Cast 1

918 40 2
                                    

Měla jsem docela dost učení, ale co jsem mohla. Slíbila jsem Kate, že s ní na ten fotbal zajdu. Měla jsem na přípravu tak necelou hodinu. Ani jsem nad tím tak nepřemýšlela a vzala jsem si na sebe ryflové kraťasy a k tomu bílý top. Vlasy jsem si jenom jemně vyžehlila a mohla jsem jít do kuchyně kde čekala Kate.

"Mužeme jít," oznámila jsem mojí blondaté kamarádce.

"Sluší ti to, El," řekla mi Kate.

"Ale, Kate, mám jen obyčejný kratasy a top, co mi tak náramně sluší?" řekla jsem jí se smíchem a vyšla jsem směr auto.

"Ale i to ti velice sluší," řekla a nastoupila na místo spolujezdce.

Cesta byla příjemná a ani ne moc dlouhá. Kate mě celou dobu navigovala, jelikož jsem nevědela, kde to je. Dojeli jsme na místo a hned jsem viděla menší dívku s hnědými vlasy, jak mává.

"To je Lottie, Louisova sestra, řekla, že na mě počká, napřed půjdem za ním a pak se budem dívat na zápas," vysvětlila mi Kate.

Vystoupila jsem z auta a s Kate jsme si to namířily přímo k té drobné dívce.

"Ahoj,"pozdravila nás.

"Ahoj, Lottie, ráda bych ti představila Eleanor, moji nejlepší kamarádku," a podala jsem dívce ruku.

"Eleanor," a usmála jsem se.

"Charlotte, ale všichni mi říkají Lottie, ráda tě poznávám... Kate o tobě často mluvila," usmála se na mě dívka a moji ruku stiskla.

"Tak půjdeme, brácha na nás čeká," řekla Lotiie s usměvem a my jsme vyšly. Nemusely jsme jít ani daleko. Najednou jsme stály před dveřmi. Lottie a čekala, až jí její bratr otevře. Dveře jí otevřel blondatý kluk s nádhernýma modrýma očima.

"Lottie? Páni, jak dlouho jsem tě neviděl... vyrostla jsi a sluší ti to... pojď dál, Louis se převlíká," pozval nás ten klul dál.

"Ahoj, Nialle," řekla mu Lottie a my jsme s Kate vešly do šatny. Hned se na nás upřel zrak čtyř kluků. Byla jsem nervozní, nikdy se mi tohle nestalo. Byla jsem typ holky, o který kluci ani nezavadili okem a teď si mě prohlíželi všichni čtyři.

Hodně mě zaujal kluk s kudrnatýma vlasama, měl nádherný usměv a ty dolíčky ve tvářích byly na něm hrozně sexy. Pak jsem se podívala na kluka, který měl na sobě dres. Ty jeho oči mě tak strašně fascinovaly, byly plné energie a štěstí.

"Louisi," vykřikla Lotiie a řítila se do náruče kluka s dresem.

" Sestřičko, tak rád tě vidím," smál se a přitom svoji sestru objímal.

"Louisi, tohle je Eleanor... Kate už znáš," řekla Lotiie a Louis přišel ke mně.

"Louis, těší mě,"nádherně se usmál.

"Eleanor," stiskla jsem jeho ruku a usmála se.

Byly jsme tam asi tak půl hodiny. Louis nás seznámil se zbytkem skupiny a my se náramně bavily. V tu chvíli jsem ani nelitovala toho, že jsem šla a že jsem nezůstala doma a nestudovala.

"Takže El... ty studuješ politiku?" zeptal se mě myslím že Zayn.

"Ano... chtěla bych být právničkou," usmála jsem se na něj.

"Páni... ty budeš ale chytrá," smál se myslím že Niall a dál se věnoval svým brambůrkám.

"To zase ne... ani nevím, jestli se tam dostanu," odpovědela jsem a můj pohled padl na Louise. Měl tak nádhernou postavu, ale o to tak nešlo... celou dobu mě pozoroval... ty jeho oči, ten jeho usměv. Byla jsem z něj nervózní.

"Ale určitě se tam dostaneš," řekl Harry.

Neobyčejný Fotbalista/ Louis Tomlinson/Kde žijí příběhy. Začni objevovat