No, Calypsa vám sľúbila veľké finále tak sa autorka pokúsila to veľké finále uskutočniť... Uvidíte, či sa mi to podarilo :)
Veľké finále
Okolo nich sa objavil hustý čierny dym. Obkolesil ich a odtiahol od seba. Lorrie zavrela oči. Rukou sa snažila nahmatať tú Jackovu ale nemohla ju nájsť. Niečo jej podkoplo nohy a ona skončila na zemi. Archanjelská čepeľ jej vypadla z vrecka a odkotúľala sa ktoviekam. Ruky si pritískala k ušiam. Ľahla si na tvrdú studenú zem a schúlila sa do klbka. Jediné, čo si teraz želala bolo, aby to celé prestalo. Chcela aby bol už koniec.
Vietor, ktorý páchol od síry ustal a ona sa odhodlala ruky z uší dať dole. Otvorila oči, oprela sa rukami o zem a posadila sa. Poobzerala sa okolo seba. V ušiach jej pišťalo a zvuky počula len tlmene. Tlmený zvuk burácania kovu o kov. Postavila sa, aby sa mohla poobzerať poriadne. Uvidela Jacka ako bojuje s piatimi démonmi naraz. Práve mu vypadla čepeľ z rúk. Lorrie sa k nemu chcela rozbehnúť a pomôcť mu ale Jack vystrel pred seba ruky a zlatisté svetlo prešlo skrz každého démona a tí padli na zem s vypálenými očami mŕtvi. Zastala a usmiala sa na neho. On jej prikývol a Lorrie sa otočila. Hľadala niekoho komu mohla pomôcť, keď vtom ju zozadu napadol démon. Stihla sa vyhnúť najhoršiemu ale démon ju zasiahol do ramena. Ona sykla od bolesti a obmotala prsty okolo rukoväte čepele a vytiahla ju. Zahryzla si do jazyka aby nevykríkla. Zbraň jej zostala voľne visieť v ruke. Oči jej zablikali ale žiara v nich hneď zhasla. Niekto za démonom zakričal.
„IDIOT!" Počula Calypsu a počula aj rýchle kroky, ktoré sa k nim blížili. Potom len uvidela ako sa schránka démona zatriasla a telo mu osvietilo oranžové svetlo. Uvidela hrot anjelskej čepele, ako vytŕčal z démonovej hrude. Potom sa hrot vytratil a telo sa zošuchlo k zemi. Odhalilo postavu stojacu za ním. Calypsa sa voľnou rukou držala za krvácajúce plece. „Vravela, som, že jej nemá nikto skriviť ani vlások na hlave," povie Calypsa pomedzi stisnuté zuby adresujúc mŕtvemu démonovi. Hlavu pomalým, lenivým pohybom otočí na Lorrie a uškrnie sa. Spod ruky jej vyjde biele svetlo a rana sa jej vylieči.
„A teraz čo spravíš, há?" vyzve ju Lorrie a ona len nadvihne obočie. „Za žiadnu cenu ti nedovolím spraviť to, čo máš v pláne a ty to vieš. Tak prečo toto všetko?"
„Ou ale ty mi to dovolíš," zasmeje sa. „A nielen to. Budeš prosiť, aby som to spravila, pretože vieš, že iný spôsob tu nie je. A ja mám celkovo štyri pokusy na to zlomiť ťa, a získať nadvládu."
„Nemáš žiadne pokusy!" vyprskne Lorrie. „Nemáš, pretože ako som už povedala, za žiadnu cenu ti to nedovolím!"
„Ani za toho chlapca?" opýta sa Calypsa a ukáže na Jacka, na ktorého sa stále vrhali démoni. Videla ako rýchlo dýcha. Nebude trvať dlho a únava ho prekoná. Lorrie sa obzrela za seba, kde uvidela stáť ostatných, na každého boli dvaja démoni. Bojovali ako najlepšie vedeli, ale zakaždým, keď démonov porazili, vystriedali ich ďalší. Lorraine nechápala ako mohli na niečo takéto démoni prikývnuť. Samozrejme nemala rada démonov ale nemohli byť predsa až takí hlúpi, aby ju nasledovali do istej smrti.
„Neodpovedala si mi na otázku," preruší ju z úvah hlas Calypsy. „A možno sa ti bude lepšie premýšľať v jeho blízkosti." Calypsa sa uškrnie, zodvihne ruku a luskne. Jack sa objaví medzi nimi.
Lorrie sa zafixovala do jeho očí a on do tých jej. Obaja mali v očiach vpísaný strach. Báli sa jeden o druhého a Lorrie sa bála toho, čo sa mu Calypsa pokúsi urobiť. Chcela za ním načiahnuť ruku, ale ona akoby vopred vedela o tom, čo chce urobiť. Chytí Jacka za rukáv a pritiahne si ho k sebe. Mrkla na Lorrie a v tej sa stupňoval hnev. Nechcela aby mu ublížila. Nechcela pozorovať seba, ako Jackovi ubližuje.
DU LIEST GERADE
Nephilim of the Winchester [SK]✔
FanfictionMladý nephilim Lorraine je vycvičená v nebi ako lovkyňa. Učila sa narábať so zbraňami už od malička. Učila sa o Zemi a o veciach, ktoré sa tam udiali, a ktoré tam vznikli. Naučila sa všetko. Netušila na čo jej budú tieto zručnosti a vedomosti. Neve...