TRIDSIATA PIATA KAPITOLA

29 9 6
                                    

Luciferova podmienka

Vedeli, čo bolo ich ďalšou úlohou a nikomu sa to ani trochu nepáčilo. Potrebovali zastaviť najväčšie nebezpečenstvo, ktoré v tejto chvíli nebolo spojené s Calypsou ale s Luciferom. A nikto z nich si nebol istý, ako by sa im to mohlo podariť. Už veľa krát si mysleli, že sa im to podarilo a nakoniec sa ukázalo, že sa mýlili. Teraz mali šancu ho konečne poraziť. Ale za akú cenu? Čo ich bude stáť porazenie Temného Princa?

„Existuje veľa jednoduchých riešení," povie Lorrie opierajúc si hlavu o ruku, ktorú mala položenú na stole.

„Ale?" opýta sa Sam.

„Ale," povzdychne Lorrie a položí si ruky na stôl, „nie sú práve najspoľahlivejšie. Aspoň nie pri archanjelovi."

„Pomohlo by to aspoň na chvíľu?" opýta sa Jack po dlhej chvíli mlčania. Bol ticho, keď sa rozprávali o jeho otcovi. Bodaj by nie, keď mu vzal jeho milosť a chcel aby buď Sam zabil jeho alebo Jack Sama.

„Na malú chvíľu ho to možno zadrží," povie bezradne, „ale neviem na ako dlho. A ani neviem, či vôbec. Je tu až príliš veľa ale. Potrebujem byť zosúladená s Calypsou, aby som ho mohla poraziť, čo nanešťastie nie som."

„Ja som pri plnej moci," povie Jack, ale neznel zrovna najpresvedčivejšie.

„Neviem, či by si bol práve pri najvyššom bode svojej moci, keby si sa s ním stretol. Aj z tvojho hlasu dokážem usúdiť, že máš strach."

„Nemám stra-„

„A keby ste spojili svoje sily?" preruší Jacka Sam.

Dean sa na neho pozrel s pohľadom, ktorý jasne naznačoval, že s tým nesúhlasí. Bol zásadne proti tomu. Ak ani jeden z nich nebol dostatočne silný na to, aby porazil Lucifera, museli jednoducho nájsť iný spôsob. Lenže už bolo neskoro, pretože Lorrie venovala Samovi plnú pozornosť. Jeho nápad nebol zlý. Práveže to bola šanca. Malá, ale mohla vyjsť. Dean si všimol ako na Sama hľadí.

„Nie," pokrúti hlavou a Lorrie sa na neho zamračí.

„Nie je to tvoje rozhodnutie Dean," pripomenie mu Lorrie.

„Je to príliš riskantné. Ani nevieme, či by to fungovalo."

„Keď sme hľadali Amaru," zapojí sa do toho Jack, „Lorrie použila kúsok mojej moci. Vlastne akoby sme sa spojili, však?"

Lorraine energicky prikývne, na toto Dean už mať argumenty nebude môcť. „Áno, dá sa povedať, že už to máme nacvičené."

Dean si vzdychne, založí si ruky na hrudi a zamračene sa oprie o operadlo stoličky. Vedel, že ho tu nikto nebude počúvať, ale aj tak si nechcel ich rozhovor nechať ujsť. Radšej bude nesúhlasne mrmlať, akoby mu mal nejaký kúsok z plánu uniknúť.

„Stále je tu jeden problém," ozve sa Sam. „Ako zistíme, kde je Lucifer?"

„Tak ako som našla Amaru, ale tento krát bez tvojej pomoci," obráti sa na Jacka. „Viem, že očakáva len mňa. A tentoraz sa mu len dostanem do hlavy, nepôjdem rovno za ním."

„Ako to chceš spraviť?" opýta sa Sam.

„Už to raz spravila," ozve sa Jack a Lorrie mu prikývne aby pokračoval. „Použila niečo ako astrálnu projekciu, aby sa skontaktovala s Calypsou predsa. Môže to skúsiť aj tu."

Lorrie sa na neho vďačne usmiala. Bola rada, že ju neprehováral, aby sa svojho plánu vzdala, pretože práve v tejto chvíli potrebovala podporu a nie ich odhováranie. Všetci vyzerali, že s jej plánom zatiaľ súhlasia. Dean sa síce vyjadril jasne, že nechce aby sa o niečo pokúšala sama ale Lorrie vedela, že ak mal čokoľvek teraz na srdci, nepovie to. Bolo by to zbytočné, pretože ona bola už rozhodnutá. A jej rozhodnutie nezvrátia.

Nephilim of the Winchester [SK]✔Where stories live. Discover now