Merliah
S-ar frânge inima mamei tale dacă ar știi soarta fiicei sale.
Privesc în jur. Cine a spus asta?
S-ar frânge inima mamei tale dacă ar știi soarta fiicei sale.
Ce vrea să însemne asta?
S-ar frânge inima mamei tale dacă ar știi soarta fiicei sale.
Vocea asta...am mai auzit-o undeva. Încerc să-mi amintesc unde, dar atunci, aud o altă voce.
Merliah.
Merliah.
Urmez vocea care mă cheamă.
Merliah.
Găsesc un bătrân stând lângă fântâna din mijlocul grădinii.
-Cine ești? întreb.
-Tot ce contează e că ne-am întâlnit. Am fost bântuit de clipa asta mulți ani. A început cu mult timp înainte să te naști tu, Merliah...I-am așteptat sosirea cu durere în suflet. Deși tot regatul înflorește, semințele distrugerii sale sunt plantate. Profeții vorbesc despre un blestem. Blestemul tău.
-Blestemul meu?
-Ar fi bine să te temi de el, căci te urmează ca o fantomă în noapte. Dacă nu acționezi degrabă, nici măcar tu nu poți schimba ciclul nesfârșit al sorții sale.
A atins apa cu mâna, și am zărit un mic tatuaj. Voiam să îl întreb ce înseamnă, dar atenția mi-a fost captată de altceva...apa din fântâna. În fața ochilor mi s-au derulat imagini. Imagini îngrozitoare. O bătălie, mult sânge și foarte multe victime.
-Corbul se va lupta cu dragonul pe câmpul cu verdeață.
-Ce?
Ridic privirea să mă uit la bătrân, dar acesta dispăruse.
-Drago! strig speriată.
-S-a întâmplat ceva? întreabă aterizând lângă mine.
-Am întâlnit un bătrân. Un bătrân care avea un semn ciudat...trei spirale mici și negre, pe încheietura mâinii. Trei spirale unite de un cerc auriu.
-Un proroc druid. Unde l-ai întâlnit?
-Lângă fântână. M-a avertizat despre blestemul meu.
-Blestem?
-Apoi, mi-a arătat o bătălie. Una cumplită. Damian lupta pentru supraviețuire. L-am văzut rănit, l-am văzut căzând.
-Puterea de profeție a unui druid n-are egal. Nici Marile Preotese nu-i egalează.
-Bătălia asta chiar va avea loc?
-Nu știu, tânără vrăjitoare, dar un lucru e sigur. Nu a fost o întâlnire întâmplătoare.
-Să-i ascult avertismentul?
-Au fost vremuri când vorbele unui druid erau considerate un dar.
-Atunci, de ce par o povară?
-Un om înțelept nu se sperie de cunoștințe. El le folosește pentru a se lăsa îndrumat.
-Cum?
-Asta doar tu decizi. Dar ține minte, druidul te-a ales cu un motiv. Acum, mai mult ca niciodată, doar tu poți să-i oferi siguranță prințului.
Dau din cap și îl privesc cum zboară.
Corbul se va lupta cu dragonul pe câmpul cu verdeață.
CITEȘTI
Dulce răzbunare
Kurt AdamVolumul II al seriei Sânge Albastru Încă de când era copilă, a fost o regină. De copilă, a învățat să lupte, să se apere singură. Știe cum să își păstreze viața, coroana, tronul și o va face. Va răzbi indiferent de obstacolele care îi ies în cale pe...