POV Anna
'Wat doet hij hier?' Fluister ik in Luke' oor. Hij haalt zijn schouders op en slaat een arm om me heen. Ik ga dichter tegen hem aanstaan. En hij slaat beschermend nog een arm om me heen.
'Zozo, gaan jullie trouwen, Love Birds?' Vraagt Niall met een gemene grijns op zijn gezicht. Ik knik voorzichtig. Niall doet een stap in mijn richting waardoor ik een stap naar achteren doe.
'Blij van haar af!' Sist Luke. Ik laat Luke los en ga tussen Michael en Calum inzitten. Ze slaan direct een arm om mij heen om mij te beschermen tegen wat gaat komen.
'Gaat ze ook met jullie trouwen ofzo?' Vraagt Niall gemeen terwijl hij naar Michael, Calum en mij wijst. Ik word boos. Nee woedend!
Luke loopt dreigend naar Niall toe. 'Gast zo mag je echt niet tegen haar praten. Ze is me verloofde. En dat jij geen liefde kan vinden is niet mijn probleem!' Roept Luke hard in zijn gezicht terwijl hij uithaalt. Zijn vuist land in Niall's buik. Niall krimpt in een en valt op de grond hij pakt meteen zijn buik vast.
'Kom Ann, het zou een leuke dag moeten worden.' Zegt Luke met een scheve glimlach terwijl hij mij de studio uittrekt.
'En hoe gaan jullie nou opnemen?' Vraag ik gestrest. 'Ik bel ze wel, omte zeggen dat ik niet te gelijk met Niall in dit gebouw wil zijn.' Zegt Luke rustig. Ik knik en leg mijn hoofd op zijn schouder.
'Babe, everything is going to be ok.' Fluistert Luke zachtjes in mijn oor.
Zijn zachte lippen komen op de mijne, dit heeft me echt een fijn gevoel. Ik wil dit voor de rest van mijn leven. Leven met de perfecte man genaamd; Luke Hemmings. Als ik bij hem ben vergeet ik al het kwade en zie ik alleen maar het goede aan het leven.
Luke haalt zijn lippen van de mijne en grinnikt. God wat is dat mooi. Dit kan je gewoon niet missen.
JE LEEST
(FAKE) LOVE {LUKE HEMMINGS}
FanfictionAnna is een heel normaal meisje. Ze gaat niet meer naar school, want ze is al geslaagd. ze is 17 jaar oud. Ze gaat vaak shoppen met vriendinnen. Maar op een dag krijgt alles een andere draai. Zou Anna het vol kunnen houden of niet..... *gedrag van 5...