Ani newim jak jsem usla.Ale kdyz jsem se vzbudila bylo neco okolo 11 hodiny. Vstala jsem s postele a sla jsem sde umit.
Premysela jsem co si vzit dneska na sebe. Je to jen obycejna prochazka po parku. Rozhodila jsem se pro modre kratase a obycejny zluty top a pro pripad kdyby byla zima i moji oblibenou modoru mikinu.
Uvarila jsem si kafe a sedla jsem si ke stolu. Vzala si telefon do ruky ze zavolam Kate.
"EL?" ozvalo se na druhe strane
"Ahoj Kate ja omlouvam se ze jsem odesla vcera abych ti neco rekla" usmala jsem do telefonu
"Harry mi povedel ze ti nebylo dobre je ti uz lip?" zasmala se. Ach ten Harry. jsem rada ze povedel tento duvod misto toho ze jsem odesla kvuli Louisovy.
"Ano uz je mi lip! Mozna jsem vcera toho preci jen vypila hodne" zasmala jsem se
"Vyborne a dneska delas co?" zasmala se na oplatku ona na me
"Ja odpoledne nemuzu uz neco mam" rekla jsem ji. Vedela jsem ze by chtela jit na kupovat. Ale uz jsem se domluvila s Louisem nemohu mu ted napsat ze nemuzu jit.
"El stalo se neco?" zeptala se mi
"Ne vubec ne! Jen jdu s nekym ven do parku tak treba zitra?" zeptala jsem se ji.
"S Kym?" zeptala se me.
"Ja ti to potom povim ano? Ja ted nemuzu,..musim se jit chystat. mej se Kate" a polozila jsem ji hovor. Nikdy mi nevadily jeji otazky ale dneska ano. Nevim ale nemela jsem nejak naladu.
Vlasy jsem si vycesala do velkeho drdolu.Musela jsem uznat ze strane rychle ubihal mi cas. Udelala jsem si rychli obed a pustila jsem si televizi. Sledovala jsem serial kdyz se ozval zvonek. Vstala jsem a otevrela jsem dvere.
"Ahoj El" usmival se na me Louis. Vsimla jsem si vubec ze jeho usmev je tak nadherny?
"Ahoj Louisi,..pojd na chvilku dal jenom si vezmu par veci" pozvala jsem ho dal. A sla jsem vypnout televizi,Vzala jsem si mikinu a mohli jsme vyrazit.
"Vis El jeste jednou se ti omlouvam nechtel jsem byt tak neprijemny" usmal se na me
"To nic! Chapu te! Byl to preci jenom tvuj pokoj" usmala jsem na neho. Park byl jenom kousek od meho bytu.
Musela jsem preci jenom uznat ze jsem se skvele bavila. Louis byl mily,pozorny a byla s nim zabava. Musela jsem se smat historkach co zazily s klukami.Bylo videt ze jsou hodne dobri kamaradi a ze se dlouho znaji.
"Ty Louisi ty zpivas?" zeptala jsem ho. Ja proste musela se zeptat mel ty texty v tom sesite ale moc nadherny. Louis se na me podival.Nedokazala jsem ten pohled popsat.
"jak se to vezme" odpovedel mi. Zdalo se mi to nebo jeho hlas byl najednou takovy chladny
"Ja omlouvam se ze jsem se zeptala na to. Ale kdyz si mel ty texty" omluvne jsem se na neho podivala. Jenom kyvl hlavou a dal jsme pokracovaly v ceste.
Dneska byl opravdu nadherny den,..slunicko svitilo. Plno lidi sedelo v parku na trave.Musela jsem uznat ze ten cas s Louisem strasne utikal. Nekdy jsem mela i pocit ze nas nekdo sleduje. Proto jsem se i nekolikrat zastavila a podivala se okolo sebe. Jenze nikoho jsem nevidela.
"Deje se neco?" zeptal se me Louis kdyz jsem se uz behem prochazky zastavila aspon tak 5x a divala se okolo sebe
"Ale vubec nic,..jen mam pocit jako by nas nekdo sledoval" zasmala jsem se nad tim a dal jsme pokracovaly v ceste.
Zastavily jsme se u stanku se zmrzlinou. Dala jsem si jahodou a citronovou. Louis si vzal pistaciovou a vanilkovou. Sedli jsme si v parku na lavicku.
Musela jsem se smat,..Louis je vazne komik. Newim jak dokaze mit tak skvelou naladu porad.Chtela bych mit takovy charakter jako je on.
Doprovodil me k bytu.Podekovala jsem mu za pekne odpoledne a rozlocila jsem se s nim.
Musela jsem uznat ze tehle den strasne rychle utekl. A hlavne byl krasny. Unavena jsem lehala uz do svoji postele.Zitra uz musim zase na univerzitu. Ach to ranni stavani me zabije. Jeste ze zitra mam kratsi den.Nemusim byt ve skole az do vecera.
"dekuji za krasny odpoledne xD Louis" precetla jsem si smsku kterou mi poslal LOuis. Na tvari mi vykouzilala usmev. Jak on to dela ze jenom par slov a mam usmev.
"To ja dekuji tobe :-) dobrou" odepsala jsem mu a nastavila jsem si svuj budik.
Usinala jsem s dobrou naladou a doufala jsem ze ten dalsi den bude tak prijemny jako ten dnesni.
ČTEŠ
Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/
FanficEleanor - studentka ktera diky svoji kamaradce Kate a Lottie se seznami s Louisem a ostatnimy. Louis ma ale predni mensi tajemnstvi. Dokaze Eleanor s Louisem prekonat vsechny jejich prekazky aby byli spolu stastni?