Multimedya: Son Feci Bisiklet - Uzaydan Geldiğine Göre Yorgun Olmalısın
Keyifli Okumalar...
Instagram: e.s.mare
Twitter: e_smare(Alıntıları sosyal medya hesaplarımdan takip edebilirsiniz)
Bol yorum beklerim. Beklerim de beklerim. Yorum rekoru isterim de isterim💃🏻
Beraber kahkahalara boğulmak istediklerinizi buraya etiketleyiverin ✨
✨
İşte tüm bilim kurgu filmlerine konu olan o uzaylılar tarafından kaçırılma hikayesi o gün gerçek oldu ve piyango da biz üç silahşörlere vurdu.
✨Bir varmış bir yokmuş. Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde küçük iki kız varmış. Birinin saçları kıpkırmızı, diğerinin ise parlak toprak rengiymiş. Kimsesizmiş ikisi de ama birbirlerine kardeş olmuşlar. Gel zaman git zaman toprak rengi saçlı kız kimsesini bulmuş ama kızıl saçlı hala eksikmiş.
Bir gün bir dilek dilemiş yıldız kayarken, bilmeden kimse istemiş kendine.
Kabul olmuş dileği, başka bir gezegenden gelen altın saçlı bir oğlan gelip fethetmiş kalbini. Kimsesi olmuş sonunda onun da.
Altın saçlı oğlan onun gibi değilmiş, sinirlenince yıkıverirmiş her yeri ama sevmişler yine de birbirlerini. Bir gün kara kalpli bir kadın girmiş aralarına, kızıl saçlı kız kaybetmiş kimsesini ama inanıyormuş, gelecekmiş geri.
Her gün yıldızlara bakıp, dilemiş kimsesini. Günler geçmiş, haftalar geçmiş ama gelmemiş altın şaçlı kimsesi. Son kez, demiş kendine. Son kez bekleyeceğim kimsem seni.
Son kez beklemiş gittiği yerde altın saçlı oğlanı.
Gün kararmış, gece olmuş. Kızıl saçlı kız umutla beklemiş ama zaman geçtikçe yağan her kar tanesiyle umutları tek tek sönmeye başlamış. Gelmez demiş, gelmeyecek demiş ama tam umutları tükendiği an bir mucize olmuş, altın saçlı kimsesi yine bulmuş onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA'LI
Humor*TAMAMLANDI* *Her ne kadar bağımsız olsa da hikayeyi daha iyi anlamak için önce UZAYLI adlı hikayemi okuyun.* Halam, aynı zamanda bir nevi teyzem, ben ona kısaca Hatey derim, bana hep bir masal anlatırdı. Bir gün yıldız kayarken bir dilek dilemiş. S...