Eleven

319 38 29
                                    

Kara ve Lena kendi evrenlerine döndüklerinde Clarke heyecanla konuşmaya başladı. "O iyi miydi? Çok üzüldü mü? Lexa'nın kaçırılmasıyla ilgili renk vermediniz değil mi?"

"Evet. Sorun yok." Lena cevap verdi. "Lexa'nın DNA'sını da bulduk. Hemen çalışmalara başlamalıyım." Lena hızlıca uzaklaştı.

"Bu da neydi, noluyor?" Alex ve Clarke Kara'ya döndü.

"Bana sarıldı." Kara sırıttı.

Clarke gülümserken Alex güldü ve kardeşinin sırtını patpatladı. "Öğreniyorsun Danvers!"

Kara güldü. "Neyse, hadi yanına gidelim." Kara hızlıca oraya doğru ilerlerken Clarke yanına yetişti. "Yatağımızdan yararlanmadınız değil mi?"

"Clarke!"

Clarke gülerken Kara süper hızıyla Lena'nın da olduğu ana mekana gelmişti.

"Alex?" Clarke arkadan sakince yürüyen Alex'e baktı.

"Evet. Kesinlikle oraya gitmiyoruz." Alex sırıttı. Clarke silahını gösterdi. "Belki de biraz dışarıda araştırma yapmalıyız."

"Kesinlikle."

**

Kara bilgisayarda süper hızıyla bir şey yazıyordu. Lena ise Lillian'ın saklanabileceği olası yerlere bakıyordu. "Hey, Kara."

"Evet?" Kara bilgisayardan uzaklaşıp Lena'ya baktı.

"Sana bir şey sorabilir miyim?"

"Tabii."

"Yani yanlış anlama ama.. Ana bilgisayarda shapeshifterı ararken dosyalardan birinde kendi adımı gördüm. Bakmadım ama-"

"Baksaydın keşke. Kafanı meşgul edecek bir şey değil. Anneni ilk içeri aldığımız zamanlardan sende bir süreliğine alınmıştın hatırlarsan."

"Anladım."

"Gel bakalım dosyaya."

"Gerek yo-"

"Gel!" Kara Lena'nın elini bir anlık cesaretle tutup çekiştirmeye başladı. Lena gülümsedi. "Gerek yok dedim!"

Kara pnu çoktan asansöre çekiştirmişti. Eski samimiyetlerini hatırlamak hoşlarına gitmişti. Kara gülerken asansördeki tuşa bastı ve asansör hızla aşağı indi. Asansörden ayrıldılar ve Kara yüzünü okuttuktan sonra bilgisayarın başına geçip Lena'ya ana bilgisayarın yanına girmesi için yetki verdi.

"Buna gerek yoktu." Lena ufak bir tebessüm etti.

"Olsun içimden geldi." Hızlıca dosyayı buldu ve açtı. "Kendin bakmak ister misin?"

Lena göz devirdi ve dosyayı açtı.

Lena Kieran Luthor

Anne adı: ?
Baba adı: Lionel Luthor

Luthor ailesi tarafından 4 yaşında evlat edinilmiş, günümüzde L-Corp ve Cat-CO'nun CEO'su olarak çalışmaktadır.

Sicil dosyası şu şekildedir;

Suça yardım ve yataklık (Lillian Luthor dosyası 2016)

DEO dosyalarına geçişine göre DEO için çalışan Supergirl kanıt yetersizliği olduğunu düşünüp FBI tarafına itirazda bulunmuştur. İtiraz reddedilmiş, Lena Luthor Van Kull Maximum Security Correctional Facility'e transfer edilmiş, ama sonra kaçmıştır. Geri yakalama kararı çıksa da aşağıdaki kamera görüntüleri ile oynandığı ortaya çıkmış, Lena Luthor serbest kalmıştır. Kısa süre sonra da üvey annesi Lillian Luthor'u bizzat tuzağa düşürerek yakalamış ve polise teslim etmiştir.

"İtirazda bulunduğunu bilmiyordum."

"Seni ordan çıkaracağıma söz vermiştim."

"O Kara'ydı."

Kara başını yere eğdi. "Haklısın. Üzgünüm."

Lena Kara'nın elini tuttu. "Teşekkür ederim." Tebessüm etti. "Üzül diye söylemedim." Kara hafifçe kafasını kaldırdı. "Biliyorum. Sadece.. Biliyorsun."

"Sana kızgın değilim."

Kara kafasını kaldırırken ufak bir tebessüm etti. DEO alarmlarının çalmaya başlamasıyla ikili etrafa bakmaya başladı. "Yukarı çıkmalıyız."

**

"Noluyor?"

Alex koşuştururken Clarke etrafa bakıyordu. Alex Kara'ya döndü.

"Shapeshifter binaya girdi. 24 saat boyunca kilit altında olacağız. Sonuç olarak... O shapeshifteri bugün yakalayacağız."

[Yeni bölüm için 20 vote ve 25 yorum 🥺]

Deep End | Supercorp x ClexaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin