Myslim ze mi ma neco vysvetlovat! Myslim ze mi maji vsichni neco vysvetlovat! Jak jen mohli? Nechali me v klidu jit s nim ven aby to vedel kazdy? Paneboze takovy ponizeni? A ja jsem si myslela ze Louis je jiny! Kdyby mi preci jen veril nebo duveroval mohli jenom aspon neco rict.
Dosla jsem do sveho bytu a uvarila jsem si kafe na uklidneni. No ted bych si spis dala panaka! Nasla jsem si na internete adresu kde kluci bydli. Musim tam zajit,..myslim ze mi ma co vysvetlovat! Nechci byt slavna! Libi se mi byt ta neviditelna divka ktera ma plno svych pratel. LOTTIE. Tak me sklamala,...moc dobre vedela ze jdu s Louisem ven a ze se strhne tohle peklo. Mohla mi tohle rict,..mohla me na to pripravit,..a pak je tu KATE. Ta se tomu jeste smeje. Je snad nadsena s toho nebo co ja vim. Vubec ale nebyla prekvapena kdyz to videla a ukazovala mi to.Zapla jsem si televizi a zrovna tam byl nejaky rozhovor.Panezobe vzdyt to je preci Harry,Liam,Zayn,Niall a Louis. OMG!
Za par dni zacina vase turne na co se muzeme tesit?
Zayn: Na skvelou show. Milujeme ten pocit kdyz muzeme stat na podiu a udelat radost fanynkam kteri prisli na nas koncert. Je to nadherny ale zarov smutny videt na tech divkach kdyz placi. I kdyz vime ze je to tim ze se jim splnil jejich sen
Liam: Ikdyz nebudete na koncerte tak mate moznost byt pocelou dobu turne s nami. Budeto takovy online koncert ktery muzete sledovat i klidne doma u sveho pocitace(zasmal se Liam)
Kde zacinate a kde vubec ukoncite vase turne?
Harry: Zaciname s Australie uz 7.02. a pokud pujde vse jak ma a nic se nestane tak by jsme meli nase turne ukoncit 30.10 Sheffieldu tady v Anglii.
Nedavno se objevily fotky Louise a nejake divky.Muzes nam neco k tomu rict Louisi?Louis:Vite ani nemam co rict.! Jsem i docela nastvany ze nekdo strka nos do meho soukromeho zivota a ro nemam rad. Manazer a Vedeni chteji abych rekl ze ta divka byla jen fanynka ktera za mnou behala cely den. A tom lhat? Ne byla to moje sestry znama,..seznamily jsme se na mojim zapase,..a tak jsme si zasli jenom na prochazku parkem.Na tom preci nic neni ne?
Ale jiste ze ne! Takze mezi tebou a tou divkou nic neni?
Louis: Jsme jen pratele.
Vypla jsem televizi. Nechtela jsem tohle poslouchat. Jsme jen pratele. Samozdrejme ale byli jsme! Pratele si nelzou. Vykaslala jsem se na vsechno a pustila jsem si film. Nemam v planu nekam jit,... a Louis? Necham to plavat,.nebudu ale mu odepisovat,zvedat teleofny nechci s nim mluvit! Nechci byvat na titulnich strankach nejake casopisu.
Nevim jak dlouho jsem spala ale zbudilo me az silne klepani na dvere meho bytu. Neochotne jsem vstala a sla jsem otevrit. Jestli je to Kate tak ji zabiju! Mohla mi napsat nebo zavolat a ne tak silne bouchat do dveri ze by to i zbudilo mrtveho.
"Uz jdu! Panebzoe!" zavolala jsem kdyz klepani na dvere bylo stale vetsi a silnejsi.Otevrela jsem dvere ale vsak hned jsem se je snazila zavrit.
"Eleanor prosim dej mi sanci ti to vysvetlit" zaprel Louis dvere svoji rukou.
"Tady neni co vysvetlovat Louisi" odpovedela jsem mu
"No tak El. Copak chces jen tak to nase odpoledne zahodit? Delat jako by se nic nestalo,..delat ze me neznas?" podival se na me Louis a vesel mi do bytu. Prosel okolo me a pak se na me otocil. Zavrela jsem dvere to by mi jeste zbyvalo kdyby ho nekdo sledoval a videl nas tu spolu.
"Ano chci to zahodit! Proc?Vis co to je? jit na svuj twitter a mit tam vyhrusky od fanynek?Mohli jste me sakra na tohle pripravit! Na univerzite si o me povidaji a mimchodem ne zadne dobre veci" vykrikla jsem na neho
"El ja myslel jsem ze to nikdo nezjisti,..nechtel jsem aby nas nekdo vyfotil spolu" rekl mi Louis.
"Vazne? Nechtel aby nas nekdo vyfotil spolu? Jak jsem mohla byt tak najivni. Tak proc si ted chodil se mnou ven? Proc si mi psal? Mohl sis dal uzivat ten svuj svet a me nechat napokoji a netahat me do neho. Vypadni Louisi! Nechci te videt! prosiim" otevrela jsem dvere a cekala jsem az odejde.
ČTEŠ
Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/
FanfictionEleanor - studentka ktera diky svoji kamaradce Kate a Lottie se seznami s Louisem a ostatnimy. Louis ma ale predni mensi tajemnstvi. Dokaze Eleanor s Louisem prekonat vsechny jejich prekazky aby byli spolu stastni?