Polewa #9

7.2K 509 60
                                    

Luke pov

- Ej co ci się stało stary – zaśmiał się jeden z bliźniaków Brooks.

- Jakaś koleżanka Asi – jęknąłem.

- Jezu co ludzie z jej otoczenia mają w głowie – wtrącił drugi bliźniak.

- Nie wiem – usiadłem obok nich.

- Ej mam pomysł, załóżmy się – spojrzałem zdziwiony na mojego imiennika.

- O co niby? – spytałem.

- Poderwiesz naszą pokrakę – coś w sercu mnie ukuło, chyba nie chciałem żeby cierpiała. Zaraz Luke, to ta wkurwiająca laska, opamiętaj się. – Jeśli wygrasz przyjdziemy w różowych sukienkach do szkoły, będziemy mówić, że jesteśmy od dziś trans i postanowiliśmy być w związku kazirodczym – czasem zastanawiam się co Jai ma w głowie. – Jeśli przegrasz dasz nam swój ulubiony samochód – odmówię, nie chodzi o samochód, ale o dobro tej małej istotki.

Od pewnego czasu gdy tylko ją widzę coś jest inaczej.

LUKE OPAMIĘTAJ SIĘ.

Chyba muszę iść na dobry melanż i wyrwać jakąś dupę, bo mój mózg wariuje.

- To jak?

- Zgadzam się.

Asia pov

Od cholerny Dupek:

Spotkajmy się za 15 minut w opuszczonym parku obok cukierni. ~ L

Do cholerny Dupek:

Pierdol się. :)

Od cholerny Dupek:

Proszę, obiecuje bez wyzwisk, na spokojnie.

Do cholerny Dupek:

P I E R D O L  S I Ę

Od cholerny Dupek:

Asia proszę.

Do cholerny Dupek:

Zastanowię się.

Schowałam telefon do kieszeni.

- Beau zajmiesz się Wiki, bo muszę na chwile wyjść – przyjaciel tylko mruknął tylko „tak” i wrócił do rozmowy. Chyba mnie ignorowali.

Wyszłam i zaczęłam zmierzać w stronę parku, nie było tam ludzi poza jednym blondynem siedzącym na ławce. Chciał mnie zgwałcić, czy może wstydził się rozmowy ze mną?

Podeszłam do niego, siedział tyłem, więc chrząknęłam, a wtedy jego oczy spotkały się z moimi.

- Cześć – wstał i włożył dłonie w kieszenie.

- Czego chcesz? – przeszłam do rzeczy.

- Przepraszam – wpił się w moje wargi, nie był to czuły pocałunek, nie oddałam go, on nie jest tego wart. Odepchnęłam go i uciekłam z parku.

| Notka |

Krótki rozdział na uczczenie 1K wyświtleń, 90 gwiazdek i 25 komentarzy, aww kocham was.

Oj co  Ty Luke robisz. :/

Babeczka // 5SOS, BrooksOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz