POV Anna
Het is al één maand later. De media staat nogsteeds vol met de foto van Luke en Niall.
Niall is sinds dat sms'je niet meer in mijn leven gekomen. Luke en ik zijn echt gelukkig samen.
De dag na het sms'je zijn we uiteten geweest. Op die dag heb ik aan Andrea vertelt dat het niet meer nep is.
Bente en Ashton wonen al samen. En ookal vindt ik dit erg jong is bente al zelfs zwanger. Ik wordt peettante!!
Daardat ik deze baan heb aangenomen zijn mijn ouders uit de schulden. Mijn vader werkt alleen maar 's middags en mijn moeder is vrijwilliger bij een of andere weeshuis. Ze speelt met de kinderen en maakt eten voor ze.
Ik ben blij dat mijn moeder de kinderen helpt. En dat mijn vader zich niet meer kapot werkt.
'Anna kom je even mee?' Vraagt Luke terwijl hij mij mijn jas en schoenen aangeeft. Ik grinnik. 'Nu moet het wel!' Zeg ik glimlachend.
Luke heeft me een lange kus en opent dan de deur voor mij. Ik loop naar buiten en pak zijn hand vast.
'Waar gaan we naartoe?' Vraag ik geintresseerd. Terwijl ik in de auto stap. 'Daar kom je nog wel achter liefie.' Zegt Luke grinnikend. Ik heef hem een zachte stomp en kijk hem quasi-boos aan.
♥
Na ongeveer een halfuur rijden stopt hij de auto en opent mijn deur. Ik heef hem een dankbare knikje en stap uit.
Nadat we een wandeling over een pad hebben gemaakt lopen we een knus restaurantje binnen. Meteen komt er een vriendelijkd vrouw naar ons toegelopen en wijst ons een tafel aan.
Na het toetje staat Luke opeens op. Hij knielt voor me neer en kijkt me met een enorme glimlach aan.
'Ik weet dat ik er misschien een beetje snel mee kom maar..' Luke stopt even met zijn zin om iets uit zijn broekzak te halen.
'Wil je voor altijd mijn meisje blijven?' Vraagt Luke. Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik zag wat Luke een diamanten ring voor me had gekocht. Deze tranen waren van blijdschap.
Ik knikte met nogsteeds tranen in mijn ogen. 'Ja Luke. Ik wil!' Riep ik vrolijk.
'Ze heeft ja gezegt!' Kreisde Luke door het restaurant. Meteen kwam er een kok met een gigantische taart aanrennen. Als je goed keek zag je er een foto van mij en Luke opstaan.
'Ik hou van je.' Fluisterde ik in zijn oor terwijl ik hem snel in mijn armen nog.
~~~~~~~~\
Don't worry! Dit is nog niet het einde. Er komt nog meer!
Bijna 1k reads. Super blij daarmee!ILY XX KLAUDIA HEMMINGS♥
JE LEEST
(FAKE) LOVE {LUKE HEMMINGS}
FanfictionAnna is een heel normaal meisje. Ze gaat niet meer naar school, want ze is al geslaagd. ze is 17 jaar oud. Ze gaat vaak shoppen met vriendinnen. Maar op een dag krijgt alles een andere draai. Zou Anna het vol kunnen houden of niet..... *gedrag van 5...