POV Luke
Hoe kan ze mijn beste vriend nou tegen mij opsteken. Ik begon haar al een beetje te mogen. Ik snap haar niet. Gelukkig is de film bijna afgelopen. Dan gaat iedereen eindelijk naar huis. Dan kan ik eens een hartig woordje met haar voeren...
POV Anna
'Daag liefies tot de volgende keer!' Zeg ik terwijl iedereen naar buiten loopt. 'Het komt allemaal goed Ann.' Fluistert Ashton in mijn oor terwijl hij mij knuffelt. Ik glimlach naar hem.
'ANNA.NU.NAAR.BOVEN!' Schreeuwt Luke direct nadat ik de deur heb dichtgedaan. Ik loop naar de keuken waar nog een pizza ligt voor Luke, omdat wij tijdens de film hadden gegeten en hij toen al boven. Ik loop met de pizza in mijn handen naar boven.
'Wat is er?' Vraag ik zacht als ik de kamer in loop. Ik heb besloten om niet meer bang te zijn voor hem. 'Ik heb je pizza meegebracht, zodat je kan eten, want je hebt nog niks gegeten.' Zeg ik lief. Terwijl ik de doos in zijn richting houd.
Maar hij pakt hem niet aan. Hij slaat hem meteen uit mijn handen. 'Waar was dat voor nodig!' Roep ik direct. Ik ga op mijn knieën zitten en begin opte ruimen.
'Wat denk je. Je steekt mijn vrienden tegen me op!' Brult hij in mijn gezicht. Hij tilt me op aan mijn shirt en drukt me tegen de muur.
'Wat doe je!' Schreeuw ik met tranen in mijn ogen. Nee ga nou niet huilen. Laat niet zien dat je bang bent Anna zeg ik tegen mezelf.
Hi gooit me op mijn bed en klemt zijn lange benen om mijn lichaam heen, zodat ik niet kan bewegen. 'Laat me los nu!' Schreeuw ik zo hard ik kan. 'Nee!' Schreeuwt hij kortaf terug.
Opeens begin ik zo hard ik kan te huilen. Wat ik beter niet kon doen, want een paar seconde later krijg ik een klap in mjn gezicht. 'Aaaauwww!' Schreeuw ik uit.
'Jij snapt het echt niet hé! Je houdt je bek tegen iedereen en ik doe met je wat ik wil!' Schreeuwt hij recht in mijn gezicht. 'Snap je het?!' Vraaft hij. Ik knik snel. 'Ja!' Roep ik als ik zie dat hij nog op antwoord wacht.
'Mooizo ga wat met je kop doen, want het ziet er niet uit. We gaan zo slapen. Ik heb geen zin meer om je vandaag te spreken.' Ik knik en loop naar de badkamer. Snel kleed ik me uit en stap onder de douche.
Nadat ik heb gedoucht loop ik terug naar mijn slaapkamer. Waar Luke al ligt te slapen.
Ik ga langs Luke liggen en huil mezelf in slaap.
JE LEEST
(FAKE) LOVE {LUKE HEMMINGS}
Fiksi PenggemarAnna is een heel normaal meisje. Ze gaat niet meer naar school, want ze is al geslaagd. ze is 17 jaar oud. Ze gaat vaak shoppen met vriendinnen. Maar op een dag krijgt alles een andere draai. Zou Anna het vol kunnen houden of niet..... *gedrag van 5...