin ol Helin hadi Burçinin yanına git bak o kötu"
"tamam nerdeler"
"bodruma inmek istemiş Eymenle birlikte gittiler Eymen onu sakinleştirmiştir ama bi mesaj at öyle git"
"tamam saol"
"öenmli değil herzaman"
Sınıfa çıkmıştım sinirden başim ağrıyordu biliyordumki Eymen Burçini sakinleştirir yerime geçip oturdum kendimi çok kötu hissediyorurum ..birden mesaj geldive ben titredim
SAMET AYISI
"Okul çıkışı bekle benimle geleceksin !!"
SAMET AYISI
"Samet bügun olmaz kendimi çok kötu hissediyorum :)"
SAMET AYISI
"Bügun olacak ve kendini iyi hissetmene yarayacak inan ve güven bb:)"
SAMET AYISI
"TAMAM bakalım nasıl olacak"
Zil çalmadan lavaboya gidip kendime çeki düzen vermiştim aynaya baktığımda dağıldığımı fark ettim ben bu hale nasıl gelmiştim neyse toparlanıyım azcık diyip makyaj yaptım hemen sınıfa girdim hocada zaten hemen geldi gelmese olmaz zaten sıraya kafamı koyup uyumaya çalıştım neyseki son ders di birinin beni dürtmesi ile kalktım beni dürten tabiki Gulce her seferinde o uyandırıyo kuzumm hemen kalktıp üstumu başmı düzelttim kızların yanına gitip ..
"Kızlar bügunluk beni affedin Samet benimle geliceksin dedi gitmem lazım "
Hepsi bi arada "git git ooo"
" ufff kesin hadi ben kaçar ararım skype dan akşam muckk :)"
" bayyyy"
Okulun çıkışında Samet beni bekliyordu arabayı işaret etti ve bindim nereye gideceğimizi sorduğumda " çok dağıttın okula sefil sefil geliyosun sana alışverişe gidiyoruz " dedi çok şaşırmıştım cidden böylemi düşunuydu ama nese hangi erkek bi kızı alışverişe göturur ki deyip kafamı cama yaslaadım geldiğimizi anladığımda arabadan indim Samet hemen yanıma geldi ve omuzlarıma ceketini koydu ona neden koydun üşumuyorum der gibi baktım ve hemen anladı " sen üşumuyorsun ama herkes sana bakıyo artık nasıl açık giydiysen " en son bunları söylediğinde laf attanları dövmuştu o yüzden sözunu dinledim ve omzuma aldım gezmeye başladık .Ve ben açıkmıştım Samete dönup " ben açıktım "
"tamam bende açıktıp terasa çıkalım supriz başlasın "diye mırıldandı fazla anlamamıştım ama olsun gidelim bakalaım.. Gittiğimizde teras boştu ve mumlu masa vardı ne olduğunu anlamadım ve elimden tuttu masaya göturdu ve birden havai fişek patladı ve
"SENİ SEVİYORUM PRENSES "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞILMAZ
Chick-LitBu benim ilk kitabım okursanız çok sevinirim votelerinizi eksik etmeyim