15.Rész

437 35 0
                                    

Ben
Olyan csendes a ház mióta Noah nem jár át folyton nehéz megszokni ezt az érzést, a húgom sincs már annyit itthon minden idejét Rhys-el tölti vagy a kosárlabda pálya mellett van hogy szurkoljon az ő imádott barátjának. Két nap van hátra a bajnokságig és mostanában nem mennek olyan jól az edzések, meg kell nyernünk ezt a meccset nem hagyhatom veszni össze kell szednem magam. Igen nagyon hiányzik Noah de én voltam olyan seggfej hogy ezt tettem vele nagyon megbántam de nem tudok már bocsánatot kérni tőle hisz látni sem akar nem tudom elmondani mennyire sajnálom és hogy én csak őt akarom. Nem tudom mi ütött belém éveken keresztül ide járt mindig csak egy kis nyomi volt a szemembe, egyszer csak valami történt és egyre többet gondoltam rá, már nem voltam olyan boldog Miával. Bár azt hiszem nem voltam szerelmes belé mert ezt nem lehet annak nevezni jók voltunk együtt a suli legmenőbb sráca és a suli legjobb csaja mintha egy etalon kép lett volna az egész. Most meg ott tartok hogy ezt is elvesztettem, és Noah-t is ha ezt a srácok megtudják körbe röhögnek. Tudják hogy szakítottunk Miával aki azóta már mással van de nem nagyon érdekel, jó volt vele a szex és az is hogy bárhol kapható volt rá, de más nem volt ami miatt vele lettem volna. De viszont Noah az ártatlan kis cukiságával és ahogy elpirult valahányszor meglátott ott azt hiszem igazi érzelmek vannak. Ilyen lenne a szerelem? Talán szerelmes vagyok? Vagy csak képzelem az egészet? Megörülök ha arra gondolok hogy valaki más van vele nap mint nap, hogy más megérinti ahogy én tettem, ha erre gondolok akkor akaratlanul is felmegy bennem a pumpa és egyre dühösebb leszek. Legszívesebben szét verném a képét annak a Taylornak. Féltékeny vagyok-e? Mindig ezt kérdezem magamtól azt hiszem igen. Vagy több ez annál? Birtokolni akarom, ő csak az enyém lehet senki másé. Meg kell tudnom hol van, de a húgom nem mond semmit. Az iskolába meg kérésre nem adhatják ki hogy hova iratkozott át. Kibaszott hülye rendszer. Már próbáltam mindenhol utána nézni de semmit nem találtam a szüleit nem ismerem a testvére meg nem mond nekem semmit. A picsába az egésszel idegesen a hajamba túrtam és megdörzsöltem az arcom. Már egy jó ideje így fekszem az ágyban és ezeken agyalok. Fel kell kelnem és be kéne járnom az órákra elég sokat lógtam már így is. Lassan felkeltem elindultam a fürdőbe elvégeztem a reggeli rutinom felöltöztem lementem a konyhába megfőztem a kávém kimentem a teraszra rágyújtani közben magam elé bámultam.
-Szia Ben-Hallottam a húgom hangját mögülem-
-Szia hugi hol van Rhys? Általában ilyenkor már rég itt van hogy elvigyen a suliba.
-Ma nincs első órája így veled megyek ha nem gond-kedvesen rám mosolygott és leült mellém- Ben kérdezhetek valamit? -kicsit meglepődtem ezért csak bólintottam -
-Még mindig nagyon magad alatt vagy, nem értelek máskor az ilyen meg sem kottyant neked és mindig csak szórakoztál. Jó tudom ez most még neked is új mert egy sráccal voltál de remélem érted a lényeget. -Erre felkaptam a fejem-
-Tudod hugi ez most tényleg nagyon más azt hiszem szeretem őt. És nem akarom hogy távol legyen tőlem igen nagyon elbasztam az egészet. De szeretném jóvá tenni. De így hogy azt sem tudom hol van és mit csinál és kivel vagy bármi ilyesmi nagyon nehéz és nem akarom hogy itt véget érjen a történet.
-Megértem, de én sem mondhatok semmit megígértem neki és tényleg nagyon nagyon összetörted nagyon fájt neki. Soha nem foglak megérteni Ben ott volt Mia, erre az én legjobb barátomra kellett rámásznod?
-Nem úgy történt ahogy azt hiszed. Már egy ideje éreztem valamit, és amikor megcsókoltam akkor jöttem rá hogy ez nem puszta vonzódás jóval több annál. És nem egyszerűen megdugtam, hanem szeretkeztünk. Miával csak annyi volt hogy meghúztam néha itt ott, vagy csak simán leszopott de Noah-tól nem ezt akartam.
-Ha beszélek vele megemlítem neki ezeket hátha beszélni fog veled de ne éld bele magad Ben mert Noah nagyon makacs.
-Igazán értékelem hogy megteszed. Csak annyi hogy hallgasson meg és mindent elmagyarázok neki. A Világ végére is utána megyek ha azt kéri. -Nagyot sóhajtottam elnyomtam a cigim felálltam a székből és vissza indultam a konyhába. Ha más nem a húgom talán el tudja érni hogy legalább egyszer tudjak vele beszélni.  Mert lassan már tényleg elvesztem saját magam, elmostam a poharamat és kiabáltam a húgomnak -
-Luna gyere induljunk. -nagy mosollyal az arcán jött felém-
-Indulhatunk. -Felkapta a táskáját én is az enyémet kimentünk a kocsihoz és elindultunk a suliba. Ha más nem ott egy kicsit el tudom terelni a gondolataim-

Crash Into Me 🖤Where stories live. Discover now