Část 2

828 34 0
                                    

Sedely jsme v satne jeste asi dobrou pul hodinu. Musim rict ze kluci jsou opravdu uzasni a moc mily. Lottie byla stastna ze je opet ze svym bratrem,.. povedela mi ze Louis je hodne na cestach ale nerekla mi co dela za praci. Nakonec jsme s Lottie a Kate sli na nase mista. Me osobne teda fotbal vubec ale nezajimal ale kdyz me uz Kate premluvila a ja odlozila moji tak uzasnou hlavu a muzu rict ze i docela chytrou od toho meho uceni tak nemela jsem na vyber.

"Ty jeho oci a ten jeho usmev" rozplyvala se Lottie

"Louise?" znela moje otazka na hned

"Vazne? Vazne Eleanor si mi rekla Louise? " podivala se na me Lottie s nadzvednutyma ocima.

"Neco spatne? Vubec jsem ale nemyslela to ze by se mi Louis libil to ne-ee" zacala jsem se docela do toho plest.! Ano byla jsem totalne vedle! Ty jeho oci,..a ten pohled kterym se na me dival byl tak okouzlujici a tak uzasny. No Ale muzu rict ze Harry je taky docela sexy,.. narozdil od Louise ma docela dost vymakany brisko.

"El? Louis je bratr myslis ze bych tady basnila o svym bratru? " podivala se na me Lottie se smichem a pak pokracovala dal ve sve reci " Tobe se Libi ze? OMG to je bozi! Navic vsimla jsem si ze se po tobe diva,.. no Kate rekni nebyli by uzasni? Navic by konecne muj bratr mohl nekoho mit! Posledni vzdtah mu nejak nevysel no,.ale to je dobre!" usmala se na me Lottie

"ne to ne Lottie,.. nerikam je pekny ale vubec ho neznam" usmala jsem se

" Ale no tak! El skus se tak trochu odvazat a konecne zacit zit!" smala se Kate a zacala kricet kdyz dal Louis gol.

"Ja ale ziju!" rekla jsem a dal sledovala zapas

"Jo ale zadna party,alkohol proste nic,.. lidi chodi na party aby se seznamovaly." rekla mi Kate a dal fandila.

Jo to my zrovna rika ta prava. S Ni mam si vzit priklad? Holka ktera kasle na uceni a proplouvam tak tak.Holka ktera by nejradeji chodila po obchodech,chodila na party a obcas se vyspala s nejakym klukem. Tak na to zrovna zapomnen Kate.!

"Kate ma pravdu! skus nekdy Patek vecer misto uceni jit s nami na mensi party! Vim je mi 15 ale mam rozum" Usmala se na me Lottie

"Jo zrovna dneska jedna je. V Jednom klubu nedaleko od Louise. A Mimochodem kluci tam jdou taky" usmala se Kate

"No kdyz ja newim" rekla jsem vahave

"Ale no tak El? co by jsme rekli klukum ze misto party sedis doma a ucis se? Dej si chvilku pauzu! vzdyt tvuj zivot musi byt nuda!" rekla Lottie

"No dobra! Ale jen dnes pak se ale musiim ucit.A zadny alkohol!" slovo Alkohol jsem docela zduraznila

Holky byli tak stastne ze me i objaly. Tohle ale vubec nedopadne dobre.

Po Zapase jsem se s Lottie a Kate rozloucila a sla jsem domu. Musela jsem se jeste chvilku neco naucit i kdyz je patek. Ale taky musim se nachystat na tu dnesni paty. Vim ze me Lottie a Kate vyzvednou v 8. Pane Boze to je za 3 hodiny.

Mozna to zni divne kazdy patek,sobota a ja mam ponorenou hlavu do uceni. Mozna to ale bude tim ze me k tomu hlavne vedou moji rodice. Mama je doktorka a tata je hodne dobry Soudce a ja jejich dceruska bych mela byt pravnicka! Pokud se tam dostanu a skolu udelam. No nemam skvelou a chytrou rodinu? prave ze az moc,..ikdyz mamka vetsinou v patek ma nocni a tata vetsinou je u sveho znamiho tak travim tyhle veceri sama. No vlastne sama ne! trochu hudby a knizky.

Z Pohledu Louise

Videl jsem ji! Sedela tam mezi moji mladsi sestrou a jeji kamoskou Kate.Jak vlastne znam Kate? kdo by ji neznal. Hlavne kdyz to byvala casta nocni navsteva naseho Harryho. Eleanor ma tak nadherne oci. a ten jeji usmev. Ale dost! nesmim na ni myslet. Mam svoji skvelou karieru. Nemel bych na ni skoro cas a bal bych se ze bych ji ublizil.

"Vazne skvely zapas" usmala se Lottie s Kate kdyz prisli za mnou do satny. Kluci uz tu davno byli a domlouvaly se v kolik vyrazime na tu party.Vsimla jsem si ale ze neni s nema Eleanor.

"Kde je El? " zeptal se Harry

" Uz sla domu" odpovedela Lottie

" Jo zase jeji knizky a uceni! jeste ze jsme ji ale premluvily na tu party!" ozvala se Kate

Takze ona tam bude. Skvele! Mohl bych ji aspon lepe poznat! Ovsem ze zadny vztah vzdyt ani podle me nezna One Direction! Podle toho co jsem slysel porad jenom sedi a ma hlavu v knizkach. Ale co muzeme byt apson kamaradi.Musim se jit na tu party poradne nachystat. Ale vsimla jsem si ze se i nasemu Harrymu zalibila. Ale co je mi to i docela jedno. Ja si vztah dovolit nemuzu a Harry? tomu jde jen o sex. A podle me Eleanor ale takova neni takze u ni ma smulu.Je uplne jiny opak od Kate a to se mi na ni libi. A muxu i priznat ze i strasne pritahuje.

Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/Kde žijí příběhy. Začni objevovat