POV Anna
'Niall stop!' Roep ik door de auto. 'Ah, Anna hou op. Ik weet dat je mij wilt.' Fluisterd Niall terwijl hij open en neer gaat met zijn hand. Ik krijg tranen in mijn ogen. 'Asjeblieft stop. Ik wil niet.' Zeg ik snikkend. Hij lacht eng en haalt zijn hand weg.
★
'Jongens waarom hebben jullie zoveel drank?' Vraagt Bente meteen. 'Vraag maar aan die daar.' Zeg ik terwijl ik naar Niall wijs. Hij geeft me een dodelijke blik en gaat verder met het gesprek waar die mee bezig was. 'Nou hij is ook weer vrolijk.' Mompelt Bente. Ik giegel en loop naar de keuken.
'hey, Luke wat doe jij hier?' Vraag ik terwijl ik wat drinken inschenk voor mezelf. 'Ik heb een beetje hoofdpijn. Dus ik dacht laat ik naar de keuken gaan, want daar komen niet zo vaak mensen.' Ik knik. 'Gaat het al een beetje?' Vraag ik dan zacht. Hij knikt. Ik spreid mijn armen als teken voor een knuffel.
'Awhh, kleine knuffelbeer dat je bent.' zegt hij terwijl hij mij ook knuffelt. ik giegel en aai met mijn hand over zijn haren. 'Maar is het al goed tussen ons?' Vraagt hij dan met veel hoop. Ik knik en trek hem dichter tegen me aan. 'Ik snap wel waarom je zo deed.' fluister ik in zijn oor. Ik voel een beetje Vocht op mijn shirt komen. Ik kijk op en zie dat Luke weer is begonnen met huilen.
'Shhtt. Luke dat is allemaal verleden tijd. Nu moet je denken aan de leuke dingen. Denk aan je carriere, de jongens, je beste vrienden.' Luke knikt en veegt zijn tranen weg. Ik geef hem een kus op zijn voorhoofd. 'Dankje wel Anna. Na alles wat ik je heb aangedaan vergeef je het me. Je bent de beste vriendin die ik ooit heb gehad en zal hebben.' zegt hij dan. Nu krijg ik ook tranen in mijn ogen, maar veeg ze al snel weg. 'Hey, niet gaan huilen ik bedoelde het goed.' Zegt Luke als hij het opmerkt.
'Kom dan gaan we nu naar de rest.' Zeg ik terwijl ik hem meetrek naar de woonkamer. 'Hehe, daar zijn jullie. We wouden net beginnen.' Zegt Niall met een grijns. Ik ga op de bank zitten naast Luke. Niall Komt langs mij zitten. Wat zeg ik. Bijna op mij zitten.
'Wie wilt er chips!' roept Bente. Meteen roep ik dat ik wel wat wil. 'Misschien is het leuk als iedereen blijft slapen. Jullie mogen wel wat kleding van mij lenen.' Zegt Luke voordat de film begint. Michael, Harry, Calum, Louis en Zayn kunnen niet. Dus blijven alleen Ashton, Bente, Luke, Niall en Liam hier.
Evenlater voel ik mijn telefoon in mijn broekzak trillen. 1 nieuw bericht. Staat er op het scherm. Ik open het direct.
'Jij ,ik keuken nu. N.'
Staat er in het bericht. Nu pas merk ik dat Niall niet meer langs mij zit.
JE LEEST
(FAKE) LOVE {LUKE HEMMINGS}
FanfictionAnna is een heel normaal meisje. Ze gaat niet meer naar school, want ze is al geslaagd. ze is 17 jaar oud. Ze gaat vaak shoppen met vriendinnen. Maar op een dag krijgt alles een andere draai. Zou Anna het vol kunnen houden of niet..... *gedrag van 5...