HOOFDSTUK 12

426 35 2
                                    

POV Anna

'Mam wij gaan weer naar huis, want we hebben morgen afgesproken met vrienden. Tot de volgende keer!' Zeg ik een beetje sip. 'Oww wat jammer schat. Nou ik zie jullie de volgende keer. En bedankt voor alles.' Zegt mijn moeder voordat ze ons in een knuffel trekt.

'We gaan nu naar mijn huis. Andrea heeft je spullen al gebracht.' Zegt Luke terwijl hij de auto start. Ik knik gehoorzaam.

'Ik ga even naar de wc.' Zeg ik nadat Luke de woonkamer van zijn woning al was ingelopen. Ik loop de badkamer in. Meteen zie ik een erg mannelijke sfeer.

'Gaan we vanavond pizza bestellen?' Vraagt Luke terwijl ik op de bank langs hem ga zitten. 'Ja is goed bestel jij even?' Vraag ik zacht. Hij knilt en loopt naar de gang om waarschijnlijk te bestellen.

De bel gaat. Ik sta direct op. 'Ik ga de pizza's wel even halen.' Zeg ik tegen Luke. Hij knikt en is weer druk bezig met zijn telefoon.

'Pizza's voor mevrouw Anna en meneer Luke?' Vraagt de meisje met de bril die de pizza's heeft gebracht ik knik.

'Aw mah gawd ben jij het echt. Ben jij echt de vriendin van Luke Hemmings!!!' Schreeuwt ze nadat ze mijn gezicht heeft gezien. Ik glimlach en knik.

'Mag ik een foto met u?' Vraagt ze dan weer wat rustiger. 'Zou ik Luke anders ook even halen?' Vraag ik haar. Wat ik beter niet kon doen want ze begint als een gek te springen.

'Luke kom is even!' Roep ik naar de woonkamer. 'Ja wat is er?' Vraagt Luke terwijl hij achter mij komt staan. 'Aw mah gawd ben jij het echt!' Begint het meisje weer hysterisch te schreeuwen. Ik en Luke glimlachen.

'Ja, natuurlijk ik sta hier toch!' Zegt Luke lachend. 'Ma-ag i-ik -mi-mi-schien met ju-jullie op de foto!' Begint ze opeens te stoteren.

We knikken allebei en gaan met haar op de foto. 'Maar dit blijft tussen ons. Dus sstt!' Zeg ik met een sleutel-weggooi gebaar. Ze knikt en gedft ons de pizza's. Ik zwaai haar uit terwijl Luke al naar de woonkamer is gelopen.

'Waar was dat nou weer voor nodig. Dadelijk staat heel ds tuin vol met Papz. Kun je niet nadenken ofzo!' Begint Luke direct, nadat ik een paar stappen in de woonkamer heb gezet. 'Sorry maar ze was zo blij toen ze mij zag. En ik dacht, misschien wordt ze nog blijer als ze jou ziet.'

'Jaja hou je bek ik geloof jou toch niet.' Zegt hij dan geïrriteerd. Ik knik en loop de bank toe waar ik ook een stukje pizza pak. 'Hé, niet te veel vreten daar wordt je alleen maar nog dikker van.' Zegt Luke met een vuile grijns. Nog voordat ik het stukje pizza in mijn mond wou stoppen leg ik hem terug in de doos.

'Ik ga slapen.' Zeg ik eentonig en loop naar boven.

Hoelang gaat dit nog duren?

(FAKE) LOVE  {LUKE HEMMINGS}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu