BB06

154 16 0
                                    

Aku. Bosan. Duduk. Kat. Rumah.

YA. HARINI CUTI. EIIII SEKOLAH PUN BARU 2 HARI HUWAAAAA.

Aku menatap siling yg hitam macam masa depan aku. Eh? Ok dah. Focus. Nak buat apa sekarang ni ye?

TING!

Kacau Baejin. Aku bingkas bangun dari katil lalu terus keluar dari bilik. Kaki aku belok ke pintu bilik sebelah.

"HELLO BAEJIN!"

Baejin tak layan gais. Hiks. Macam ni la abg--. Oh patut tak layan, layan pubg gais aums.

Rawr.

Aku duduk disebelahnya. Perhati dia main game tu. Lama jugak aku tunggu.

............

"CHICKEN DINNER WOHOOOOOOOOO". Baejin bersorak sampai aku yg duduk ni digoncangnya kuat. "WERK WERKKK UDAH OI.. NAK MUNTAH NI"

Dia pun melepaskan aku. Dia duduk semula lalu menutup komputer miliknya. "Okayh.. Ye ada apa adik kesayangan Abg Baejin yg hensem ni?",tanyanya. Aku pun tunjuk isyarat bosan. Nak tau macam mana? Ok. First,tarik nafas dan hembus perlahan. Last, angkat bahu ok dah selesai.

"Tch.."

"Hehe.. Aku tak tau nak buat apa dho"

Kami berdua diam utk seketika sehinggalah Baejin memukul paha ku. "hah.. Alang ii kau kat sini.. Aku nak cakap something"

"Apa dia?"

"Kau tau tak yg pasal kau tegur budak dalam kelas kita tu, heboh weh.. Sampai ke senior tau",kata Baejin.

"eh takkan lah.. Ye ye je kau ni". Aku menggeleng tanda tak percaya. Adakah patut sampai ke situ sekali. Setakat tegur je, macam la diorang takpenah tegur dia. Ish, pelik betul.

Baejin menunjukkan iphone 11 miliknya kepadaku. Aku mencapai henfonnya.

Siaran JYP Highschool
Member: Hanya pelajar JYP Sekul.

📩; Senior Sana
Murid baru dari kelas 4-1 tu berani sia pergi tegur budak Hyunjin tu.
❤5k 💬4k

📩; Senior Jhope
Aku yang last year ni pun tak berani tegur
❤369 💬15
.
Senior Jungkook:Hyung pandang pun tidak si hyunjin tu.. Suga hyung yg 2x5 dgn hyunjin senang hyung sumbat kacang lam hidung dia tu
Senior Dokyeom: Hobie Hyung Hanat

😗

"Damn.. Sekolah pun ada benda alah ni?",tanyaku. Baejin merampas balik henfonnya. "Kau ni.. Femes dulu dari aku apasal eh? Keluar kau dari bilik ni.. Menyemak je",Baejin halau gais.

Aku masuk semula ke bilikku. Dengan tak sengaja aku terpandang tingkap bilik.

....My heart when opsss

Tbc

[✓] Badboy || 황현진 [H.H.J]Where stories live. Discover now