Schôdzka s Luciferom
Calypsa prechádzala okolo starej, ošarpanej budovy. Nachádzala sa na pustom mieste. Okolo budovy boli nahusto vyrastené stromy. Pred rokmi musela vyzerať zaujímavo, ale čas a zanedbávanie starostlivosti o ňu na nej urobili svoje. Na mnohých miestach sa omietka olupovala, budova bola popraskaná a chátrajúca. Calypsa sa čudovala, že práve na tomto mieste by sa zdržoval niekto ako je Lucifer. Prechádzala ulicou a namierila si to rovno do budovy.
Čím bližšie budovy bola, tým väčšmi cítila prítomnosť nadprirodzených bytostí. Cítila démonov. Cítila aj archanjela. Postupovala ďalej až sa dostala k špinavému, lístím pokrytému schodisku. Vykročila po schodoch rovno pred dvere. Boli pootvorené akoby očakávali jej príchod. Zhnusene sa pozrela na špinavé dvere a pomalým švihnutím jej ruky sa otvorili dokorán. Vošla dnu a prechádzala po kamennej dlažbe. Jej kroky sa ozývali po miestnosti. Zastala. Cítila ešte niečiu prítomnosť. Cítila prítomnosť seba samej. Otočila sa a tam ju zbadala. Siluetu Lorraine. Tá na ňu vystrašene pozrela a Calypsa sa len uškrnula. Prerušila ich spojenie a silueta Lorrie zmizla.
Cítila ako jej po pere niečo steká. Počula ako kvapka krvi dopadla na zem. Jemne rukou prešla popod nos aby vyliečila drobnú ranku. Lorrie musela na toto spojenie vynaložiť obrovskú energiu, keď sa jej spustila krv z nosa. Calypsa naschvál nevyliečila všetko, čo napáchala. Potrebovala aby bola Lorrie slabšia. Ona sa naopak cítila vynikajúco. Síce stále cítila trochu páľavy ale bolo to skôr len ako malé šteklenie. Nič viac to na nej nezanechalo. Zato na Lorrie sa to poriadne vyriadilo. Aj keď boli od seba tak ďaleko cítila ako trpí. Psychicky. Ale bolo jej to jedno. Ona bola v poriadku.
Prechádzala chodbou. Jej zmysly ju viedli k silnému zdroju moci. Viedli ju rovno k archanjelovi. Cestu mala voľnú. Neprekvapilo ju, že tu Lucifer nemal ochranu. Jej príchod určite uvíta. A ak by si do nej aj nejaký démon skúsil, ona by ho rýchlo spacifikovala.
Zabočila do ďalšej chodby, ktorá viedla do priestrannej miestnosti. Bola blízko. Veľmi blízko. Sebavedome kráčala rovno k samotnému Princovi temnoty. Uvidela ho. Znudene sedel na tróne, ani jej nevenoval pozornosť. Keď vkročila do sály, asi desať démonov ju obkľúčilo. Držali rôzne zbrane, podaktorí aj anjelské čepele. Calypsa ich prepaľovala nenávistnými pohľadmi.
„Lorraine," ozve sa Lucifer prekvapene, keď ju zbadá a pomaly sa na ňu otočí. „Páčil sa ti sen?"
Lucifer cítil, že nebolo niečo v poriadku. Necítil úplnosť nephilima. Bola nephilimom ale zároveň ním nebola. Akoby veľká časť z nej chýbala. Ale predsa len cítil tú obrovskú energiu, ktorá jej prúdila v žilách.
Calypsa sa neho usmiala. „Zdravím Lucifer. A nie, Lorraine sa neľúbil, ale mne sa to zdalo milé. Pekná pozornosť od strýka."
Lucifer sa usadil rovno a pozeral sa na Lorraine. „Kto si zač?"
YOU ARE READING
Nephilim of the Winchester [SK]✔
FanfictionMladý nephilim Lorraine je vycvičená v nebi ako lovkyňa. Učila sa narábať so zbraňami už od malička. Učila sa o Zemi a o veciach, ktoré sa tam udiali, a ktoré tam vznikli. Naučila sa všetko. Netušila na čo jej budú tieto zručnosti a vedomosti. Neve...