POV Luke
'Waar moet ik eigenlijk beginnen.' Zeg ik twijfelend. Anna zit naast me en houd mijn hand vast. 'Begin maar gewoon bij het begin.' Fluisterd ze in min oor. Ik knik en veeg mijn tanen weg.
'Nou toen ik klein was gad ik een zusje. Ja had. Ik ging met mijn zusje wandelen. We wouden de eendjes gaan voeren. Ik had haar handje vast. Maar ze liep steeds meer richtig de water. Op en gegeven moment vloog er een eend onze kant op. Ze schrok waardoor ze mijn hand losliet. En voor ik het wist lag ze al in het water. Ik probeerde haar uit het water te halen. Er was niemand in de buurt om mij te helpen.' Ik stopte even om mijn tranen weg te vegen.
'Ik rende naar huis om mijn moeder te halen. Aar het was al te laat. Ze was verdronken we konden er niks meer aan doen. Mijn zusje leek verschrikkelijk veel op jou. Bruine haren. Blauwe ogen. Elke keer als ik naar jou kijk moet ik aan mijn zusje denken. Denken dat het allemaal mijn schuld was.' Zeg ik terwijl ik naar Anna kijk.
Anna trekt me meteen in een knuffel en ik begin alleen maar harder te huilen. Ze trekt me nogmeer tegen haar aan.
'Shtt Luke alles komt goed we zijn bij je.' Fluisterd ze in mijn oor.
Ik knik en de andere kijken me met een open mond aan.
'Ik weet iets!' Roept Michael dan. 'We gaan een movie-night night houden.' Zegt hij dan vrolijk. Iedereen stemt in. Ze kijken naar mij en ik knik ook.
'Wij gaan boodschappen doen!' Roept Niall terwijl hij Anna meetrekt. Ze kijkt me verward aan. Ik knik als teken dat ze met hem mee kan.
POV Anna
'Waarom moest ik nu persee mee?' Vraagt ik als we in de auto zitten. 'Zodat je je mondje niet voorbij praat, princess.' Ik kijk niet begrijpend naar Niall.
'Oreo's' roep ik terwijl ik naar de rekken met snoep ren. Meteen pak ik 4 pakken oreo's en stop ze in ons karretje. 'Wat drinken meiden deze tijden?' Vraagt Niall zich af. 'Appelsap.' Zeg ik kortaf. Hij knikt em stopt 2 pakken appelsap in het karretje.
'Meid let op je woorden. Je weet toch dat Luke niks mag weten.' Zegt Niall terwijl hij zijn hand op mijn been legt. Ik knik en haal zijn hand weg. Maar hij legt hem weer terug.
'NIALL STOP!' Roep ik hard.
JE LEEST
(FAKE) LOVE {LUKE HEMMINGS}
FanfictionAnna is een heel normaal meisje. Ze gaat niet meer naar school, want ze is al geslaagd. ze is 17 jaar oud. Ze gaat vaak shoppen met vriendinnen. Maar op een dag krijgt alles een andere draai. Zou Anna het vol kunnen houden of niet..... *gedrag van 5...