HOOFDSTUK 13

507 34 1
                                    

POV Anna

'Anna opstaan. We moeten zo bij de styliste zijn!' Roept Luke vanaf beneden. Ik open mijn ogen en sta langzaam op.

'Waarom moeten we naar de styliste?' Vraag ik als ik beneden kom. 'We hebben een concert en we moesten er 'chic' uitzien' antwoord hij op mijn vraag.

Ik knik en loop naar de keuken. Waar ik een boterham met kaas pak.

'Ik ga even douche.' Zeg ik terwijl ik via de woonkamer naar de trap loopt. Luke knikt en kijkt verder tv. Nou lekker aardig.

Ik loop naar boven waar ik mijn tas die Andrea gisteren had gebracht mee neem naar de badkamer. Yeah alleen maar mannen douchegel. En dat brengt ze dan niet.

Na de douche ruik ik echt mannelijk. 'Hey, Lukey we kunnen vertrekken!' Roep ik naar de woonkamer. Waaro noemde ik hem nu weer Lukey. Waarschijnlijk wordt hij zometeen boos op mij dat ik hem zo noemde.

Als ik naar beneden loop zoe ik Luke al bij de kapstok staan. Ik glimlach naar hem en probeer mijn jas te pakken. Wat niet lukt want ik ben nie bepaald groot. 'Heb je je jas nodig?' Vraagt Luke terwijl hij met een enorme glimlach mijn jas van de kapstok haalt. Ik bedank hem en trek snel mij jas aan.

'Pak mijn hand vast, want er zijn papz buiten.' Zegt Luke voordat we de deur uitlopen. Ik knik en pak zijn hand stevig vast. Ik raak er echt nooit aangewend al  die drukte.

'Stap in lieverd.' Zegt Luke terwijl hij een kusje op mijn voorhoofd drukt. Ik glimlach naar hem en stap in de auto.

'Hey Lou hoe is het?' Vraagt Luke als we het grote gebouw waaar we net zijn aangekomen inlopen. 'Geweldig Lukey em wie is die mooie dame?' Vraagt Lou, natuurlijk ken ik haar ze is ook de styliste van One Direction. 'Heey ik ben Anna. U bent toch ook de styliste van 1D?' Vraag ik beleefd. Lou knikt.

'Anna kom het is jou beurt!' Roept Lou naar mij. Terwijl ze bezig was met Luke zat ik een beetje met Lux te spellen. Wat is Lux vrolijk zeg.

'OMG schat deze moet je echt aan!' Roept Lou terwijl ze een zwarte kante jurk met open rug voor zicht houd. { Eerste jurk op de afbeelding} 'Die is inderdaad heel erg mooi!' Reageer ik enthousiast terug.

Na een tijdje is Lou klaar met mijn make-up en haar.

Here we go again. Be in fake love with someone you liked before this whole sh*t.

(FAKE) LOVE  {LUKE HEMMINGS}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu