Část 3

697 32 0
                                    

Nemuzu tomu vubec uverit. Jak me mohla ale Kate a Lottie premluvit na tu party.! Nejsem na to ale vubec zvykla. Chtela jsem se tento rok tolik venovat uceni a najendou party. Ale co pro jednou se svet prece nezbori nebo ano?

Navic ty jeho oci a ten jeho usmev. Musim povedet ze Lottie ma opravdu okouzlujiciho bratra. A ti jeho kamaradi no naprosto skvely asi jako Louis.

Pet blaznu pohromade a nikdo se s nema nenudi. Vlastne se divim ze spolu vychazeji az moc dobre,..a co mi rikala Kate tak spolu i bydli. Kdo by to do nich rekla ja rozhodne ne!

Sla jsem se okoupat a poradne nachystat na tu party.Je to prece moje prvni a zaroven posledni. Musela jsem se zasmat. Vlasy jsem si vycesala do vysokeho drdolu ktery jsem vetsinou noci kdyz jsem sla do mesta. Dala jsem si jen rasenku a tusku na oci.Trochu Make-up kterym jsem zakryla jen moje mensi pupinky na cele.

Presunula jsem se ke svoji skrini a premyslela co si jen vezmu. Na to ze dneska byl slunecni den tak si i myslim ze by mohla byt tepla noc.

Zvolila jsem nakonec kratke zelene kratasy a k tonu jsem si vzala bily top na raminka. Modrou kosily jsem si prehodila pres zidly aby se mi nepokrcila. Jak by to prece vypadalo.

Mohla jsem rict ze Kate s Lottie byli teda presne na cas. Musela jsem se nad tim pousmat.Vzala jsem si svoji kosilu a oblikla jsem si ji k memu topu.

"Muzeme?"otazala jsem se holek

"Pani El,..slusi ti to" rekla mi Lottie a uz me tahle za ruku

"Dekuji" usmala jsem se

Auto zastavilo pred vilou. Tady  

Nebyla ani velka ani mala.Ale musela jsem uznat ze byla nadherna. Hudba sla slyset az k ceste.

Dosli jsme ke dverim a chtela jsem zazwonit na zwonek ale nekdo otevrel dvere.Louis nadherne se na nas usmal. Mel svetle modre kratase a k nemu si vzal svoje pruhovane triko.

"uz jste tady! to je skvele" usmal se na nas a otevrel nam vic dvere aby jsme mohli projit. Rozhodla jsem se ze se tady porohlidnu.

Dum byl nadherny,prijemna atmosfera panovala domem. Usedla jsem si na lavicku hned na velkem dvorku. No jetski se da tomu tak rikat.

"Nebavis se?" ozvalo se za mnou Harry

"Ale ne vubec" usmala jsem se na neho.

"Tak co tady sama?" a sedl si vedle me na lavicku. Nikdy jsem si snad nevsimla ze ma nadherny usmev. Jeho dolicky byli tak sladke.

"Drink?" usmal se na me a podaval mi kelimek s nejakym pitim

"No ja ale nepiju alkohol" usmala jsem se nesmele. Bylo mi tak trapne ze jsem ho nikdy nepila

"No tak EL. Aspon jeden,.. od toho jsou party. Nemusis se opit! Chapu ze nepijes ale prece jeden kelimek nic neni." usmal se na me

"No Dobre ale jen jeden" zasmala jsem se a vzala si ho do sve ruky.Jenze jeden to samozdrejme nebyl ze? To by prece nebyl Harry. Mela jsem uz docela dobrou opilou naladu ale musela jsem se smat.

"Dekuji,..opravdu se dobre bavim" zacala jsem se smat a stouchla jsem do Harryho

"I ja. Dekuji" usmal se

"Za co?" zeptala jsem se a dal se napila sveho piti

"Dlouho jsem si tak s nikym nepopovidal" usmal sse a dolil mi vodku.

"Harry ja uz pomalu pujdu do vnitr tak pozdeji?" usmala jsem se na neho a pomalu jsem vchazela do vnir.

 

Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/Kde žijí příběhy. Začni objevovat