HOOFDSTUK 19

494 35 4
                                    

POV Anna

De volgende ochtend wordt ik wakker in de logeerkamer van de Boys. Ik rek me uit en stap uit bed. Ik loop naar mijn kast waar ik mijn spullen in had gestopt en pak een witte 'Hipsta Please' shirt eruit. Ik doe ook een Zwarte Skinny Jeans aan.

'Goedemorgen!' Roep ik als ik de Boys allemaal op de bank zie zitten. Ze groeten me allemaal terug. Ik loop meteen naar de keukn om eten te pakken.

Ik maak voor mezelf een broodje gezond en eet het op. Ik zet het het boordje in de vaatwasser en maak een kop thee voor mezelf.

'Ik ga zo denk ik naar huis. Ik wil geen last zijn voor jullie.' Zeg ik zacht.

'Je maakt zeker een grapje. Je mag hier zolang blijven als je wilt. Je bent zeker geen last, liefie!' Zegt Louis, lief en blij.b

Ik glimlach en loop naar boven om mijn tas in te pakken. Evenlater ben ik al klaar.

'Boys ik ga maar weer eens. Dankje wel dat ik hier mocht slapen.' Zeg ik vriendelijk.

'Ik breng je wel. Wacht ik pak even de autosleutels.' Zegt Niall tegen me als ik net de deur wil uitlopen. Evenlater is hij weer terug met de autosleutels en een pak koekjes. Ik grinnik even.

'Zeg asjeblieft niks tegen Luke dat zou onze vriendschap verpesten.' Zegt hij als we in de auto zitten.

'Je snapt het echt niet. Ik ben Luke' vriendin niet. Dit is allemaal Fake.' Zeg ik dan met tranen in mijn ogen.

'Echt?' Vraagt hij dan op een niet begrijpende toon.

Ik knik. 'Maar ik wil het niet meer.' Zeg ik dan weer zacht.

'Waarom heb je die baan dan aangenomen?' Vraagt hij na een lange stilte.

Ik krijg weer tranen in mijn ogen. 'Mijn ouders hebben geen geld en schulden. Ik wou ze helpen . Mijn vader trekt het echt niet meer lang als hij zo veel werkt.'

Niall knikt. 'Sorry, dat ik het vroeg.' Zegt hij dan.

Even later stoppen ws voor mijn huis. De gordijnen zijn dicht terwijl ik ze gisteren open had gelaten.

Als ik naar binnen stap zie ik allemaal blikjes en flesjes bier staan. Wat is er hier gebeurt.

(FAKE) LOVE  {LUKE HEMMINGS}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu