HOOFDSTUK 16

406 33 3
                                    

POV Anna

'Dat was niks.' Zeg ik zacht. Luke komt dreigend mijn kant opgelopen.

'Wat denk je wel niet. 'Oow Luke moet optreden ik ga wel met zijn vrienden knuffelen' dacht het niet hoe haal je het in je domme kop!' Schreeuwt hij recht in mijn gezicht.

'Rustig aan Bro. Ik trooste haar alleen. Ze moest huilen. Je laat een meisje toch niet zomaar huilen!' Voegt Niall zich in het gesprek. Ik geef hem een dankbare glimlach.

'Jij ook al tegen mij. En als ik mag vragen. Waarom jankte jij dan?' Vraagt Luke wijzend naar mij.

'Luke ik wil niet dat Niall dit hoort. En ik denk dat je het zelf ook niet wilt!' Schreeuw ik in Luke' gezicht. Wat ik beter niet kon doen, wat een paar seconde later krijg ik een klap tegen mijn wang.

'Dit. Hierover moest ik huilen. Je slaat me je schreeuwt tegen. Je doet alsof ik niks waard ben!' Schreeuw ik huilend.

Niall komt naast me zitten op de grond en trekt me weer in een knuffel. 'Jij gaat vanavond bij mij en de jongens slapen en geen gemaar.' Zegt hij terwijl hij me dichter tegen zich aantrekt.

Inmiddels is Luke de kamer al uit gestomt. Ik blijf nogsteeds huilen. Waarom doet hij dit. Hij behandelt me als een dier. Ik kan het niet meer.

'Kom dan gaan we naar ons huis. Wil je nog wat spullen thuis halen?' Ik knik en loop achter Niall aan.

We lopen mijn huis binnen. In de woonkamer liggen een paar spullen van Luke. Meteen krijg ik tranen in mijn ogen.

'Ey, niet huilen het komt allemaal goed!' Zegt Niall troostend.

Ik knik en loop naar boven. Ik pak wat spulletjes bij elkaar en ga weer naar beneden.

Als ik onderaan de trap sta hoor ik geschreeuw. 'Man gedraag je eens normaal. Heeft niemand je geleerd hoe je een dame moet behandelen!' Schreeuwt zo te horen Niall. 

Ik loop de woonkamer binnen en daar staat hij dan de jonge die ik in het  begin zo knap vond.

'Anna je gaat helemaal nergens naar toe!' Scheeuwt hij nadat ik een stap in de woonkamer heb gezet.

Ik barst in tranen uit en ren naar de deur. Niall rent achter me aan.

'Hij moet je behandelen als een prinses. Dan weet je zeker dat hij van jou houdt.'

(FAKE) LOVE  {LUKE HEMMINGS}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu