Zbytek dne probihal uplne v pohode. Snazila jsem se nejak odreagovat Louise ale on mel porad jenom v hlave toho blondateho kluka Richio. Nechapal ze je to pouze muj kamarad a vadilo mu ze jsem ho nekam pozvala. Nakonec to stejnak vzdal kdyz zjistil ze ja proste si stojim za svym.
" Mohu?" zaklepal na dvere koupelny a mirne strcil svoji hlavu tak aby videl.Prohlizel si me se zajmem. Mela jsem na sobe svetle modre volnejsi saty ktere mi koncily ani ne v pulce stehen a byli bez raminek. Pres sebe jsem prehodila kozenou bundu a na nohach jsem mela baleriny.
"Jiste" usmala jsem se a dodavala jsem na svuj oblicej posledni trochu make-upu a rasenku. Mela to byt oslava kde i zaroven Liam oznami svoje zasnoubeni a to ze Daniell je tehotna. A taky den kdy oficialne me Louis predstavi jako svoji pritelkyni byla jsem i na jednu stranu nervozni. Byl to vcera kdy se rozesel s tou nevim jak se jmenovala.
"Vydas nadherne" usmal se na me a daroval mi polibek na tvar. Vytahl svuj telefon aby mohl udelat nam spolecnou fotku. Pak jsem vytahla ja svuj telefon a Louis nas znovu vyfotil. Pak nasi spolecnou fotku teda nase dve fotky zverejnil na twitter.
"Muzeme vyrazit" usmala jsem se na neho a spokojene jsem cekala u dveri az se Louis oblece. Usmal se na me a spolecne jsme vyrazily z meho bytu. Nervozita stale stoupala a Louis to na me poznal. V limuzine kde jsme se potkaly s klukami a s Daniell my stiskl ruku a polibil na tvar.
"Nevim jestli byl dobry napad jit v tech satech" zaseptal mi Louis do ucha a bych to slysela jenom ja.
"Proc?" pdoivala jsem se na neho svymi malymi oci. Usmival se ale byl to uplne jiny usmev. Byl uprimny,krasny a hlavne stastny.
"Jsou az moc vyzyvave. Mam chut te ted tady v aute ohnout na sedacce" zaseptal mi ale ne dost potichu protoze Harry se Zaynem se vedle nas zasmaly a podivaly se na nas.
"Louisi" vykrikla jsem a nouchla ho do ramene. Musela jsem se smat. Mela jsem rada tuhle jeho stranku kdy byl vtipny a neexistovalo nic jen ja a on.
"Vypada to ze dneska Louis opusti party brzy" zasklebil se Niall a placl si s Zaynem a Harrym. Oni se snad domluvily na nas.
"Sklapni" napomenul ho Louis a ukazal na neho prstem. Zasmaly jsme se vsichni a limizina nam zastavila primo u vchodu. Uz z oken jsem vydela ze je tu plno fanynek a novinaru.
"Neboj budou te milovat" poseptal mi do ucha kdyz si vsiml meho pohledu ve kterem byl strach a nejistota.Usmala jsem se na neho a nechala jsem ho aby vystoupil prvni hned po Harrym. Vysedl s limuziny a podal mi ruku . Hned na to me k sobe pritiskl a chytl okolo pasu.
Nekolik otazek jsme slyseli cestou ale Louis mi naznacil ze ted jeste neni ten cas kdy to chce oznamit. Usmala jsem se na neho a pokracovaly jsme spolecne za Harrym. Hned za nami sel Niall a Zayn.
" Damy a Panove" ozval se hlas Liame na podiu a vsichni se otocily za jeho hlasem. Kluci si usedli na svoje mista a Louis me chytl okolo pasu a daroval mi pusu.
" Dnes tento den jsme spolecne s Harrym,Zaynem,Niallem a Louisem udelaly tento vecirek aby jsme mohli verejne ohlasit jednu necekanou udalost." pokracoval hlas Liama a my jsme se na sebe vsichni usmaly. Byl nervozni.
"Byl to den 21.9.2010 kdy jsem potkal Daniell. Byla to laska na prvni pohled,..i pres ty vsechny problemy,vekovy rozdil, pres fanynky ktery ji nemeli radi a posilaly ji vyhruzne dopisy,..nase turne,.. a my jsme byli od sebe daleko,.. pak prisla jeji kariera..ikdyz jsme meli na sebe malo casu,... Jsem nejstatsnejsi chlap na svete" zasmal se Liam a nekolik lidi s nim.
"To nejkrasnejsi my ale dala ona" rekl Liam a prisel blize a ukazal na Daniell aby vysla za nim na podium. BYla nadherna. Mela nadherne zlate saty bez raminek s holymi zady a byli az k zemi. Polibil ji na tvar a pak si klekl.
"Daniell po vsech tech problemech si stale zustala se mnou a neprestala me milovat. Stanes se moji zenou?" zeptal se ji Liam a dal ji maly prstynek na ruku.
"Ano" vykrikla Daniell a polibila Liama. Usmala jsem se nad nimi. Byly tak sladci a dokonale do sebe zapadaly.
"Rikal jsem ze mi dala to nejkrasnejsi co my mohla dat" pokracoval Liam dal a stale drzel v naruci Daniell. Louis me polibil do vlasu a vice k sobe pritiskl.
"Dala my tu nejvetsi lasku a s tim i presto vse my dala male stvoreni ktere jeste je v jejim brisku. Snad to bude chlapec" zasmal se Liam a pohladil Daniell po brisku a nasledneho ho polibil. Ozvalo se cvakani fotaku jeste vice hlasiteji. Fanynky zacaly kricet a nektere dokonce brecely. My vsichni jsme zacaly tleskat.
" Jednou prijde rada i na nas" usmal se na me Louis a polibil me dlouze na rty. Jeho slova se mi vyrily do pameti. Necekala jsem ze nas vztah zatim kratky uz bere takhle. Vydi nas v budoucnosti ja jsem nad nami jeste ani nepremyslela.
ČTEŠ
Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/
FanfictionEleanor - studentka ktera diky svoji kamaradce Kate a Lottie se seznami s Louisem a ostatnimy. Louis ma ale predni mensi tajemnstvi. Dokaze Eleanor s Louisem prekonat vsechny jejich prekazky aby byli spolu stastni?