Morgana
După ce toată lumea a adormit, i-am aruncat o privire prințesei care stătea întinsă pe canapeaua din sufragerie.
-Vor discuta dimineață depre ce vor face.
-Sunt în siguranță? întreabă îngrijorată.
-Da, Corvina nu îi va găsi. Magia Marelui Dragon este puternică. Vor fi bine.
-Crezi că te vei putea duce acolo când vor discuta?
-Sigur că pot, dar dacă fac asta, tu vei rămâne singură...
-Nu îți face griji în privința mea, voi fi bine. Familia și prietenii mei au mai mare nevoie de tine decât mine. Aș fi mai liniștită dacă le-ai fi alături.
-Desigur, Merliah. Acum dormi. Ai nevoie de odihnă.
Închid ochii câteva secunde, iar când îi deschid, în locul canapelei a apărut un pat.
-Nu trebuia să faci asta, spune. Puteam să dorm pe canapea.
-Știu, dar e mai confortabil să dormi în pat.
-Mulțumesc, Morgana, spune căscând.
După ce adoarme, o învelesc și mă duc în dormitor.
Când mă trezesc, intru în sufragerie și o găsesc pe Merliah stând în șezut, privind pe fereastră. Mă apropii încet de ea și mă așez pe pat.
-Ești bine?
-Nu știu...Mâine seară vor încerca să își pună planul în aplicare...
-Totul va fi bine, Merliah.
-Sper.
-Mai sunt câteva minute până când prietenii tăi se vor trezi și se vor aduna pentru a găsi o soluție. Vrei să le transmit ceva din partea ta?
-Spune-le să aibă grijă și să nu lase garda jos nici măcar o clipă.
Îmi așez palma peste mâna ei.
-Te vei întoarce. Simt asta.
-Morgana, Damian nu o să aibă încredere în tine.
-Nici eu nu aș avea dacă aș fi în locul lui. Va crede că m-a trimis Corvina...
-Înainte ca toate astea să se întâmple, Damian m-a cerut încă o dată în căsătorie...
-Îmi amintesc când mi-ai povestit asta.
-Pentru ca el să aibă încredere în tine, spune-i despre asta. Spune-i răspunsul pe care i l-am dat. Atunci va știi de partea cui ești.
Mă îmbrățișează.
-Ai grijă, șoptește.
-Voi avea, prietenă dragă. Curând ne vom vedea în lumea muritorilor.
CITEȘTI
Dulce răzbunare
Loup-garouVolumul II al seriei Sânge Albastru Încă de când era copilă, a fost o regină. De copilă, a învățat să lupte, să se apere singură. Știe cum să își păstreze viața, coroana, tronul și o va face. Va răzbi indiferent de obstacolele care îi ies în cale pe...