13.Rész

479 33 0
                                    

Noah
Reggel 6 óra van csörög az ébresztőm első nap az új iskolában mennyire fura hogy már másfél hete itt vagyok Japánban és már találtam egy barátot. Remélem Aturu is csak barátom akar lenni. Én nem bírnék ki most még egy csalódást vagy kapcsolatot nekem idő kell hisz nem vagyok túl még az előzőn. Hiányzik Ben de amit tett azt nem tudom neki megbocsátani az első szerelmem volt és így helyben hagyott hazudott nekem.
Gyorsan megnéztem az üzeneteket és láttam hogy Aturu írt miért van már fent ilyen korán? Én mindig ilyenkor kelek suli időben hogy legyen időm normálisan magamra biztos ő is így van ezzel.

Aturu
Ohayōgozaimasu (Jó reggelt) Noah.
Ha felébredtél kérlek írj hogy tudjam mikor mehetek érted. Suli előtt meg ihatunk egy kávét ha gondolod.☕️☺️

Most erre mit válaszoljak? Nagyot sóhajtottam és vissza dőltem az ágyba. Kedves srác meg minden de nem tudom most mit tegyek. Egy kávé mondjuk még senkinek sem ártott nem igaz? Na jó elmegyek vele de nem léphetünk át egy határt.

Noah
Neked is jó reggelt Aturu. Persze meg ihatunk egy kávét suli előtt. 😊

Ennyi szerintem bőven elég. Remélem tényleg csak barátok leszünk azokból nincs sok és most hogy Luna is ilyen messze van tőlem csak Taylorra számíthatok. Ma lesz az első napom a suliba egy kicsit azért izgulok. Sok új ember sohasem voltam egy társasági ember. Itt is majd meglapulok valamelyik sarokba nem hívom fel magamra a figyelmet. És senki nem tudhat a titkomról. Szeretnék csak egy kis ideig normális lenni. Úgy tenni mintha nem történt volna semmi. Felkeltem az ágyból, ahogy elindultam a fürdő felé pittyogni kezdett a telefonom. Aturu írt vissza

Aturu
Rendben egy óra múlva ott leszek érted. Úgy nézem ma jó idő lesz így ha gondolod sétálhatunk a suliig legalább a környéket is megmutatom neked. ☺️
Nem sokára találkozunk addig is Kon'nichiwa Noah ❤️

Miért kell mindig ilyen félre érthető üzeneteket küldenie? Nagyot sóhajtottam majd elindultam a fürdő felé bekapcsoltam az egyik kedvenc zenémet hogy elterelje a gondolataimat. Thousand Foot Krutch -Be Somebody imádom ezt a zenét. Igaz nem éppen egy vidám dal de nagyon megnyugtat.
Miután lezuhanyoztam és megmostam a hajam a tükör elé léptem és magamat nézegettem. Valamit kezdenem kellene magammal túl vékony vagyok. Mondjuk ezen már régebben is gondolkoztam. Lehet most jött el az ideje új ország új lehetőségek. Megkérdezem majd Aturut hogy segítene-e nekem valamit kezdeni magammal hogy ne legyek ennyire vékony és lányos. Nem akarom az az örök nyomi maradni akinek mindenki hívott New York-ba a suliba.
Megráztam a fejem neki álltam fogat mosni. Miután végeztem elpakoltam magam után. Vissza mentem a szobába és ruhák után kutattam majd hirtelen beugrott az egyen ruha kivettem a szekrényből egy fekete nadrágot és fehér inget amit Taylor adott uram atyám és még nyakkendő is kell. Nagyot sóhajtottam majd felvettem a ruhákat. Be pakoltam a táskámba és halkan elindultam le. Ilyenkor még mindenki alszik nagyon korán van az óránk is csak 9-kor kezdődik. Még csak 7:30, Taylor szülei is biztos alszanak még hisz mindig késő estig dolgoznak egy nagy multi cégnél azt hogy pontosan mit csinálnak még nem tudom pontosan.
Írok Taylornak egy SMS-t hogy ne keressen

Noah
Ohayo Taylor. Aturuval kávézunk egyet suli előtt. Bent találkozunk majd.
Szeretlek ❤️

Így már biztos nem fog aggódni.
Felvettem a cipőm kiléptem az ajtón és Aturu már ott állt a kapu előtt. Bezártam az ajtót és mosolyogva integettem Aturunak.
-Jó reggelt Aturu. -nagy vigyor terült szét az arcán ahogy meglátott.
-Neked is Jó reggelt még egyszer is Noah. -A kapu felé sétálva azon gondolkoztam hogy kéne köszönnöm neki?! Megöleljem vagy csak egy pacsi?! Jajjjj miért kell túl gondolni majd lesz valami igaz egy kicsit ideges és izgatott is vagyok. Kiértem a kapun Aturu mosolygott rám lepacsiztunk igaz kicsit béna volt gondolom ő sem így gondolta ezt az egészet.
-Indulhatunk Noah? -Kedves és mosolyogó volt most is ugyan úgy mint amikor először találkoztunk.
-Persze menjünk. -Bólintottam és elindultunk a kávézó fele Japán ilyenkor tavasszal a legszebb minden kezd virágozni. A cseresznyefák is gyönyörűek körbe néztem és mindenre rácsodálkoztam teljesen már mint Amerika.
-Noah Noah hahó figyelsz rám?
-Ehh tessék? Bocsánat csak elbambultam ahogy a tájat és a várost néztem. Mit is mondtál? -Zavartan néztem Aturura hogy lehetek ilyen béna? -
-Csak annyit mondtam vagyis kérdeztem hogy izgulsz a mai nap miatt?
-Egy kicsit izgulok és ideges is vagyok hogy milyen lesz az új suli.
-A helyedben én is izgulnék. És hogy hogy ide jöttél Taylor mondta hogy először nem akartál.
-Hát izé....-Kicsit váratlanul ért a kérdés nem tudom mit válaszoljak neki nem mondhatom el neki hogy mi történt. Nem akarom hogy sajnáljon. Talán egyszer majd elmondom neki de most nem nem merem. Nagyon megalázó helyzet az egész
-Nem akarok nagyon faggatózni vagy tolakodni csak kiváncsi vagyok. -Kezeit hátul össze kulcsolta és mosolygott rám nagyon szép a mosolya.
-Hát igen először nem akartam jönni. De aztán úgy voltam vele hogy jó lehetőség hogy nyelvet tanuljak és kicsit elszakadjak otthonról.
-Értem gyere menjünk be itt vagyunk. Ülj csak le hozok neked is kávét. Milyet szeretnél?
-Egy presszó kávé jó lesz feketén nem kérek hozzá semmit.
-Rendben pár perc és itt vagyok.
Leültem a sarokba és közben magam elé bámultam. Nagyon kedves srác úgy érzem benne talán megbízhatok. De még várok egy kicsit. Nem szeretnék újra egy nagy hibát elkövetni. Elnéztem a pult felé ahol Aturu állt felém nézett és rám mosolygott, annak ellenére hogy egy tetovált srác bárki azt hinné hogy egy kemény srác akinek nem számít semmi. De valójában nem ilyen kedves és aranyos. Erre mondják azt hiszem hogy ne ítéld meg a könyvet a borítója alapján. Egyáltalán nem ilyennek képzeltem azt amikor Taylor bemutatott minket egymásnak. Egy pár perc múlva Aturu szakított ki a gondolataim közül.
-Tessék itt a kávéd egészségedre. -Leült velem szembe, és elém rakta a kávét és a cukrot.
-Köszönöm szépen. -Kedvesen rámosolyogtam majd csevegni kezdtünk a suliról és az osztályról. Mikor megittuk a kávét vissza vittük a csészéket. Fizetni akartam de Aturu megrázta a fejét.
-Most meghívtalak a következőt majd te állod-Bólogattam zavartan csak ennyit tudtam mondani.
-Arigatō. -Erre elmosolyodott hogy próbálkozok a Japán szavakkal. Elővettem a telefonom a zsebemből és látom hogy üzenetem jött Taylortól.

Taylor
Szia
Rendben érezd jól magad és csak óvatosan. 😈❤️

Megláttam Taylor üzenetét elolvastam akaratlanul is elmosolyodtam megráztam a fejem és vissza tettem a telefonom a zsebembe.
-Min mosolyogsz ennyire?
-Taylor írt csak a szokásos hogy vigyázzak magamra mintha valami kisgyerek lennék.
Aturu elmosolyodott és ő is megrázta a fejét. Hamar oda értünk a sulihoz. Nagyobb mint amekkorára emlékeztem.
Remélem hogy ma egy jó nap lesz. Ha már a reggelem jól indult. És Aturu mellett nem gondoltam Benre, de most hogy gondoltamban kimondtam a nevét kicsit le hajtottam a fejem és nagyot sóhajtottam. Miért fáj még mindig ennyire?.....

Crash Into Me 🖤Où les histoires vivent. Découvrez maintenant