"Thanks for this Birthday party",ucap Jiyeon pada rakan sekelasnya termasuk anak sesat iaitu TXT.
Hyunjin pun berdiri di sebelah Jiyeon. "Ehem dalam kesempatan ni.. maaf sebab aku selalu berkasar.. jujur aku cakap.. perangai dingin aku tu hanyalah lakonan semata-mata.. lepas Baeji twins tiba-tiba datang masuk dan Jiyeon dengan berani tegur aku walaupun Felix dah halang.. thanks sebab tak tahan dia".
"Kenapa pulak?",tanya Felix.
"Sebab malam tu aku jadi angau la gile.. weh Jinyoung.. comel betul la adik kau ni sampai terbayang aku balik rumah",kata Hyunjin dan mencubit pipi Jiyeon.
"Heh tengok la abang dia".
"Korang dah official kan.. ha apa lagi KISS LA", kata Taehyun.
"KISS! KISS! KISS!",sorak mereka semua.
"Woooopss koramg smua taleh tengok",kata Yeonjun dan menutup Hyunjin dan Jiyeon menggunakan dulang.
"Mr.mask dah berubah".
"BAD BOY LA!".
Mereka jadi berebut untuk membetulkan panggilan yang cocok buat Hyunjin.
"Ehh shadap.. panggil saja Hyunjin".
"Dan saya panggil baby",ucap Jiyeon.
"CIEEEEEEEEE~"
-•-
❤️End❤️
Percayalah ni first time buat book pasal cinta. Itu yang noob tu sbb aku lebih suka pasal family, friendship and bl PERGHHH ANYING. btw makseh kepada readers ku sayang muah². ada masa aku buat untuk member lain pulak.
Banyak je draft, tapi idea aku terbang melayang ikut haechan pergi zimbabwe. Sila lah baca ff lain juga ya. Sayang awak semua. Jap nak bagi nama dekat para readers saya jap.
Junkyu: *angkat tangan* wiii bagi nama diorang DOR!
Haechan: apa benda tu?
Junkyu: 'dee's orange readers' *bangga*
Hyunjin: pelik nau nama dia
Yeonjun: itu lah *angguk*
Junkyu: LANTAK AKU LAH BODO.. MEH SINI GADUH *kejar HC,HJ and YJ*
Hc,Hj&Yj: *lari bertempiaran*
YOU ARE READING
[✓] Badboy || 황현진 [H.H.J]
Teen Fictionyang penting takda konflik. Noob bhai. Silder mintak kena tembak guna bazooka ni.