~Armata reginei~

49 5 0
                                    

Damian

Când cobor în bucătărie, ceilalți sunt deja acolo.

-Trebuie să vorbim, spune Morgana.

Mă așez pe scaunul din fața ei.

-Te ascult.

-Merliah m-a rugat să o ajut să ia legătura cu niște prieteni, iar acum am nevoie ca tu să dai de Marele Dragon. Nu putem risca să fim descoperiți, iar el e singurul care ne poate ajuta în această privință. Drago este singurul care îi poate aduce aici fără ca Corvina să le ia urma.

-Ce are de gând Merliah?

-Nu vrea să luptați singuri în fața Corvinei. Nu știm câți oameni are de partea ei, așa că a hotărât să ne strângem propria armată pentru a rezista cât mai mult posibil ca să îți oferim timpul necesar pentru a duce la final sarcina pe care o ai.

-Urmează-mă, spun ridicându-mă.

Ieșim din castel și privesc în sus.

-Drago!

Din înaltul cerului, dragonul coboară și aterizează lângă noi.

-Da?

-Avem nevoie de ajutorul tău.

După ce Morgana i-a explicat despre ce e vorba, l-am privit în ochi.

-Poți face asta?

-Am adus aici două castele imense. Să aduc oameni, va fi floare la ureche.

Drago i-a adus, pe rând, pe toți cei cu care a vorbit Merliah. Fiecare era însoțit de cei mai buni luptători, și nu erau puțini. Ultimi care au sosit la castel, au fost oamenii Lunei, prințesa zânelor.

-Damian, spune. Îmi pare rău că ne întâlnim în astel de condiții.

-Prințesă.

-O pot vedea pe Merliah?

-Sigur, spun și o conduc spre dormitorul nostru.

Când deschid ușa, prințesa trece pe lângă mine și se așează pe pat.

-Mereu mi-au plăcut gusturile soției tale.

-Crezi că vom reuși?

-Vom discuta despre asta mai târziu. Vom găsi o cale de a ajunge în Pădurea Fermecată. Știi cum să o trezești, nu?

-Așa cred.

-Du-o la lacul din Pădurea Fermecată. El este unul dintre cele cinci portale care fac legătura între lumea noastră si lumea spiritelor.

-Asta e tot?

-Nu, Damian. Merliah trebuie să intre în lac. Apele sale dețin puterea Zeiței Lunii. Doar atingerea lor o pot vindeca.

Ia mâna soției mele într-ale ei.

Dulce răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum