"Okay harini fstday korang sekolah.. Be careful and belajar betol ii.. Harini omma balik lewat.. Makanan suruh Mak Temah buatkan"kata Pn.Bae.
Selepas pesanan Pn.Bae berakhir,mereka pun keluar dari kereta. Mereka pun mula melangkah ke dalam kawasan sekolah. Semua mata memerhati mereka berdua.
"Ha diorang pndang sini sbb aku hensem la ni"kata Baejin dgn riak. "Sbb aku jgk.. Aku cantek"
"eh perasan la kau.. Kau huduh tau tak"kata Baejin selamba kepada adiknya.
"eh igt sikit.. Kita seiras. If kau kata aku hodoh thts mean kau dua kali ganda huduh"kata Jiyeon lalu melangkah dgn lebih laju.
"Yahh.. Tunggu lah"
--•--
"Baiklah.. Sebelum kita mulakan pelajaran.. Saya nak memperkenalkan pelajar baru kita"kata Cg.Kwangsoo.
"Nam ke yeo saem?"
"dari mana?"
"ye sabar.. Saya nak bagi diorang masuk la ni"kata Cg.Kwangsoo malas lalu memberi kebenaran mereka utk masuk.
"kau masuk dulu". "eii taknak la". "eishh lady first okay".
Budak kelas tu be like; 'engko nak aku bagi tangan ke kaki?'
Sedang mereka leka tolak antara satu sama lain, seseorang dgn selamba menolak mereka ke tepi. "tepi.. Nyemak je"dan dia pun terus masuk ke dlm kelas.
Baejin dan Jiyeon pun masuk dgn menundukkan muka. 2 minit senyap.
"oh phm.. Sorang tunduk, sorang diam la ni ye nama?"tanya Cg.Kwangsoo dgn lurusnya.
Dengan serentak mereka mengangkat muka dan menunjukkan derp face kepada Cg.Kwangsoo.
KEBABOOM
Satu kelas terkejut.
"wahh seiras gilaaaaaa"kata budak ii dlm tu silih berganti.
"annyeonghasaeyo.. Bae Jinyoung imnida and this is my twin"
"Bae Jiyeon imnida"
"ahh.. Twin la ni"
"eh tak la.. Kembar"jawab Jiyeon pantas.
Cg Kwangsoo pun menyuruh mereka utk cari tempat duduk. Cari punya cari.
"CUN". Boleh pulk diorang high-5 situ.
Tbc
YOU ARE READING
[✓] Badboy || 황현진 [H.H.J]
Teen Fictionyang penting takda konflik. Noob bhai. Silder mintak kena tembak guna bazooka ni.