Cast 5

591 33 0
                                    

Nechapu co jsem udelala ale rozhodla jsem se to ignorovat a nemyslet na neho. Usmala jsem na Harryho a pomalu odesla.Do sveho bytu jsem to preci jenom nemela daleko. Chtela jsem sice jeste najit Lottie a Kate ale Harry se mi nabidl ze jim rekne ze jsem odesla.

Co jsem mu jenom udelala? Copak nebylo neco spatne na tom ze jsem si to precetla? Chapu nikdo by to asi nechtel ale jak jsem mela vedet co to je! A navic ja se mu preci omluvila,..nemusel byt na me tak zly.

Dosla jsem do sveho bytu. Budnu jsem si prehodila pres postel. Zapla jsem si laptop a pustila si svoji oblibenou pisnicku.

5SOS- Never be

Bylo uz neco okolo 11 hodiny vecer. Necekala jsem ze bych takhle brzy byla doma. Nakonec jsem si vzala sesit Historie a rozhodla jsem se preci jenom trochu ucit. Nemohla jsem se ale soustredit.V hlave a v moji mysli jsme porad mela Louise.

Z pohledu Louise

Mozna jsem to preci jenom prehnal.Nemusel jsem byt na ni tak neprijemny. Ale co jsem mel delat? Nemam rad kdyz mi nekdo leze do veci. A ona? cetla si texty pisni.Mozna jsem se preci jenom v ni spletl. Mozna je to preci jenom dalsi ktera chce slavu,penize. Jako vsechny ostatni. Ale mozna preci jenom ne! Mozna je jina! Nevypada ze by vedela kdo jsme? nebo ano?

"Nemusel si byt tak na ni neprijemny" ozval se Harry od dveri meho pokoje

"Ty mi tak budes rikat co mam a nemam delat" rekl jsem mu a otocil jsem se na neho

"Co ti udelala ze si na ni tak hnusny?" zavrel za sebou dvere a sedl si na moji postel

"Leze do ciziho pokoje a cte si co nema" rekl jsem mu a zavrel jsem sesit s nasima textami.

"A co si precetla texty?" zasmal se. On se tomu jeste tak bude smat.

"Ano! jen dalsi ktera jen slavu! " rozhodil jsem rukama

"Vis Louisi nemyslim si! Navic co jsem slysel od Lottie tak Eleanor ani newi ze nejaky One Direction jsou" zasmal se znovu a odesel s pokoje

Ale co kdyz ma Harry pravdu! Co kdyz opravdu Eleanor o nicem nevi. Jeji hnede vlasy jsou tak nadherne,..jeji oci takove jsem snad jeste nevidel a jeji usmev? Musim rict ze ho ma tak nadherny. Mel bych se ji asi omluvit.Ale jak? Napsal bych ji ale nemam na ni teleofni cislo. Moment! Uz vim. Lottie by ho mela mit. Rozhodl jsem si najit moji sestru. Netrvalo to dloho. Sedela na zahrade a vedle ni Niall. Smala se. Miloval jsem to kdyz se usmivala.Tolik mi pres ten rok co jsem ji jen parkrat videl chybela.

"Lottie?" zavolal jsem na ni. Otocila se a usmala se na me. Ukazal jsem ji rukou aby za mnou prisla. Omluvne se usmala na Nialla a dobehla za mnou

"Deje se neco?" zeptala se me

"Vubec nic ja jen,.. no mas cislo na Eleanor?" zeptal jsem se ji. Bylo mi tak divne. Zrovna ja! Se ptam svoji mladsi sestry na cislo jeji kamaradky

"Mam proc?" zeptala se hned. A na tvari se ji objevil sibalsky usmev

"Vis byl jsem na ni neprijemny a proto taky odesla chtel jsem se ji omluvit" vysmetlil jsem svoji sestre. paneboze! pokom je tak zvedava! To bude mit asi po me!

Nadiktovala mi jeji cislo a opet se vratila k Niallovy. Jeste chvilku jsem je pozoroval. Vypadaly spolu tak roztomile. Tak sladci byli. Usmal jsem se a vydal se do sveho pokoje.

Dlouho jsem premyslel co bych ji napsal do te smsky.

"Draha Eleanor,..chtel jsem se omluvit za to ze jsem byl neprijemny na tebe. Rad bych te jako omluvu pozval zitra na mensi prochazku do parku.Louis " usmal jsem se nad tou sms a dal jsem ji odeslat.

Z Pohledu Eleanor

Poslouchala jsem moji oblibenou pisnicku a hlavu jsem mela zaborenou do sesitu Historie. Paneboze tohle je neco pro me! Vubec mi to ale nejde do hlavy. Podivala jsem na svuj telefon ukazoval neco po jedne hodine rano.

Vsimla jsem si ze mi dosla sms. Ach to mi beztak pise Kate.

Ale kdepak! Cizi cislo? Kdo by mi psal?

"Draha Eleanor,..chtel jsem se omluvit za to ze jsem byl neprijemny na tebe. Rad bych te jako omluvu pozval zitra na mensi prochazku do parku.Louis "

SMS jsem si precetla apson 2x. Vazne mi napsal Louis? Kde vzal moje cislo? Ach Lottie je mi to jasny.

"Louisi moc rada bych zasla na prochazku do parku" a dala jsem odeslat. Vim trochu jsem ji odbila ale ja opravdu nevedela co mu mam odepsat.netrvalo dlouho a behem par minut mi dosla odpoved

"Zitra ve dve hodiny budu u tebe. Louis xD" Musela jsem se zasmat.Moment jak bude u me? Copak on vi adresu?

"Budu se tesit! A adresu znas?" poslala jsem mu zpet.

"Lottie mi ji napise xD "

Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/Kde žijí příběhy. Začni objevovat