7.Rész

577 37 0
                                    

Noah
Amikor meghallottam Bent és Miát az alsó szinten a szivem össze szorult sírni kezdtem a fejemet a párnába temetve sírtam álomba magam.
Mikor Ben bejött a szobába és próbált bocsánatot kérni csak annyit kérdeztem magamtól miért Ben? Miért hazudtál nekem? Miért tetted ezt velem?
Legszívesebben mindent az arcába üvöltöttem volna. De nem tettem megőriztem maradék méltóságom jól pofán vertem és otthagytam azt a szemétláda faszt.
Tudtam hogy ez lesz mégis bele mentem úgy kell nekem megint idióta voltál Noah. Hogy is gondolhattad hogy igazat mond? Hisz nézz magadra egy kis nyomi vagy. Aki senkinek se kell.
Luna a nappaliba volt Rhys-el oda köszöntem majd el futottam. Nincs kedvem most beszélni vele sem senkivel. Nem mondhatom el neki nem akarom sokkolni.
-Noah várj hallod Noah állj meg. -Hallom ahogy kiabál mögöttem de nem álltam meg.
-Noah Kimmel a fene essen bele abba az idióta makacs fejedbe. Állj már meg hallod? Noah bazdmeg most állj meg vagy vége a barátságunknak. -Erre a mondatra megtorpantam és megfordultam Luna könnyes szemmel futott felém és megölelt nem bírtam tovább elsírtam magam.
-Csssshhhhh semmi baj itt vagyok mond el mi történt. Itt vagyok neked Noah hallod ne sírj. Menjünk vissza és mesélj el mindent.
Oda vissza biztos hogy nem. Nem akarom többet látni.
-Inkább menjünk sétálni-szipogtam- De várj mi lesz Rhys-el? -Erre Luna csak felnevetett és annyit mondott
-Nagyfiú megoldja.
Elindultunk majd Luna megkérdezte mi a baj.
És nem bírtam tovább.
-Luna én...én...én sajnálom de lefeküdtem a bátyáddal.
-Hogy mivan? Hogy kivel? Hogy hogyan?
-A bátyáddal. Tegnap este. És mielőtt nekem esel ő kezdte.
-A bátyám meleg? Vagy biszex? Vagy nem értem.
Ekkor úgy döntöttem mindent elmesélek neki a tegnap estéről. A ma reggelről arról hogy Ben mekkora egy szemét tudom hogy a bátyja. De nekem ez nagyon fáj. És megalázó.
Luna figyelmesen hallgatta majd megszólalt egy kis idő múlva gondolom a sokk miatt nem nem jutott szóhoz.
-Megölöm ezt a mocskot kiherélem hiába a bátyám megfog halni az én kezem által hogy tehette ezt veled? Ezért megfizet -Annyi harag volt minden mondatában hogy azt hittem itt helyben kibelez valakit.
-Nyugi én már döntöttem -nagyot sohajtottam- elmegyek Japánba Luna elfogadom a cserediák programot. Csak egy évig leszek távol és ott lesz velem Taylor is nem kell aggódnod minden rendben lesz, ott elfelejthetem ezt az egészet és nem kell Bent megölnöd.
-De ugye azért nem felejtesz el engem? -kérdezte szipogva-
-Sosem foglak és amikor csak akarsz kijöhetsz meglátogatni egy év hamar elrepül. Te vagy az akit a világon mindennél jobban szeretek Luna Scott sosem felejtenélek el.
Erre a monologra reagálva Luna a nyakamba vetette magát és sírt hogy hiányozni fogok neki és mennyire szeret.
-Egy valamit megtennél nekem? Pontosabban két dolog. Ben nem tudhatja hol vagyok a második kérlek csókolj meg.
-Hogy mi van? Miért tennék olyat? Te meleg vagy.
-Pont ezért hogy tényleg az vagyok-e?! Jajj várj mégse neked ott van Rhys milyen hülye vagyok.
-Hülye Rhys nem lesz féltékeny. Ha megtudja elmondom neki hogy meleg vagy így nem ér-nevet fel Luna-
Ezután két kezembe fogtam az arcát és megcsókoltam lágyan finoman de nem éreztem semmit olyan mintha egy bábu lenne nem mozdult meg bennem semmi a csóktól. Lassan elhúzódtam tőle. És nevetve ennyit mondtam
-Finom a cseresznyés Szájfényed ezen kívül nem éreztem semmit. Nem mozdított meg bennem semmit. Erre mind ketten fel nevettünk.
-Szeretlek Luna és örülök hogy veled volt az első csókom ami egy lánnyal történt.
-Én is szeretlek Noah és örülök hogy az első csókod lehettem, és örülök hogy tényleg nem mozgatott meg benned semmit kicsit kínos lett volna-elnevette magát, istenem de hiányozni fog.
-Most mennem kell össze csomagolok és indulok is Ne kísérj ki kérlek nem akarok sírni egész úton
-Vigyázz magadra és mindennap beszélünk mindent egymásnak ahogy eddig is. Nyáron pedig kimegyek hozzád annak buggyantnak meg nem szólok egy szót sem bár a hullája úgysem fog faggatózni. -Tudom hogy komolyan beszél de azért nevettünk egy jót. Nem is értem mitől féltem eddig még mindig rohadtul fáj amit Ben tett de így már jobban érzem magam egy kicsit. Japánba meg lesz időm elfelejteni és fetrengek majd ott az önsajnálatba.
Ezzel elköszöntünk egymástól és haza indultunk.
Haza érve elmondtam a szüleimnek hogy mire készülök Nolen segített becsomagolni anya hívta Taylor szüleit hogy megyek. És másnap indulunk is a reptérre
Végre mindent magam mögött hagyhatok egy kis időre. Bent és a fájdalmat amit soha nem fogok elfelejteni éreztem hogy könnyek szöknek a szemembe de nem nem sírhatok. Fáj nagyon fáj és ettől össze szorul mindenem
Nem bírtam hiába mondtam hogy minden rendben lesz. És nem sírhatok be álltam a zuhany alá és utat engedtem a könnyeimnek a földön ülve sírtam a térdeimet a mellkasomhoz húzva ringatóztam miközben a víz esőként hullt rám ami elmosta a sós könnyeimet
Olyan jó érzés kiadni magamból.
Baszódj meg Ben utállak neked adtam a szüzességem te hazudtál és az első alkalommal megbasztad azt a Ribancot de engem nem fogsz mert itt hagylak remélem szenvedni fogsz és átéled amit most én hogy a padlón vagyok remeg az egész testem a sírástól.
Nem tudom meddig ülhettem itt. De felkeltem elzsibbadt tagjaimat kinyúztoztattam megmostam a duzzadt szemeimet hideg vízzel megnéztem a telefonom és láttam Ben üzeneteit de félre húztam őket nem vagyok rá kiváncsi így kikapcsoltam a telefonom és elfeküdtem aludni holnap nagy napom lesz. Majd szép lassan álomba merültem kimerítő egy napok vannak mögöttem.

Crash Into Me 🖤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora