2.Rész

694 38 2
                                    

Ben
Amikor megláttam ezt a nyomit megint itt nálunk felment bennem a pumpa miért kell mindig ide mászkálnia? Miért kell a húgom legjobb barátjának lennie?
És miért érzem rosszul magam minden alkalommal miután csúnyán beszélek vele?
Biztos valami elmezavarom van.
De egyszerűen nem megy Ki a fejemből ahogy nézett rám azokkal nagy acélkék szemeivel ahogy zavarába elpirult olyan aranyos volt. Olyan ártatlan és törékeny.
Várjunk csak mi a fasz jár a fejembe hogy mondhatok ilyet? Most már tuti valami baj van velem. Hogy gondolkozhatok így? Hisz nem vagyok buzi. Kibaszottul heteró vagyok van egy gyönyörű barátnőm aki nem a legokosabb de bátran mutatkozhatok vele és legalább szeret és én is őt már vagy 3 éve együtt vagyunk. Nem is értem hogy a picsába kezdtem el így gondolni erre a kisgyökérre?!
De akkor sem tudom kiverni a fejemből ahogy a szája tátva maradt amikor meglátta a testem, ahogy az ajkai résnyire nyíltak valami megmozdult a nadrágomba és csak arra a szájra tudtam gondolni.
Jézus isten Ben elég legyen mert mert a kishaver ott lent megint életre kel. És most nincs már időm hogy elintézzem. Kurva gyorsan ki kell vernem ezt a fejemből és elfelejteni mindent. Majd az edzés talán segít. Mia is mindjárt itt lesz. Igyekeznem kell.
-Lunaaaaaaa- kiáltok a húgomnak- Lunaaaa, Lunaaaa.- Semmi válasz ez fura nem szólt hogy elmegy. Benézek a szobájába hátha ott van.
Ahogy gondoltam már megint valami hülye zenét hallgatnak hát ezért nem hallott. Kopogás nélkül benyitok.
Luna és az a kis nyomi az ágyon ülnek és valamit nagyon terveznek.
-Nem tudsz kopogni? -Kérdezte Luna-
-Mi van ha épp valami mást csináltunk volna és ránk nyitsz?
-Haha nagyon vicces vagy.
-Mond mit akarsz és hagyj minket.
-Így van Ben mond mit szeretnél hagyj minket had végezzük a dolgunk. -Mondta Noah kicsit sem kedvesen ettől a mondattól elkapott a méreg.-
-Nem hozzád beszéltem te nyomi húgomnak szóltam- láttam a szemében hogy megijedt a durva hangom hallatán-
-Na mindegy is mennem kell majd jövök. -Mondtam Lunának-
-Rendben de legközelebb tényleg kopogj mert nem tudhatod mi történik épp. -Erre a mondatra elkerekedtek a szemeim.-
-Nyugi nyugi csak vicceltem barátok vagyunk nem nézek rá másképp.
-Sóhajtottam egyet majd csak annyit mondtam megyek és becsuktam magam mögött az ajtót-
Ahogy kiléptem az ajtón megláttam a Miát ahogy a kocsimnak támaszkodik istenem de gyönyörű ez a nő. Ő majd elfeledteti velem amire korábban gondoltam.
-Szia Baby. -Fut felém és a nyakamba ugrott.-
-Szia szivi - Kaptam fel és megcsókoltam, ez a csók amit annyira imádok ahogy magához szorít mellei a mellkasomnak nyomodnak minden alkalommal mikor ezt csinálja teljesen beindulok tőle. De nem most nem lehet edzésem lesz. Nem dughatom meg megint a kocsiba. Ezzel a gondolat menettel elhúzódtam tőle és letettem.
-Ne csináld ezt velem szivi tudod hogy nem bírok magammal ha ilyen vagy. Mennünk kell.
-Tudom Baby minden alkalommal amikor ezt csináljuk csak a folytatást várom. De ígérd meg este folytatjuk.
-Ígérem szivi edzés után csak a tiéd vagyok.- Mosolyogtam rá perverzen-
-Ezt már szeretem -Adott egy csókot.
-Induljunk
Egész úton azon járt az agyam hogy valami nincs rendbe a fejemmel mert amikor letettem Miát az ugrott be milyen lenne ha az a nyomi tenné ugyan ezt. Közben megérkeztünk a pályához
Oda érve mentem átöltözni.
Az edzés nem egészen úgy sikerült ahogy terveztem a folyamatos ellentétek a fejemben nem hagytak nyugodni.
-Hé mi van veled bajnok? Nem vagy formában. -szólt a legjobb barátom Rhys.-
-Ja nem nagyon ment én is úgy érzem, lehet az a baj amit a húgom mondott. Kicsit felbaszott kiabáltam neki nem hallotta vagy nem akarta aztán be nyitottam a szobájába és ott volt azzal a kis köcsöggel.
-Öhm Noah a neve ugye? Évek óta barátok nem hiszem hogy a húgod bármit is akarna tőle. Nem úgy néz ki mintha az esete lenne.
-Az lehet de mi van ha mégis? Haver ő a húgom nem egy ilyen gyökér kell mellé hanem valaki aki jobb. Mi van ha meleg?
-Nem hinném -Mondta Rhys semleges hangon- Az öcsém és az ő öccse egy suliba járnak és Nolen mondta Luke-nak hogy nem az mikor rá kérdezett hogy meleg-e a bátyja mert úgy néz ki mint azok a buzik a suliban. Elvileg barátnője is volt csak elköltöztek és a távkapcsolatot nem bírták.
-Ohh akkor mégiscsak féltenem kell a húgom -nevettem fel. -
-Na menjünk haver-Mondta Rhys. Elindultunk az öltözők felé. De ez nem nyugtat meg így már akkor végképp nem értem miért gondoltam ilyenekre ha nem meleg de bassza meg én se vagyok az.
Mia a pálya előtt várt. Elindultunk hozzánk
Majd mikor haza értünk az a kis nyomi meg a húgom a konyhába vacsoráztak csak oda böktem egy sziát és mentünk is az emeletre.
Bezártam magunk mögött az ajtót kapcsoltam zenét Mia az ágyon ült szűk kis ruhájában nagyon szexi, és csak az enyém oda mentem hozzá elkaptam kezeit hanyatt döntöttem az ágyon fölé magasodtam csókolni kezdtem majd szép lassan haladtam lefelé és elkezdtem kihámozni a kis ruhájából ez kell most nekem hogy mindent elfelejtsek csak elmerülök benne és minden feszültség minden hülye gondolat tova száll remélem.

Crash Into Me 🖤Where stories live. Discover now