Part 19

464 22 0
                                    

Mame tady dalsi dil teto povidky. Po mensi pauze kterou tahle povidka byla. Opet jsem se rozhodla napsat dil. predem rikam nevim kdy pridam dalsi dil povidky. Chtela bych dokoncit povidku Nemam na vybranou.

Chvily jsme se s Daniell divaly na nejaky jeji serial a pak jsme zacaly pomalu se chystat. Daniell se rozhodla ze by mohla udelat sushi. Tak jsem rychle zabehla do obchodu abych ji nakoupila vsechno potrebne. Koupila jsem rovnou i nejake to bile vino.

Kolik je jeste casu?” zeptala jsem se ji a sedla jsem si na kuchynskou linku. Daniell se jenom zasmala a dal pokracovala v priprave.

Uz to bude hotovy. Muzes nachystat na stul a jit se chystat” usmala se na me a ja jsem vytahla par talirku,sklenky na vino a chystala jsem stul. Musela jsem uznat ze se mi to moc libilo. Jeste jsem dala na stul par mojich vonavych svicek ktere mi vzdycky koupila Daniell kdyz była v Parizi. Byli moje nejoblibenejsi a podle me nejlepe vonely.

Daniell uz to mela nachystane a jen uz to chystala na jeden velky talir. Spolecne jsme odesli do moje pokoje teda zatim do naseho pokoje. Ani sama nevim jak to maji s Liamem ted spolu. Ale vubec mi nevadi ze bude par dni u me. Vim ze je toho na ni ted moc. Liam bude zacinat turne a jeste k tomu je tehotna.

Daniell my vybrala kratke saty bez raminek a k tomu kremove baleriny. Rozhodne jsem to mela uz sebou na dnesni party. Daniell mi rekla ze by nas vzala do jednoho baru ale nevi jestli tam nebudou kluci s one direction. Chodivala tam pravidelne s Liamem.

Ale kdyz je Daniell s tim klubem spokojena tak myslim ze by nam to nedelalo problem. Zjistila jsem ze ani Lottie nebude mit problem se vstupem. Jeste jsem si stihla zavolat do skole ze od pondely budu zase na vstevovat skolu. Jeste ze moje teta je doktorka tak mi hned napsala duvod proc jsem nechodila.

Bylo neco po 18:00 a ozval se zvonek od dveri. Daniell si jeste upravovala a ja jsem sla rychle otevrit dvere. Hned co jsem otevrela. O citla jsem se ve velkem objeti. Kate a Lottie me tak malem umackaly ze jsem nemohla ani dychat.

 „Meli jsme strach” vysvetlila mi Kate a spolecne s Lottie vchazely do moji jidelny.

 „Omlouvam se. To je Daniell” ukazala jsem na divku ktera była oprena o gauc.

 „Kate” usmala se na ni a obejmula ji.

 „My se zname.Ahoj” rekla Lottie a objala taky Daniell.

Sli jsme si sendou ke stolu a spolecne jsme se pustily do nasi vecere. Sushi było vyborne a musela jsem uznat ze jeste lepsi nez v restauraci. Daniell si dala s nami jen jednu sklenicku vina jelikoz preci jenom nemohla pit.

Takhle se na nas vykaslat! Vis jaky jsem mela strach” rekla Kate a podivala se na me. Daniell se jenom s Lottie zasmaly.

Byla neuveritelna. Uz jsem s ni normalne nedalo vydrzet” zasmala se Lottie

Kate omlouvam se. Uplne jsem na vsechno zapomnela. Nemela jsem naladu a pak prijela Daniell” vysvetlila jsem ji a upila jsem ze svoji sklenky

Daniell co Liam?” zeptala se Lottie a podivala se na Daniell kterou jeji otazka po nekud zaskocila

Trochu pohadani. Ale potrebuji chvilku cas” vysvetlila ji

Jak to stalo se neco? Louis mi vubec nic nechce rikat” rekla Lottie a zakroutila hlavou.

 „Nic vazneho.” rekla ji Daniell

 „Uz vite do jakeho pujdeme klubu?” zeptala se Kate a pomohla mi uklidit ze stolu

 „Daniell napadlo ze by nas vzala do jednoho.” usmala jsem se na ne a holky jenom souhlasily. Vzala jsem si na sebe jeste rychle tenke sacko a psanicko a mohli jsme vyrazit.Daniell uz nam predem rekla ze nebude vubec pit a bude davat na nas pozor. Jedina ja jsem vedela ze pit nemuze.

 Na jednu stranu jsem doufala ze ho uvidim Louise ale był i duvod proc jsem ho videt nechtela vubec.Vesli do klubu a mohla jsem hned rict ze vypadal moc dobre utulne. Hudba hrala a na parkete było trochu lidi. Sedli jsme si do jednoho s boxu a Daniell nam skocila objednat.

 „Vis jak dlouho jsme nikde nebyli” zasmala se Kate a jeji pohled se zastavil u dveri do klubu. Podivala jsem se tim smerem a zasekla jsem se. Louis. Ale nebyl sam. Po jeho boku stala jeho pritelkyne. Omlouvam se ale vazne si nepamatuji jeji jmeno ale można Daisy? Kdo si to ma pamatovat uz ted jsem ji nemela rada.

 „Co tu dela bratr s tou kravou?” otocila se ke mne Lottie a zaseptala mi to do ucha

 „Kravou?” podivala jsem se na ni

 „Nemam ji rada. Byla bych rada kdyby se rozesli. Je tak namyslena. Samy umely nehty,” zasmala se Lottie a snazila se ji napodobit. Zasmaly jsme se ted uplne vsichni i s Daniell

 „Nebudem si preci kazit vecer ne?” rekla jsem a pripily jsme si. Citila jsem jejich pohled na nas stul. Nenapadne jsem se koukla. Staly tam uz cela skupina.

Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/Kde žijí příběhy. Začni objevovat