POV ANNA
Nadat ik Luke heb losgelaten stuur ik Bente meteen een sms'je.
A= Je raad nooit wat er is gebeurt!
B= Wat is er gebeurt?!
A= Luke en ik zijn verloofd!
B= OMG! IK WIST WEL DAT HET ECHTE LIEFDE WAS ;-)
A= IK OOK BENTE. IK OOK ;-)
Na mijn gesprek met Bente en nog even gepraat te hebben verlaten we het restaurant.
'Waar gaan we nu heen?' Vraag ik niewsgierig. Luke kijkt me glimlachend aan. 'Naar mijn ouders. Zodat zij ook het hele hele belangrijke nieuws weten!' Zegt Luke heel serieus. Ik grinnik even en knik. Op naar zijn ouders.
♥
'Luke, Anna wat leuk dat jullie langs komen. Kom binnen!' Roept Liz enthousiast. Ik grinnik, geef haar een knuffel en trek daarna mijn jas uit.
'Wat willen jullie drinken liefies?' Vraagt Liz terwijl ik en Luke op de bank ploffen. 'Doe maar thee voor mij.' 'En koffie voor mij!' Zegt Luke er vrolijk achteraan.Liz komt evenlater met het drinken terug. 'Dankje!' Zeggen Luke en ik tegelijk. Meteen daarn schieten we in de lach.
'Zo, dus wat brengt jullie hier?' Vraagt Liz vriendelijk terwijl ze tegenover ons gaat zitten. Ik kijk Luke aan en hij knikt.
Ik steek mijn hand waar de ring aanzit uit, zodat Liz de ring ziet.
Liz kijkt ons met grote ogen aan. 'Gaan jullie trouwen?' Roept ze heel erg blij. Luke knikt weer vrolijk. Liz staat op en trekt ons in een knuffel. Ik giegel en knuffel haar terug.
♥
Evenlater zitten we in de auto onderweg naar huis. Luke zijn hand ligt op mijn bovenbeen. Hij wrijft geruststellend over mijn bovenbeen.
Hoe kan zo'n perfecte jonge van mij houden?
Snel stap ik uit de auto en loop hand in hand met Luke naar de voordeur. Luke maakt de deur open. Meteen trekt een verkreukelde envelop mijn aandacht. Ik merk dat Luke er ook naar kijkt.
Ik buk en pak de envelop voorzichtig op. Ik open het.
'Ik krijg jullie nog wel.' Staat er met slordige handschrift op. Luke en ik kijken elkaar geschrokken aan. Wie is dit. Probeert Niall meer iets uit te spoken?
JE LEEST
(FAKE) LOVE {LUKE HEMMINGS}
FanfictionAnna is een heel normaal meisje. Ze gaat niet meer naar school, want ze is al geslaagd. ze is 17 jaar oud. Ze gaat vaak shoppen met vriendinnen. Maar op een dag krijgt alles een andere draai. Zou Anna het vol kunnen houden of niet..... *gedrag van 5...