Uz tu mame skoro konec. Jeste jeden dil a povidka nam konci xD Snad se bude libit.
" Lousi Tomlinsone tohle je vase pritelkyne?" zeptala se Louise starsi pani s mikrofonem. Mile se na nas usmala a Louis si me pritahl vice k sobe aby dal najevo ze jsem jenom a jenom jeho.
"Ano. Eleanor Calder je moje pritelkyne" usmal se na me a polibil me. Fotografove hned zacali cvakat fotaky.
" Nebojite se ze prijdete o svoje fanynky?" zeptal se ho postarsi pan kousek od nas. Louis se jenom usklibl a nasadil mensi usmev.
" Mohu rict ze mame skvele fanynky,..podporuji nas jak nejvice to jde a my jim davame nasi lasku tim ze je treba obejmem na koncerte nebo se s nimi vyfotime. Davali nam veskere stesti a taky nam ho preji. Ovsem ze jsou treba zklamani chtely by byt na tom miste ony ale presto nam to preji. Najdou se urcite i ty ktery ji nebudou mit radi ale ja a kluci bude pro El tady. Fanynky to budou muset pochopit a smirit se s tim ze jsem se zamiloval" ukoncil svuj proslov Louis a ja jsem se na neho usmala.
Nechaly nas v klidu a my jsme se pripojily k ostatnim. Obejmula jsem Daniell a pogratulovala jsem jak ji tak Liamovi. Byli spolu tak nadherni. Jak Liam i nam rekl planuji mensi domek.
"Ted uz si jenom moje" zaseptal mi do ucha Louis kdyz me Niall dovedl zpatky k Louisovi po nasem spolecnem tanci. Musim uznat je to dobry tanenci parter ale pouze na plouzaky.
"Jsem unavena" rekla jsem mu a usmala jsem se na neho. Rozloucily jsme se s klukami a s Daniell a spolecne jsme odchazely s vecerku. Nasedli jsme do limuziny a Louis nadikotval moji adressu. Pochopila jsem proc. Chtel mit soukromy a o mem byte nikdo nevedel krom kluku a Daniell.
"Pujdu si dat sprchu" oznamil mi Louis a polibil me na tvar.Usmala jsem se na neho a sla jsem se prevliknout do pohodlnych veci. Vyslikla jsem si saty a byla jsem jen ve spodnim pradle a premyselala jsem co si vezmu na sebe. Najednou jsem ucitila neci ruce na mych bokach ktere jeli smerem dolu po mych stehnach ktere nasledne zmackl.
"Jenom odejdu a hned si tu skoro naha" zasmal se mi louis a daroval mi polibky na krku.
"Vzdyt si ani do te sprchy neodesel" zasmala jsem se a otocila jsem se tak abych se na neho divala. BYl nadherny. Rozcuchane vlasy a jenom v boxerkach.
"Prisel jsem si pro tebe" zasmal se a hned na to me bral pod koleny a do svoje naruce. Smala jsem se jak jsem se lekla ale nijak jsem se nebranila.
O 6 mesicu pozdeji ( One direction na turne)
" No tak El vylez uz " zaklepala mi na koupelnu Daniell a ja jsem se jenom odemkla zamek ale nevylezla jsem. Louis byl na turne ale vydeli jsme se naposledy pred 14 dny kdy jsem za nem spolecne s Daniell ktere roztlo brisko a mela do porodu uz jenom 2 mesice. Mel se vracet uz zitra a ja jsem se nemohla dockat. Tak moc me chybi.
" Pozitivni" rekla jsem Daniell a podavala jsem ji muj tehotensky test do rukou. Caste nevolnosti a nakonec my stejnak Daniell koupila ten test abych mela jistotu. Byla jsem tehotna a nemohla jsem se s toho vzpamatovat.
"To je uzasne El. Budu teta" vykrikla radostne a opatrne me objimala tak aby se ji nic nestalo. preci jenom to brisko bylo uz docela velke.
"Mam strach Daniell. Jak bude reagovat Louis" rekla jsem ji a posadila jsem se na postel v nasem spolecem byte. Nez Louis odjel na turne koupil nam mensi byt. Ale stejnak vetsinu casu jsme travily ve spolecne vile.
"El bude ten nejstastnejsi chlap na svete. Uz kolikrat my rikal Liam ze Louis by chtel dite" usmala se na me a snazila se me uklidit. Moc mi teda nepomahala.
"Jsme doma" ozvalo se a ve me hrklo. Rychle jsem schovala tehotensky test a bezela jsem obejmout Louise a ostatni.
" Nemely jste prijet az zitra?" zeptal se Daniell a zrovna objimala Harryho ktery se jenom usklibl. Liam prisel a dlouze ji polibil,pote si klekl a polibil jeji velke brisko a neco zamumlal.
"Chybel si mi" usmala jsem se mu do polibku a nechtela jsem se odpojit. Tolik my chybeli jeho rty.Jeho dotyk proste vsechno . Ale nakonec jsem stejnak se odpojila a privitala jsem se s ostatnima.
ČTEŠ
Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/
أدب الهواةEleanor - studentka ktera diky svoji kamaradce Kate a Lottie se seznami s Louisem a ostatnimy. Louis ma ale predni mensi tajemnstvi. Dokaze Eleanor s Louisem prekonat vsechny jejich prekazky aby byli spolu stastni?