Z pohledu Daniell
Vazne by me zajimalo co ji to pako Louis Tomlison udelal? Takovou jsem Eleanor neznala. Byla smutna i kdyz se snazila chovat ze ji nic neni. Moc dobre jsem ji znala. Moc dobre jsem poznala ze jeji usmev je falesny. Pri jmenu Louis jsem vydelala jak jeji tvare chytaji cervenou barvu. A objevuje se tam nastvani a hnev na neho.
"Ty El? ja si ted zavolam ok? pockam te pred obchodem dobre?" podivala jsem se na Eleanor ktera si zrovna vybirala nejakou sukni.
"Dobre" zasmala se a dal si prohlizela sukne.
Vesla jsem pred obchod a sedla jsem si na lavicku tak abych videla kdy Eleanor bude vychazet s obchodu.Vytocvila jsem jeho cislo.Ano cislo toho magora Louise.
"Daniell?" znel jeho hlas tak prekvapeny ze mu volam.
"Louisi jak se mas?" zeptala jsem se. Vazne se ho ptam na tohle? Zasmala jsem se
"No ujde to,..Liam ti nezveda telefon?" zeptal se me Louis.Ano vestinou jsem nekomu z nich volala kdyz jsem nemohla sehnat Liama nebo kdyz nebral telefon a bylo to dulezite.
"Ne vubec chci mluvit s tebou" rekla jsem mu a dal pozorovala Eleanor jak si vybira nejakou halenku.
"Co se deje? Nemam moc casu,.." rekl mi hned na rovinu Louis
"Co si ji provedl?" rekla jsem hned acekala na jeho odpoved.Doufala jsem ze budu vedet o kom to mluvim.
"Koho myslis?" rekl mi
"Eleanor! Co si ji provedl?" rekla jsem mu pro tentokrat tak aby mi rozumnel.
"Od kud to vis?" jeho hlas byl najednou prekvapujici
"No prave jsem s Eleanor na nakupech,..Vis klepat na jeji dvere a cekat nez mi otevre nebylo zas tak hrozne ale ona mi otevira dvere ze slovy jestli si to ty Louisi tak muzes rovnou vypadnout! nerekla mi co se stalo proto se ptam tebe" vysvetlila jsem mu celou situaci.Mlcel nic nerikal.
"Louisi si tam?" ozvala jsem se znovu kdyz jsem neslysela jeho hlas.
"Daniell?" ozval se v telefonu Liamuv hlas. Paneboze! Tomlisone si mrtvej!
"Liamem lasko" zasmala jsem se. Vazne jsem ted nevedela co mam delat. Vazne ho zabiju!
"Deje se neco?" zeptal se me
"Ne vubec plati ta vecere?" rekla jsem rychle nechci zadne jeho otazky proc jsem volala Louisovi.
"Ano urcite stalo se neco?" zeptal se me a jeho hlas byl strachujici
"Ne vubec jen vezmu sebou Eleanor.! A rekni Tomlisonovy ze ho zabiju" a vypla jsem telefon kdyz jsem si vsimla ze Eleanor stoji primo u me.
Z pohledu Eleanor
"Ty Daniell ty ho znas ze?" podivala jsem se na Daniell. Slysela jsem jeji posledni vetu vim ze ho zna.
"El zlaticko,..omlouvam se ale ano znam ho" odpovedela mi Daniell a tahle me do dalsiho obchodu.
"Neomlouvej se,..nemuzes za to,... on ublizil mi" sedla jsem si na lavicku a setrela jsem si slzu ze tvare.
"Zlato co se stalo?" rekla mi Daniell a posadila se vedle me
"Byla jsem s Lottie a Kate na jejich party a byla jsem v jeho pokoji,..byl na me nastvany ani se mu nedivim cetla jsem si nejaky texty a tak jsem odesla..pak mi napsal sms ze se omlouva a ze me chce vzit na prochazku do parku,.. povidali jsme se byl to vazne krasny odpoledne" usmala jsem na ni.
"Pokracuj" pobidla me Daniell a cekala na dalsi pokracovani meho pribehu.
"Povedela jsem mu vlastne skoro vsechno o sobe ale on mi ani nerekl ze je slavny. Na dalsi den jsem to zjistila,..vsude byli moje fotky s Louisem. Ve skole se na me divaly jak nevim na co,..pak klepal na moje dvere" tekla mi slza po tvari. Tak moc me to bolelo o tom mluvit ale musela jsem. Vim ze mi pak bude libit kdyz to nebudu v sobe drzet a povim to nekomu,..komu verim.
"Neplac,..ulevi se ti povidej dal" utrela mi slzy Daniell.
" Snazil se me to vysvetli,..to bych i brala jenze pak mi povedel ze nechtel aby nas nekdo vyfotil.Tak proc pak me bral na prochazku,..proc me nekam vzal? Vyhodila jsem ho s bytu. Tohle me zabolelo" dopovedela jsem ji
"A on jen tak odesel? Nepsal ti ,nevolal?" zajimala se Daniell
"Ale ano,.psal mi,volal mi ale ignorovala jsem to,..taky mi posilal porad ruze ale vzdycky jsem je vyhodila do popelnice pred domem" zasmala jsem se
"Ach El to je proste Louis,..debil! Je mi to lito ze si ho poznala s teto stranky,..on je jinak moc prima kluk" usmala se na me Daniell. Podala mi ruku abych vstala a my mohli opet vyrazit do obchodu.
ČTEŠ
Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/
FanfictionEleanor - studentka ktera diky svoji kamaradce Kate a Lottie se seznami s Louisem a ostatnimy. Louis ma ale predni mensi tajemnstvi. Dokaze Eleanor s Louisem prekonat vsechny jejich prekazky aby byli spolu stastni?