Seoul, Korea.
Beberapa jam kemudian,diorang pun sampai. Hari masih gelap menyebabkan Jiyeon merasa lelah dan perlu dipapah oleh Jinyoung yg tak kurang juga ngantoknya.
"Haih.. Anak omma ni.. Smpai rumah nnti tido je lah satu bilik ye. Barang tinggal je dulu dlm truck."kata Pn. Bae.
Mereka berdua mengangguk lemah. Tersengguk-sengguk je diorang.
Keesokkan paginya-
"YAHH!! BANGUN!! KAU NI POMPUAN TAK ELOK BANGUN AKHIR TAU TAK!!"
"BAE JIYEON!!"
Jinyoung terbatuk-batuk lepas jerit nak bangunkan adiknya.
"oh.. Taknak bangun ye.. Kosabajap"katanya dan pergi ke dlm bilik air.
Splashhh
"WARGHHHHHHH LAHANAT BAEJINNNNN!!!"
"woopss.. Mian.. HAHAHAHAH"
Jinyoung terus melarikan diri lalu turun ke tingkat bawah. Sokay ni bukan apartmen. Ini kawasan perumahan orang kaya. HA RIAK ii.
Jiyeon mengejar abgnya sampai pusing sekeliling rumah dengan basah kuyupnya.
"BAE JINYOUNG.. MANA KAU HUH? KELUAR SEKARANG"tengah syok dia membebel tetiba sebaldi air disimbah dari atas.
Jiyeon menahan sabar dan memandang atas. "Eo? Wah?!"katanya sambil tersenyum tidak percaya.
Ada seorang lelaki memakai mask dan mata ditutupi bang memandangnya dibawah lalu mask semula ke dlm.
"Eh? Kenapa kau makin kuyup ni? Takkan peluh kot"kata Baejin yg baru keluar dari tempat dia bersembunyi.
Jiyeon dgn muka hampir menangis tu berusaha utk membuka mulut. Jinyoung pula dah gelabah tak tentu pasal.
1 2 3
"OMMAAAAAA!! ADA ORG SIMBAH YEON HWAAAAAA!"jeritnya bagaikan mahu hilang anak tekak lalu berlari masuk ke dalam rumah.
Jinyoung juga mengikutinya dari belakang.
Tbc
YOU ARE READING
[✓] Badboy || 황현진 [H.H.J]
Teen Fictionyang penting takda konflik. Noob bhai. Silder mintak kena tembak guna bazooka ni.