Atmosfera była uzasna. Byla jsem rada ze jsem Louise poznala i s jine stranky. Obcas jsem si svymi myslenkami vzpomnela na Liama a Daniell. Proc? Proc se rozesli? Vzdyt spolu były tak nadherni,sluselo jim to spolu. Byli stastni aspon tak teda vypadaly.
Daniell to vzalo. Vzdyt byli spolu uz nejakou tu dobu. Pokud se nepletu tak 2 roky urcite. Chtela s nim mit rodinu, bydlet v malym domecku nedaleko Londyna a kolikrat snila o tom ze bude hlidat svoje deti a cekat az se Liam vrati s turne nebo s nejakeho koncertu. Ze bude sbirat fotky do jejich rodinych alb. Ted uz ale asi nebude moc tohle vsechno uskutecnit. Byla sice starsi nez Liam ale milovala ho. Doopravdy.
„El?” ozvala se mi do telefonu Daniell zrovna kdyz jsme se s Louisem prochazeli okolo Thamze.
„Daniell stalo se neco?” zeptala jsem se na hned.Byla preci jenom sama v mem byte a psychicky na dne.
„Ja potrebuji te tady,..prosim prijet” plakala mi do telefonu
„Daniell zachvilku jsem tam” rekla jsem ji a telefon jsem vypla
„Vsechno v poradku?” podival se na me Louis.
„Louise nezlob se ale musim. Daniell me potrebuje. S Liamem se rozesla asi vis jak ji je” omluvne jsem se na nehoo usmala. Doufajici ze tohle pochopi
„Odvezu te” rekl mi a chytl me za ruku vedouci k jeho autu.
„Jeste jednou se omlouvam. Dekuji był to krasny vecer” usmala jsem se na neho
„Daniell te potrebuje. To ja dekuji tobe El. Zavolam ti?” otazal se me jeste predtim nez jsem stacila chytnout za kliku
„Budu cekat Mej se Louisi” usmala jsem se a otevrela jsem dvere. Chtela jsem vyjit jenze jeho ruka me chytla za zapesti a tim si upoutala moji pozornost
„Omluv me za to co prave udelam. Musim” jen co dorekl tyhle slova nahl se k druhemu sedadlu a pritiskl svoje rty na ty moje. Jemne ochutnaval moje rty. Nikam vubec nespichal. Jen mirne si pohraval s mojimi rty.
„Mej se El” usmal se na me a tentokrat me uz nechal vystoupit s auta.
Otevrela jsem dvere a vydela jsem Daniell jal lezi pod dekou na gauci a po tvarich ji tecou slzy.Ten rozchod ji docela hodne vzal.
„Dan zlato co je?” objala jsem ji a pritiskla jsem si ji k sobe
„Ja j-a-a ne-ne-doka-zi se s tim smirit. Je to tak tezke” Vzlykala mi do me hrudi
„To bude dobre ale casem. Neboj budu tu s tebou” snazila jsem se uklidnit ji
„Ja cekam jeho dite” rekla mi Daniell. V ten moment se moje svaly vsehcny stuhli. Coze? Daniell bude mama? To je skvele? Ale proc by ji Liam opoustel kdyz ona ceka jeho dite. Moment vi to vubec Liam?
„Coze?” była jsem porad v soku ale mela jsem takovou radost.
„Chtela jsem mu to rict jenze on se semnou rozesel. Takze jsem mu to nerekla a odesla k tobe. Nechci aby semnou był jenom kvuli diteti” zavzlykala mi do naruce
„Daniell pomuzu ti. Ve me mas oporu” usmala jsem se na ni
„Dekuji: rekla mi a pomlau mi usninala.
Mela mu to rict. Liam ma pravo to vedet. Je preci taky otec. Daniell ma sice uz an to roky je ji preci jen 24. Chapu ze Liam je jeste mlady ale Daniell preci taky. Musi to Liam vedet. Vim ze to Daniell neudela a mu to nerekne. Takze to musim udelat ja. Nechci potom aby był Louis nastvany ze jsem to vedela a nikomu nic nerekla. Nebo nedej boze Liam.
Oblikla jsem si zase svoji mikinu a vzala is jeste tenkou budnu. Vyrazila jsem se svyho bytu kde jsem nechala Daniell v tichosti spat. Vzala jsem si taxit a nadyktovala jsem adresu Liama.
Dlouho jsem cekat nemusela dvere se mi otevreli hned po chvilce.
„El co ty tu?” rekl mi Louis. Vypadal ze był zaskoceny.
„Ja musim mluvit s Liamem mohu do vnitr?” ukazala jsem za neho. Vypadal ze vahal ale nakonec mi ustoupil s cesty. Zdalo se mi nebo był Louis takovy odtazity oddemne spis od te doby co me polib v tom aute.
Moje oci se zastavily na dvou divkach u prostred mistnosti. Jedna mela dlouhe cerne vlasy s ruzovymi prameny a druha mela blondate.
„El deje se neco?” podival se na me Liam. Nevypadal zrovna nejak dobre,.. v ruce drzel sklenicku wiski a popijel si. On pije? Pokud vim nemuze! Co jeho zdravy.
„Mohu s tebou mluvit?” otazala jsem se ho a vyckavala odpovedi. Moje oci ale se divaly na ty divky.
„Jiste ale seznamim vas” usmal se na holky a pak na me
„To je Daisy Lousiova pritelkyne” usmal se na me
„Eleanor” rekla jsem a ani ji nevenovala usmev mezitim co jsem ji podavala ruku.
On ma pritelkyni vzdyt mi nic nerekl. Jak je to mozne? Jeste pred hodinou me libal u neho v aute a pak se dozvim u neho doma ze ma pritelkyni. Podivala jsem se na Louise. Mohla jsem rict ze mi nevenoval ani jeden pohled. Jeho oci pozorovaly jeho boty. Harry si vsiml te huste atmosfery a tak prevzal slovo.
„A to je Nicole Liamova sestra” usmal se na me Harry.
„Eleanor” podala jsem Nicole ruku a mile jsem se usmala.
Byla jsem tak znechucena! Uz podruhe jsem citila tu bolest. Proc ? Proc mi nerekl ze ma pritelkyni. Vzdyt on si semnou jenom zahrava. Liam mi ukazal rukou abych sla za nim do pokoje. Jeste jendou a doufala jsem naposledy jsem pohledla na Louise. Jeho oci se divaly na me. Nevedel co delat. Byl zklamany a zoufaly.
ČTEŠ
Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/
FanfictionEleanor - studentka ktera diky svoji kamaradce Kate a Lottie se seznami s Louisem a ostatnimy. Louis ma ale predni mensi tajemnstvi. Dokaze Eleanor s Louisem prekonat vsechny jejich prekazky aby byli spolu stastni?