20 Dil

434 23 0
                                    

Po dlouhe dobe vam pridavam dalsi dil. Podle me je nic moc napsany. Nejak jsem nemela napad tak doufam ze pristi bude lepsi. Dalsi vec podle me je tento dil kratky takze se budu snazit napsat delsi a taky se nam blizi 13+

Muzu klidne rict ze jsem mela zniceny vecer. Hlavne po tom co si cela skupina a ta jeho pritelkyne spolecne s Lousiem prisli sednou k nam. Bohuzel jsme meli az moc velky stul także jsme nic jineho delat nemohly.

 „Daniell doufam ze nepijes?” rekl Liam snad i bez pozdravu. Nevim jak u vas ale podle me pozdraw jako kyvnuti hlavou neni.

 „Liame nejsem blba. Ovsem ze nepiju.” rekla mu Daniell a on se na ni mirne usmal a po tom strelil pohledem na me. Vedel ze je mi neprijmene sedet u stolu s tou divkou.

 „El tancis?” zeptal se me najednou Niall a ja jsem se na neho dekovne usmala. Vstala jsem od stolu a citila jsem neci pohled na moji malickosti. Ovsem ze to był Louis kdo jiny.

 S Nialla jsem se aspon na chvilku odreagovala był vazne mily. Po par tancich si odkasla nekdo vedle nas.

 „Muzu?” jeho sametovy hlas me malem dostal do kolen. Niall se na neho usmal a odesel. Uz ted jsem była nervozni. Chytl me okolo pasu a pritahl si me k sobe blize.

 „ Nadherne vonis” zaseptal mi Louis do vlasu a tiskl si me na jeho telo jako by se bal ze mu utecu. Potichu jsem se zasmala a jen jsem se mirne usmala. Nechtela jsem mluvit jen jsem si chtela uzivat tuhle chvilku.

 „Kde mas pritelkyni?” zeptala jsem se ho. Ja jsem ale blba proc se ho na to vubec ptam. Zasmal se nad mym vyrazem.

„Odesla,.” rekl jenom kratce a pohladil me po tvari „ El co to semnou delas? Jak je mozne ze zarlim na kazdeho,..proc chci byt v tvoji blizkosti,..proc se chci probouzet vedle tebe?” zaseptal mi do ucha a polibil me na krk.

„Louisi” zaseptala jsem ale on jenom jemne prilozil svoje rty na ty moje. Jemne je ochutnaval ale vubec nikam nespechal.

„Dej mi sanci,.. dam ti vsechno” zaseptal mi zoufale do ust a pohladil po vlasech.

„Louisi ja bojim se” zaseptala jsem mu a pritiskla se k nemu.

 „Vim vim,..ublizil jsem ti ale znovu to neudelam” zaseptal mi do vlasu a hladil me po zadech. Jeho dotek był tak prijemny a me snad v brise vybuchl ohnostroj!

 Daniell spokoje se objimala s Liamem ktery ji chvilkami hlaidl jeste jeji ploche brisko. Byli tak roztomily. Harry nam nejakou velkou pozornost venoval Lottie az me to zaskocilo. Kdyby tohle ale vydel Louis. A Kate? Ta se zrovna o necem bavila se Zaynem a smaly se xd.

„Dam ti casu kolik jen budes chtit” zaseptal mi do ucha kdyz jsem se dlouho neozyvala a polibil me opet na moje rty nez jsem stacila neco rict. Tentokrat ale vasnive. Mirne mi ho skousl a ja ho pustila do vnitr jeho jazykem.

„Tak moc te chci ani nevis jak moc. Ted a tady” rekl mi a znovu skousl muj ret.

„I ja tebe” rekla jsem mu a usmala jsem se mu do polibku. Vzal to jako vyzvu ani nevim co rekl ostatnim ale uz jsme vychazely ven a cekaly na taxik. Vim ze toho budu pak litovat ale muj alkohol v krvy se nedal ovladat. Podle adresy kterou nadiktoval jsem zjistila ze pojedeme k nemu.

Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/Kde žijí příběhy. Začni objevovat