*Poďakovanie*

38 6 5
                                    

POĎAKOVANIE

Áno, musela som aj niečo takéto si pre vás priparaviť. Takže buď to preskočte alebo prečítajte, je to len na vás.

No, v prvom rade sa musím poďakovať osobe, ktorej vôbec vďačím za to, že som sa k tomuto fasa (aj k tomuto slovu) úžasnému seriálu dostala. Stále ľutujem, že som bola taká sprostá a neposlúchla ju už dávnejšie. Teraz viem, že ju radšej v pozeraní seriálov a filmov musím počúvnuť vždy. Neboj aj k tomu, čo si mi naposledy odporučíla sa raz dostanem. Ale to sem teraz nepatrí... Ty vieš, že hovorím o tebe a nebudem ťa tu zbytočne menovať (neskôr, v tomto textíku, to aj tak poruším, tak je to jedno), pretože to, čo som chcela som ti už dávno povedala. Bola si prvý čitateľ tejto fanfikcie a aj za to, že si tomu venovala svoj čas ti strašne moc ďakujem. Stala si sa súčasťou mojej knihy a rovnako ako v realu aj tu sme z nás vytvorili najlepšie kamarátky. Takže... Ďakujem... Toto by malo stačiť lebo sa ešte aj ja, taký bezcitný človek, rozrevem...

Ďalej, by som chcela poďakovať vám, mojim čitateľom, ktorí ste tu zostali až dokonca. Nesmierne si cením každé jedno prečítanie, hviezdičku, či komentár. Boli ste naozaj veľká podpora a som rada, že si toto moje... niečo, aspoň niekto prečítal. Ste úžasní, to hovorím stále ale jednoducho to tak je. Pretože - myslím, že toto už raz niekto povedal, nie som si istá - knihu nerobia úžasnou slová ale vy, čitatelia a ja som rada za každého z vás.

Lorrie bola vytvorená na môj obraz. Bola fakt tupá, čo sa o mne dá povedať, tvrdohlavá a snažila sa byť vtipná. Sarkazmus je rovnako ako jej tak aj mojím životom a naozaj zväčša niečo povie skôr, ako si uvedomí svoju chybu. Je naozaj nešikovná, čo ste si mohli odvodiť z jej pristávania, čo jej moc nejde a zväčša spadne. Áno, celá ja... Mali ste aspoň možnosť, sa toho trochu dozvedieť aj o mne... Takže to bolo len tak pre zaujímavosť...

Myslím, že som sa rozpísala už dosť. Takže len upozorním, že ak by ste čakali pokračovanie, sklamem vás, pretože neplánujem písať pokračovanie tejto knihy. Ale ak máte Lorrie radi, určite vám odporúčam znova ísť na profil @Weva44 kde nájdete knihu Hope. V pokračovaní sa pár krát ocitne aj Lorraine. Ale určite to choďte prečítať, verte mi, stojí to za to.

A ešte som chcela povedať, že toto bola moja prvá fanfikcia a dosť som si zaľúbila ich písanie, takže vám môžem oznámiť, že vo fanfikciách pokračujem aj naďalej. Najnovšie píšem ff zo sveta Harry Potter, takže ak tu mám nejakých fanúšikov, v blízkej dobe čakajte, že uverejním aj túto moju novú rozpísanú fanfikciu. Posledný krát vám ďakujem za podporu a dúfam, že sa táto kniha páčila. Zatiaľ ahoj!

Nephilim of the Winchester [SK]✔Onde histórias criam vida. Descubra agora