22 Dil

423 22 0
                                    

"Ty ho znas?" zeptal se me a svym pohledem se podival na blondaka ktery se usmival na zakazniky.

"Ano" usmala jsem se na neho a on svuj pohled premistil na me a jakoby cekal jestli budu pokracovat. Ale ja jsem to nemela v planu.Bylo poznat ze zarli. Ale ja jsem ho pekne nechala v tom.

"A dal? " nazvedl svoje oboci a sledoval me. Oprel se o sedacku ale pohled stale uprel do mych oci. Usmla jsem se a oprela jsem se ja svymi lokty o stul.

"Chodim jsem casto,.. kdyz jsem se nudila sedavala jsem na baru a povidaly jsem si. Obcas jsme si vyrazily o vikendu na nakupy nebo jen tak do mesta. Jsme pratele" usmala jsem se na Louis ale ten mel najednou na svym obliceji vazny vyraz.

"Vi to? Ze jste jen pratele?" rekl najednou Louis a ja nevedela kam touhle otazkou miri. Nechapala jsem ho.

"Ovsem ze vi! Mezi nami Louisi nic neni opravdu jsme jen dobri pratele a tak to zustane. Kdyz nad tim ted tak premyslim,..ty zarlis" zasmala jsem se ale on se zasmal se mnou.

"Dobrej vtip El" rekl mi a zasmal se opet se napil svoji kavy a po te se oprel o sedacku.

"No tak si to priznej! Proste zarlis,..jde to poznat na tvem pohledu jak se na neho divas" stala jsem si za svym a provokovala jsem ho.

"Jeste jednou rekne slovo zarlis a odejdu! Proste se mi nelibi " rekl a sledoval Richio za barem. Usmala jsem se a vduchu jsem se smala a stala si za to ze proste zarli.

Richie se na me usmal a ja mu usvev oplatila to se ale ovsem nelibilo Louisovi protoze se na me podival tazavym pohledem "Co to melo jako znamenat?" a pak se zase otocil na blondaka.

"Bude to vsechno?" usmal se na nas kdyz nam donesl nasi snidani. MIrne jsme prikivla a Louis ho jenom propaloval pohledem a vubec nemluvil.

"Dekujem Richie" usmala jsem se na neho dekovnym pohledem a hned na to jsem si vyslouzila pohled Louise. Zvedl svoje oboci a nahl se blize ke me.

"Budu delat ze jsem tohle nevidel,..nechci si kazit pekne rano" usklibl se a polibil me na tvar. Moje tvare chytli mirne cervenou barvu a jen jsem se mirne usmala. Spolecne s Louisem jsme snedli nasi snidani a vypily kafe.

"Oh Richie malem bych zapomnela,..ten darek uz jsi koupil?" vzpomnela jsme si nez jsme s Louisem opoustely kavarnu ze me tyden temu poprosil jetsli bych mu neporadila s darkem k narozeninam pro jeho pritelkyni nebo kamaradku ted nevim presne.

"Malem bych zapomnel. Ne jeste nekoupil,..ale uz se oslava pomalu blizi." usmal se na me a oprel se jednou rukou o bar a druhou si prohrabl jeho blondate vlasy. Louis nas celou dobu sledoval a nevypadal vubec nejak nadsene.

"tak co treba zitra odpoledne? Mela bych na chvilku cas" usmala jsem se na neho a hned na to jsem si vyslouzila nechapavy pohled a silny stisk na predlokti. Louis si me pritahl blize k sobe

"Delas si ze me srandu?" zaseptal mi do ucha tak abych to slysela jenom ja. Protocila jsem ocima a kyvla hlavou jako ze ne.

"Byl bych moc rad. Napisu ti behem dne dobre?" usmal se na me Richie a ja jsem mu usmev oplatila.

"Dobre ja mezitim promyslim co by se mohlo libit tvoji pritelkyni" u toho slova jsem se docela zasekla nevedela jsem jestli ji tak vubec mohu nazvat. Richie sice chtel rict neco v nesouhlasu ale pri pohledu na Louise jenom prikivl hlavou jako ze souhlasi.

"Je to nejlepsi kamaradka" stejnak nakonec rekl Richie a nervozne si prohrabl vlasy. Usmival se a ja jsem mu usmev oplatila.

"Promin tak zitra mej se Richie" mavla jsem jeste na neho volnou rukou a vysla jsem s Louisem s kavarny. Byl nastvany ,poznala jsem to uz podle jeho vyrazu tvare.

"Jsem vazne nastvany Eleanor" oh uz podle jeho tonu to jde videt ze je nastvany. Chytl moji ruku a propletl si smenou prsty a dal jsme se prochazely. Rekl mi Eleanor takhle mi nikdy nerekl.

"Proc?" zaseptala jsem potichu a sledovala jsem chodik pod mymi nohami.

"Vazne? Prave si pozvala nejakeho kluka ven Eleanor" moje jmeno poradne zduraznil a ja nemohu si pomoct ale bylo to tak sexy.

"Jsme pratele Louisi,..nemas duvod zarlit" zasmala jsem se pokracovala dal v ceste. Chytl me za predlokti a otocil me k sobe tak ze jsem narazila do jeho vypracovane hrudi.

"Nechci te stratit" zaseptal mi do vlasu a obejmul me " Miluji Te " a polibil me na rty. S usmevem jsem mu polibek oplatila a pak jsem se pri cvakani nejakeho zvuku od neho otrhla. Byl kousek od nas par novinaru a fotografu kteri zbesile fotily nasi malickost.

"Taky te Miluji Lousi" zaseptala jsem a rychle jsem ho vzala za ruku a mohli jsme vyrazit dal v nasi prochazce.

Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/Kde žijí příběhy. Začni objevovat