BB10

159 13 2
                                    

Jinyoung dan Jiyeon pergi ke sekolah seperti biasa. Diorang sama ii masuk ke dalam kelas. Kelas hanya senyap.

"Aik.. Orangnya ramai, tapi xda suara",kata Jinyoung. Jiyeon mengangkat bahu. Jiyeon berjalan ke tempatnya dan baru dia tahu kenapa. Ada seseorang yang tido di mejanya. "Halah mamat ni". Jiyeon menghempap buku pada belakang badan Hyunjin yang telah menyebabkan satu kelas itu hampir mati tercekik angin. Hyunjin bangun dengan perlahan. Pada mulanya mata dia tajam sahaja, selepas nampak Jiyeon didepannya, terus tersenyum walaupun orang tak nmpk.

"Oh hye juon",kata Hyunjin sambil melambaikan tangannya. Jiyeon menolak bahu Hyunjin supaya beralih. Hyunjin bangun dan duduk di tempat Jinyoung. "Eh.. Aku duduk mana?",tanya Jinyoung. "Duduk tempat aku sana shuh.. Aku nak duduk dgn adik kau ehehe",kata Hyunjin manja.

"Felix.. Kau tak rasa ke Hyunjin kena rasuk?",tanya Han. Felix mengangkat bahu. "Dia kena sampuk kot..tapi dia soft bila dgn BaeJi twin je". Han dan Felix membuat unggahan sendiri di tempat duduk mereka.

"Hyunjin.. Kau ni okay ke tak.. Asal budak kelas ni lain macam eh?",tanya Jiyeon pada Hyunjin dan memandang keliling kelas. Hyunjin baru sahaja menoleh untuk melihat seisi kelas, semua laju menundukkan kepala. Ada yang baca buku terbalik,hp off acah scroll dan mcm ii lagi. Hyunjin mengangkat bahu.

"Molla",katanya lagi dgn suara manja. Jiyeon mengecilkan mata. "kau kenapa ni?". Hyunjin mengekek. "Xde ppe sje je". Jiyeon menjelingnya dan keluarkan buku. Niatnya ingin menyiapkan kerja yang tidak sempat disiapkan. Baru sahaja keluarlan pen, bukunya ditarik oleh Hyunjin.

"Haa.. Kau tak siap eh.. Smlm buat apa? Tenung siling kan?",Hyunjin mengusiknya. "Ish bak la sini.. Aku nak siapkan la.. Kang cikgu masuk mati la aku". Jiyeon cuba untuk mengambil bukinya manakala Hyunjin mula untuk mengangkat buku itu tinggi ii. Mulalah aksi dimana mereka berdua mencuba untuk mengambil dan menghalang. Sampai ke atas meja.

Hyunjin turun dari meja dan berdiri di bawah manakala Jiyeon dia atas. Jiyeon mula give up. "Dah ah.. Kau telan la buku tu.. Baejin-..  ARGHH",jiyeon terkejut apabila Hyunjin memeluk kakinya dan turunkan ke bawah.

"Aku boleh turun sendiri-",

"Kau tu pakai skirt.. Tayah diri lama sgt atas meja",kata Hyunjin memotong kata Jiyeon. Jiyeon merasakan mukanya merah. "E-eh diam la kau.. Bak balik buku akuuuu",kata Jiyeon dan mula merengek. Hyunjin memegang dadanya. "Aigoooooo Yeonnie"

Hyunjin tidak dapat menahan kecomelan gadis di hadapannya. Dia pun memberikan buku itu kembali. "Ehe thanks oppa",Kata Jiyeon tersengih dan duduk lalu membuat kerjanya.

"Eh aku tak pulak kau panggil oppa",kata Jinyoung tak puas hati. Hyunjin tersengih. Dia menjelirkan lidah pada Jinyoung. "Nyeiii dia panggil aku oppa",kata Hyunjin dan menari kegembiraan.

"H-Hyunjin kau-..",Han berhenti bersuara apabila Hyunjin memandangnya. Han buat macam takda apa-apa yang berlaku. "Okay kalau Jiyeon ada sini",jawab Hyunjin.

Satu kelas bercakap sesama sendiri.

"HYUNJIN KENA RASUK.. AAAARGGGGHHHHHHHHHHH",jerit Haechan.

Tbc

[✓] Badboy || 황현진 [H.H.J]Where stories live. Discover now