HOOFDSTUK 30

395 33 2
                                    

POV Anna

In de deuropening staat Simon. Hij kijkt ons woedend aan. 'Uh hoi.' Zegt Luke niet begrijpend. 'Wat heeft dit allemaal te betekenen!' Schreeuwt Simon uit.

'Wat?' Vraagt Luke alsof hij niet van die foto af weet. 'Niet dom doen Hemmings!' Roept Simon nog kwader. 'Sorry hoor maar niemand mag mijn vriendin een hoer noemen!' Roept Luke kwaad terwijl hij zijn armen om mij heen slaat. Ik knuffel hem zo snel als k kan omdat ik nu echt bang begin te worden. 'Wat heeft hij gedaan!' Roept Simon nu uit. Ik knik langzaam.

'Sorry Luke. Ik ga even naar hem toe. Hij is nog lang niet jarig hoor!' Roept Simon terwijl hij naar zijn auto rent en snel wegrijd. 'Fiuu. Hij is boos.' Zeg ik terwijl ik mijn hoofd tegen Luke' borst leg. Hij trekt me stevig tegen zich aan en aait over mijn haren. 'Het komt goed, princess.' Fluistert hij in mijn oor.

Ik veeg mijn tranen weg en trek Luke met me mee naar de woonkamer. 'Wie was dat?' Vraagt Michael meten als hij ziet dat we geen pizza hebben. 'Simon.' Zeg ik eentonig. 'Waarom?' Vraagt Calum die zich in het gesprek voegt. 'Hij was boos over die foto. Maar ik heb hem alles vertelt.' Zegt Luke waarna hij mij meetrekt op de bank.

'Misschien is het beter als we naar mij gaan, want morgen gaan we uiteten en komt de limo ons bij mij ophalen.' Zeg ik terwijl ik al opsta. 'Ja An ik pak heel even mijn spullen. Gaan we dan met mijn auto kan de rest met jou auto gaan. Ze brengen hem vast wel terug!' Zegt Luke met een grinnik. Ik knik en trek snel mijn schoenen en jas aan.

'We kunnen gaan!' Roept Luke terwijl hij de trap afspringt. Ik grinnik en neem snel afscheid van iedereen. We blijven nog even. Natuurlijk is Liz dat wel gewend.

'Heb je zin in morgen?' Vraagt Luke terwijl we in de auto stappen. Ik knik en voel mijn telefoon in mijn broekzak trillen. 1 nieuw bericht. Ik open het meteen.

Ik krijg jullie nog wel. N

Lees ik het berichtje. Ik krijg tranen in mijn ogen en begin te snikken. Luke zet snel zijn auto aan de kant. Ik laat hem het berichtje zien en hij trekt mij direct in een knuffel.

'Alles komt goed Mrs. Hemmo.' Fluistert hij in mijn oor

(FAKE) LOVE  {LUKE HEMMINGS}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu