BB04

150 17 0
                                    

"Hye Jinyoung.. Jom pergi kantin sesama?",ajak Haeun.

Dont worry gais. Haeun baik. Dia mmg disukai ramai sbb dia friendly. So any problem? Aah. My ff.

Baejin memandang Jiyeon disebelahnya. Jiyeon hanya membuat tanda menghalau.

"aah.. Kuang asam punya adik.. Dah la.. Jom Haeun",ajak Baejin pada Haeun lalu pergi ke kantin.

Jiyeon pov

Alone. Ada sesiapa nak teman? Nyesal aku halau abg mcm anjing tadi hiks. Tapi apa aku kesah. Korangkan tengah teman aku em haha.

Aku memandang semua sudut kelas dan terkejut yg aku senanya tak alone dlm kelas ni. Ada seorang lelaki yg tengah humming lagu di sudut kelas. Aku pun rasa nk tegur je. So aku pergi ke arah dia.

"annyeong",tegurku. Krik krik. fuh dia jeling. "jiyeon imnida". Dia tetiba berdiri and then terus keluar dari kelas. "WOWOWO BIADAP.. MCM LA HENSEM",jeritku geram. Eh? Hnsm ke tak eh dia pkai mask mna nk nmpk.

"Jiyeon-ssi? Kau buat apa tu? Tak gi kantin? ",tanya seseorang bertubi-tubi. Aku memalingkan muka ke arahnya. "er.. Tak".

"Felix",katanya lalu menghulurkan tangan. Aku menyambut lalu "maaf zahir dan batin",.

"Kau mesti tegur dia tadikan?",tanya Felix kepadaku. Aku blur seketika pastu aku teringat yg aku ada tegur seseorang. Aku pun mengangguk.

"takyah la kau layan dia.. bahaya.",katanya. Mende bahaya woi?

"Ah tayah tanya.. Tapi kalau nak tau kau tengok sendiri kat hujung koridor",katanya. Aku pun terus pergi ke arah pintu lalu menjenguk kepala keluar.

KTANGG!!

"KAU MMG TAK FAHAM BAHASA KE? AKU DAH CAKAP EN AKU TAK SUKA KAU?!",

"hikss.. Saya faham bahasa.. Hiks.. Awak bukan cakap bangla--",

"AII AKU LA POMPUAN NI.. AKU BALING KAU KANG SIA ii HIDUP"

Lepastu aku terus masuk balik dlm kelas. Nampaknya Felix betul.

Tbc

[✓] Badboy || 황현진 [H.H.J]Where stories live. Discover now