25 Dil [ KONEC]

672 36 0
                                    

Uz je to tyden co prijely kluci s turne a co travim cas jenom s Louisem. Porad jsem nenasla odvahu mu to rict. Mam nejak proste strach. ikdyz Daniell me porad uklidnovala a rikala ze to bude v pohode.

"Nad cim premyslis?" objal me okolo pasu Louis a daroval mi pusu na spanek. Usmala jsem se a dal se venovala vareni vecere.

"Ale to jen mala malickost" usmala jsem se na neho. Prohlizel si me nejak jako by mi neduveroval nebo neveril. Docela jsem byla i nervozni.

"Kdyby se neco delo reknes mi to ze ano? Ikdyby si me nemela uz rada?" zeptal se pohledl mi do oci. Byl na jendou tak nejak smutny. Bylo mi ho lito.

"Miluji Te. A tak to jeste nejakou dobu bude" polibila jsem ho na rty a hned na to jsem dala maso do trouby. Usmal se na me a chytl me za stehna a posadil na kuchynskou linku a dlouze me polibil.

"El uz premyslim nad tim dlouho,..chtel bych postoupit k dalsi etape" usmal se na me a ja jsem se na neho nechapave podivala. Jak k dalsi etape? Co tim mysli.?

"Jak to myslis?" podivala jsem se do jeho oci a dokazala jsem v nich jenom precist pobaveni a smich.

"Chtel bych miminko El. Jen ty a ja. A holcicka nebo chlapecek. Bral bcyh kluka aby jsem ho naucil hrat fotball. A kdo vi treba by jednou potkal svoji lasku na fotbale jako ja" zasnil se louis a pohladil me po brisku. Ach kdyby si jenom vedel. Ten jsem uznala ze je to ta vhodna chvile abych mu to rekla.

"Hned jsem tady! Nikam nechot" rozkazala jsem mu a rychle bezela do pokoje. S kabelky jsem vytahla tehotensky test ktery jsem schovala do kapse a sla jsem k Louisovi ktery byl otoceny ke me zady. Vypadal sklamane. Dival se s okna a nad necim premyslel. Chytla jsem ho okolo pasu a polibila na jedno jeho rameno.

"Copak ty by si nechtela? Jedno nebo dve deti?" podival se na me zklamanym pohledem. Ach ne! On si mysli ze nechi deti. To je ale hlupacek.

"Ovsem ze chci. A jedno uz je na ceste Louisi" podala jsem mu do ruky tehotensky test a mirne se usmala. Byl v soku. Na jednou se na jeho tvari objevil snad ten nejhezci usmev ktery jsem kdy videla a dlouze me polibil.

"Miluji te" zaseptal mi do ucha a stale me objimal

"I ja tebe na vzdy" usmala jsem se na neho

O rok pozdeji

S Louisem jsme meli toho nejkrasnejsiho chlapecka jakyho jsem si mohla prat.Mel par mesicu a byl uplny slunicko jako tatinek. Louis porad byl ve One Direction ikdyz mi rikal ze skupinu opusti a zustane jenom s nami. Okamzite jsem mu to zatrhla a rekla at zustane. Kdyz to vzladal Liam zvladne to i on.

Bylo sice tezke kdyz byl na turne ale vzladli jsme to. I pres vsechny ty problemy,prekazky jsme nakonec stejnak zustaly spolu a ja jsem nikdy nelitovala dne kdy jsem mu dala tu posledni sanci. Byla jsem stastna,..mela jsem uzasneho chlapecka a uzasneho pritele. Oh malem bych zapomnela.

Daniell s Liamem meli nadhenrou holcicku Holly. Ktera byla uplne cela po Liamovi. Zayn si zacal s zpevackou s Little Mix Perrie. Ja osobne jsem ji nemala rada ale kdyz byl Zayn stastny tak jsem to respektovala. NIall si nasel taky pritelkyni ale byli spolu zatim jenom kratce. Zamiloval se do ni na koncerte behem pisni Little Things. Bylo to tak romantivke kdyz mi to popisoval.

A Harry? Ten je taky zadany. Nikdy bych neverila ze dva odlisni lide se daji dohromady. Kate se s Harrym potkala na jedne party a vyspaly se spolu. Chudak Harry se do ni zamiloval a ona ho porad odmitala. Jednoho dne se ale rozhodla dat Harrymu sanci a dnes? Jsou spolu 6 mesicu a s harrym planaji zatim jenom spolecne bydleni.

Konec povidky. Snad se vam libila. Jen chci rict ze druhou serii nechystam. A zacnu brzy pridavat dalsi povidku s Louisem xD Brzy dokoncim uz i povidku s Harrym.

Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/Kde žijí příběhy. Začni objevovat