POV Anna
'Nou kom je nog ik heb niet de hele avond!' Roept die eene Luke naar mij vanuit de gang. Inmiddels waren ik, de rest van de jongens en Bente al naar de woonkamer gelopen. De rest van de jongens is echt mega gezellig maar die Luke uuh. Hij lijkt me nou al gemeen. (DENK NIET DAT MIJN TOEKOMSTIGE MAN ECHT ZO ONAARDIG IS!)
'Sjezus wat is er met die jongen!' Vraag ik mezelf af. Maar al gauw merk ik dat ik het hardop heb gezegt, omdat Ashton in de lach schiet en de rest volgt.
Luke komt de woonkamer binnengelopen. 'Wat gebeurt er hier?' Vraagt hij chagrijnig terwijl hij de kamer rond kijkt. Ashton wil antwoorden, maar voor hij iets kan zeggen wordt ik meegetrokken door Luke.
'Gast wat is er met jou aan de hand! Doe normaal dit doet pijn!' Roep ik terwijl hij mij naar de auto sleurt. Protesteren helpt niet, want hij pakt me alleen steviger vast. 'Hou je bek. Ik wil dat dit zo snel mogelijk is afgelopen. Dus hou gewoon je bek en werk mee!' Schreeuw hij in mijn gezicht.
Evenlater wordt ik in een auto geduwt. Ik voel de tranen in mijn ogen branden. Maar ik ga niet huilen. Ik ga niet laten zien dat ik bang ben voor hem. Dat gaat hij juist tegen mij gebruiken.
'Ik wil graag pizza peperoni.' Zegt Luke tegen de ober als we in het kleine restaurantje aangekomen zijn. 'En voor u mevrouw?' Vraagt de ober met zijn aandacht op mij. 'Doe haar maar een salatje ze moet op haar lijn letten.' Zegt Luke met een grijns op zijn gezicht, die ik het liefst van zijn gezicht zou willen rammen.
'Ik heb gehoord dat er papz buiten staan. Dus als we naar buiten lopen hou je mijn hand vast en antwoord je niet op hun vragen. Begrepen?' Legt Luke uit. Ik knik.
Ik heb deze 'date' niet eens iets gezegt. Normaal praat ik zonder eind, maar nu ben ik gewoon bang dat ik iets verkeerd zeg.
Evenlater lopen we naar buiten. Waar inderdaad veel fotograven zijn. Ik pak Luke' hand en loop dicht tegen hem aan. Onderwev hoor ik allemaal vragen die ik belachelijk vindt. 'Hoelang ben je zwanger?' Of 'Is het waar dat Luke je heeft omtmoet op een van zijn concerten?' Andrea heeft het wel goed voor elkaa gekregen om zoveel papz in te zetten.
'Wacht tot ik bij je deur sta dan help ik je met uitstappen. Anders is het niet klef genoeg volgens Andrea!' Zegt Luke terwijl hij uit de auto stapt. Ik knik weer. 'Schiet nou is een keer!' Fluistert hij boos in mijn oor zodat alleen ik het hoor. Ik slik even en stap uit de auto.
Luke loopt mee naar de deur waar we afscheid nemen met een simpele 'Doei ik wil je nooit meer zien!' Van Luke.
'En hoe was het?' Vraagt Bente terwijl ik op de bank plof. En zonder dat ik het weet barst ik in tranen uit. 'Hij haat me!' Schreeuw ik boos en ren naar boven. Waar ik mezelf in mijn kamer opsluit.
JE LEEST
(FAKE) LOVE {LUKE HEMMINGS}
FanfictionAnna is een heel normaal meisje. Ze gaat niet meer naar school, want ze is al geslaagd. ze is 17 jaar oud. Ze gaat vaak shoppen met vriendinnen. Maar op een dag krijgt alles een andere draai. Zou Anna het vol kunnen houden of niet..... *gedrag van 5...